4 Żywioły - jurty w Starej Morawie (obiekt 234220)
Regulamin obiektu
REGULAMIN I POLITYKA PRYWATNOŚCI OŚRODKA TURYSTYCZNEGO 4 ŻYWIOŁY W STAREJ MORAWIE
Każda rezerwacja wymaga potwierdzenia. Ośrodek zastrzega sobie prawo do określenia konkretnej ilości dób wynajmu w zależności od sezonu. Minimalny czas pobytu wynosi 2 doby.
Doba hotelowa rozpoczyna się w dniu przyjazdu o godz. 15.00, a kończy w dniu wyjazdu o godz. 11.00.
Po przyjeździe do ośrodka należy okazać ważny dokument tożsamości (dowód osobisty) i przedstawić go administratorowi ośrodka celem dokonania formalności związanych z pobytem w ośrodku.
Do korzystania z usług na terenie ośrodka upoważnia dokonana wcześniej rezerwacja z wniesioną na jej potwierdzenie zaliczką, zgodnie z ustalonymi warunkami rezerwacji, oraz uregulowaniem różnicy pomiędzy zaliczką a pobytem w terminie ustalonym z osobą rezerwującą.
Wszelkie usterki powstałe w trakcie użytkowania jurt/ domków należy zgłaszać na bieżąco personelowi ośrodka.
Za uszkodzone wyposażenie jurt / domków wypoczywający ponoszą pełną odpowiedzialność materialną.
Szkody wynikające z nieprawidłowej eksploatacji wynajmowanych pomieszczeń powstałe z winy korzystających z obiektu rozliczane są na miejscu, tj. podczas pobytu, według ustalonych kwot przez personel ośrodka, które wystarczą na pokrycie kosztów eksploatacji, naprawę uszkodzenia lub zakup zagubionej rzeczy. Dokonując rezerwacji kupujący zobowiązuje się pokryć całkowitą cenę pobytu plus kaucję zwrotną w wysokości 600 zł. Kwota ta stanowi zabezpieczenie na poczet ewentualnych szkód dokonanych przez Gości podczas pobytu. Ośrodek zobowiązuje się zwrócić kaucję do 7 dni roboczych na numer konta bankowego rezerwującego, w części niewykorzystanej na pokrycie ewentualnych szkód w domku i jego wyposażeniu powstałych w trakcie pobytu. Jeżeli kaucja nie rekompensuje powstałej szkody, korzystający z obiektu zobowiązuje się do pokrycia szkody w pełnym wymiarze kosztów jej usunięcia.
Ośrodek nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione w pokojach przedmioty wartościowe i środki pieniężne, jeśli drzwi lub okna jurt / domków pozostaną otwarte podczas nieobecności gości. Ośrodek nie ponosi odpowiedzialności za bezpieczeństwo dzieci, osób nieletnich przebywających na terenie ośrodka. Korzystanie z placu zabaw tylko dla dzieci pod opieką osób dorosłych.
W obiekcie zabronione jest zakłócanie spokoju poprzez np. wykonywanie lub odtwarzanie głośnej muzyki bez zgody właściciela obiektu, jak również wszelkie inne zachowania zakłócające spokojny pobyt pozostałych Gości, a także zachowanie powszechnie uznawane za nieprzyzwoite.
Aby móc przebywać w ośrodku z psem, należy zgłosić ten fakt podczas rezerwacji.
Wjazd i parkowanie dozwolone jest wyłącznie w miejscu wyznaczonym do tego celu i wskazanym przez personel ośrodka. Parking jest niestrzeżony, a ośrodek nie odpowiada za pojazdy zaparkowane na jego terenie oraz nie odpowiada za jakiekolwiek szkody spowodowane przez osoby trzecie lub siły wyższe (np. wiatr, burza, woda, ogień, prąd itp.).
Parking jest bezpłatny wyłącznie dla klientów ośrodka podczas ich pobytu.
Ośrodek nie odpowiada za ewentualne przerwy w dostawie mediów, w tym prądu, wody, które powstały z przyczyn niezależnych od niego.
Zabrania się: korzystania w pokojach z własnych urządzeń elektrycznych i butli gazowych, rozpalania ogniska poza miejscami wyznaczonymi oraz używania środków pirotechnicznych, petard itp.
Wewnątrz obiektów obowiązuje zakaz palenia tytoniu.
Cena pobytu uwzględnia opłatę miejscową, przekazywanej na konto Gminy.
Wszelkie szkody spowodowane przez zwierzęta ponosi Najemca. Właściciel jest zobowiązany posprzątać wszelkie nieczystości pozostawione przez psa na terenie Ośrodka.
W przypadku przyjazdu większej ilości osób niż zadeklarowana podczas rezerwacji, Ośrodek zastrzega sobie prawo do uzyskania od Klienta dodatkowych opłat lub odstąpienia od umowy.
Na terenie obiektu obowiązuje segregacja śmieci według instrukcji znajdującej przy pojemnikach.
Bez zgody obsługi na terenie obiektu nie mogą przebywać osoby z zewnątrz. Jeśli Gość uzyska taką zgodę, pobyt osób z zewnątrz jest możliwy do godziny 21:00.
Cena zawiera podatek. Warunkiem wystawienia faktury VAT na firmę jest podanie numeru NIP w momencie rezerwacji. W przeciwnym wypadku wystawienie faktury VAT na firmę nie będzie możliwe.
Grill może być rozpalony wyłącznie w miejscu do tego wyznaczonym. Na tarasach obowiązuje całkowity zakaz rozpalania grilla.
Przy każdorazowym opuszczeniu domków prosimy o sprawdzenie czy drzwi i okna są zamknięte.
Nadzór nad przestrzeganiem niniejszego Regulaminu pełnią pracownicy Ośrodka. Goście, którzy nie stosują się do zasad określonych w Regulaminie, mogą zostać wezwani przez pracowników Ośrodka do ich przestrzegania. W przypadku odmowy lub dalszego naruszania Regulaminu Goście mogą zostać wymeldowani z obiektu. W takiej sytuacji Goście nie są uprawnieni do żądania kwoty zwrotu za niewykorzystany nocleg.
Regulamin płatności i reklamacji
Wpłata zaliczki jest równoważna z faktem, że Gość akceptuje regulamin ośrodka.
Wpłaty będą uiszczane na konto:
ALIOR BANK SA: 66 2490 0005 0000 4520 6461 0337
z podaniem w tytule:
numeru rezerwacji
daty rezerwowanego pobytu
nazwiska osoby zamawiające
Potwierdzenie realizacji rezerwacji trwa do 3 dni roboczych od zaksięgowania płatności na koncie podanym w punkcie 2.
Możliwe są dwie formy płatności: przelew na konto podane w punkcie 2 oraz płatność przez pośrednika PayU (PayU S.A.).
W przypadku płatności przelewem obowiązuje zaliczka min 20% wartości zamówienia, realizowana do 3 dni roboczych od dokonania rezerwacji).
W przypadku płatności za pośrednictwem operatora PayU zamawiający opłaca z góry całą kwotę należną za zamówienie.
W przypadku braku wymaganej wpłaty (będącej potwierdzeniem rezerwacji), w ciągu trzech dni roboczych od dokonania rezerwacji, jest ona automatycznie anulowana.
Resztę opłaty należy uiścić najpóźniej przy zameldowaniu, jednak można to zrobić także przed przyjazdem – co rekomendujemy, ponieważ przyspieszy to zakwaterowanie.
Anulowanie rezerwacji jest możliwe najpóźniej 2 doby przed terminem rozpoczęcia pobytu w ośrodku.
Anulacja rezerwacji odbywa się drogą mailową, na adres: info@4zywioly.art.
Rozpatrzenie anulacji może trwać do 7 dni roboczych.
W przypadku anulacji zgłoszonej do 2 dób przed datą rozpoczęcia pobytu w ośrodku pełna kwota wpłacona zostanie zwrócona osobie zamawiającej.
W przypadku reklamacji, maila ze zgłoszeniem, oraz powodami należy wysłać na adres info@4zywioly.art, w tytule wpisując numer rezerwacji oraz „REKLAMACJA”.
Informacja zwrotna odnośnie zgłoszenia reklamacji, zostanie wysłana do klienta w ciągu 5 dni roboczych od zgłoszenia.
W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, pieniądze zostaną zwrócone na konto z którego odbyła się wpłata w ciągu 7 dni roboczych.
Konsumenci mają możliwość poddania sporów wynikłych w związku z dokonaną rezerwacją lub pobytem w Ośrodku pod rozstrzygnięcie podmiotu zajmującego się polubownym rozwiązywaniem sporów. Informacje o takich podmiotach oraz procedurach rozstrzygania sporów znajdują się na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, w tym pod adresem: www.polubowne.uokik.gov.pl.
Właścicielem ośrodka i podmiotem odpowiedzialnym jest:
4 ŻYWIOŁY sp. z o.o. z siedzibą w Starej Morawie, Stara Morawa 7a (57-550), wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem 8992765938, NIP: 8992765938, REGON: 361321279, kapitał
zakładowy 5.000,00 zł.
Regulamin ośrodka obowiązuje od dnia 14.08.2025 r.
Goście korzystający z usług ośrodka zobowiązują się przestrzegać postanowień niniejszego regulaminu.
Regulamin bonów podarunkowych
Pojedynczy bon uprawnia do dwudniowego pobytu w jednej z jurt lub domku w ośrodku turystycznym 4 Żywioły w Starej Morawie.
Do jednej rezerwacji przysługuje maksymalnie jeden bon.
W celu realizacji bonu należy wybrać z kalendarza dogodny termin pobytu i przed przejściem do płatności, wpisać na stronie kod znajdujący się na bonie.
W zależności od wariantu bonu kod może być: 10 cyfrowy (w przypadku wersji drukowanej) lub 12 cyfrowy (w przypadku wersji wyłącznie cyfrowej).
Jeśli bon zostanie zakupiony w wersji drukowanej, zostanie wysłany pocztą, a poza tym e-mailowo. Jeśli w wersji cyfrowej – zostanie wysłany tylko e-mailowo, na podany przy zamówieniu adres e-mail.
W razie zgubienia bonu papierowego, można użyć kodu znajdującego się w mailu (to ten sam kod). W razie problemu z dostępem do maila prosimy o kontakt.
W przypadku, gdy właściciel bonu użył go do rezerwacji pobytu, ale nocleg został odwołany na czas (zgodnie z wyżej wymienionymi zasadami), będzie mógł użyć bonu ponownie.
W przypadku gdy nocleg odbędzie się zgodnie z rezerwacją, bon nie będzie mógł być użyty ponownie.
W razie jakichkolwiek problemów technicznych prosimy o kontakt mailowy.
Bon jest bezterminowy, można go wykorzystać w dowolnym momencie w przyszłości.
Konsument oraz przedsiębiorca z uprawnieniami konsumenta, który kupił bon podarunkowy na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może odstąpić od umowy bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni, licząc od dnia wydania bonu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie może zostać złożone w dowolny sposób, w tym pisemnie na adres 4 ŻYWIOŁY sp. z o.o., Stara Morawa 7a, 57-550 Stara Morawa lub elektronicznie za pośrednictwem adresu e-mail: info@4zywioly.art
Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
W przypadku odstąpienia od umowy Ośrodek zwróci wszelkie otrzymane od płatności w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia, w którym został on poinformowany o odstąpieniu od umowy. Zwrot kosztów dostarczenia bonu, jeśli został zakupiony w wersji drukowanej, obejmuje najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Ośrodek.
Zwrot płatności jest dokonywany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jaki został użyty celem zapłaty za bon podarunkowy, chyba że konsument lub przedsiębiorca z uprawnieniami konsumenta wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie.
Bon może być wykorzystany tylko przez osoby pełnoletnie.
Wszelkie reklamacje związane z bonami podarunkowymi mogą być składane w dowolnej formie, w tym pisemnie na adres 4 ŻYWIOŁY sp. z o.o., Stara Morawa 7a, 57-550 Stara Morawa lub elektronicznie za pośrednictwem adresu e-mail: info@4zywioly.art.
Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania przez Ośrodek.
Konsumenci mają możliwość poddania sporów wynikłych w związku z zakupem bonu podarunkowego pod rozstrzygnięcie podmiotu zajmującego się polubownym rozwiązywaniem sporów. Informacje o takich podmiotach oraz procedurach rozstrzygania sporów znajdują się na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, w tym pod adresem: www.polubowne.uokik.gov.pl.
Polityka prywatności (RODO)
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych; dalej RODO) informujemy, że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 4 ŻYWIOŁY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Stara Morawa 7a, 57-550
Stara Morawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO, pod numerem KRS: 0000554192, REGON: 361321279, NIP: 8992765938.
W sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z nami za pomocą poczty elektronicznej pod adresem: info@4zywioly.art.
Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w celach:
zawarcia i wykonywania umowy lub podjęcia działań przed jej zawarciem, w tym udzielenia informacji dotyczących usług noclegowych w Ośrodku Turystycznym 4 Żywioły na terenie Starej Morawy,
wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora, w szczególności w celu dochodzenia roszczeń lub ochrony przed roszczeniami, jak również w celach archiwalnych, bezpieczeństwa, w zakresie rozpatrywania ewentualnych skarg lub żądań oraz spełnienia zadość zasadzie rozliczalności, o której mowa w art. 5 ust. 2 RODO.
Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą upoważnieni pracownicy Ośrodka Turystycznego 4 Żywioły na terenie Starej Morawy, a także inne podmioty i osoby upoważnione przez Administratora oraz działające na jego polecenie.
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do czasu zakończenia korespondencji wiążącej się z rezerwacją i organizacją noclegów, a w przypadku złożenia i przyjęcia rezerwacji – przez okres niezbędny do należytego wykonania umowy, a po jej zakończeniu do czasu upływu terminu przedawnienia ewentualnych roszczeń, jakie mogą zostać skierowane wobec Administratora lub jakie może podnosić Administrator. W każdym przypadku dane osobowe nie będą przetwarzane dłużej niż 6 lat od zakończenia umowy. Dane osobowe przetwarzane w celach objętych zgodą (np. adres e-mail w ramach usługi newsletter) będą przetwarzane do czasu odwołania zgody, a po jej cofnięciu do czasu upływu terminu przedawnienia ewentualnych roszczeń, jakie mogą zostać skierowane wobec Administratora lub jakie może podnosić Administrator.
W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:
prawo dostępu do danych osobowych oraz otrzymania ich kopii – może Pan/Pani uzyskać od Administratora potwierdzenie przetwarzania danych osobowych, jak i informacje o celach ich przetwarzania, kategoriach przetwarzanych danych osobowych, odbiorcach lub kategoriach tych odbiorców, planowanym okresie przechowywania danych osobowych lub o kryteriach ustalania tego okresu, a także o prawach przysługujących na podstawie RODO, w tym prawie do wniesienia skargi do organu nadzorczego. Jest Pani/Pan uprawniony również do żądania otrzymania kopii przetwarzanych przez Administratora danych osobowych;
prawo do sprostowania (poprawiania) danych – przysługuje Pani/Panu prawo do sprostowania danych osobowych w przypadku, gdy są nieprawidłowe lub niekompletne.
prawo żądania usunięcia danych – ma Pani/Pan prawo żądać od Administratora usunięcia danych osobowych w przypadku, gdy:
dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub w inny sposób przetwarzane,
cofnie Pani/Pan zgodę na ich przetwarzanie i nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania,
wniesie Pani/Pan sprzeciw wobec przetwarzana danych osobowych; sprzeciw musi zostać uznany za zasadny w świetle RODO,
dane osobowe były przetwarzane niezgodnie z prawem; w niektórych przypadkach Administrator może wymagać, by stan ten został ustalony na podstawie odpowiedniego orzeczenia lub decyzji organu.
Administrator, pomimo zgłoszonego żądania usunięcia danych osobowych, może przechowywać niektóre dane osobowe, jeżeli są one niezbędne do ustalenia i dochodzenia roszczeń lub obrony przed nimi. Administrator może również przechowywać dane osobowe, jeżeli obowiązek taki nakładają na niego obowiązujące przepisy prawa krajowego lub prawa unijnego;
prawo do ograniczenia przetwarzania danych – ma Pani/Pan prawo żądać ograniczenia przetwarzania danych osobowych, w przypadku, gdy:
kwestionuje Pani/Pan prawidłowość danych osobowych – na okres pozwalający sprawdzić Administratorowi prawidłowość tych danych,
przetwarzanie jest niezgodne z prawem, przy czym sprzeciwia się Pani/Pan usunięciu danych osobowych, żądając w zamian ograniczenia ich wykorzystania,
Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne Pani/Panu do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,
Wniosła Pani/wniósł Pan sprzeciw wobec wykorzystywania swoich danych osobowych – do czasu stwierdzenia, czy powoływane przez Administratora prawnie uzasadnione podstawy są nadrzędne wobec podstaw sprzeciwu.
W przypadkach określonych przepisami RODO ograniczenie przetwarzania danych może jednak nie nastąpić (np. gdy dane są przetwarzane przez Administratora w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń).
prawo do przenoszenia danych – ma Pani/Pan prawo żądać otrzymania własnych danych w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego, jak i prawo do przesłania tak uzyskanych danych innemu administratorowi;
prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych – w przypadku, gdy podstawę przetwarzania danych osobowych stanowią cele wynikające z prawnie uzasadnionych interesów Administratora lub interesów osoby trzeciej, przysługuje Pani/Panu prawo złożenia sprzeciwu. Sprzeciw nie przysługuje, jeśli przetwarzanie danych wynika z konieczności ustalenia, dochodzenia roszczeń lub obrony przed nimi;
prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – jeżeli uważa Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza RODO lub inne powszechnie obowiązujące przepisy prawa w tym zakresie, ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych);
prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych – zgoda na przetwarzanie danych osobowych, jeśli przetwarzanie odbywa się na jej podstawie, może zostać
cofnięta w każdym czasie. Cofnięcie zgody nie ma wpływu na przetwarzanie danych dokonane na jej podstawie, które miało miejsce przed jej cofnięciem. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest warunkiem udzielenia informacji przy pomocy formularza kontaktowego znajdującego się na stronie 4zywioly.art. Podanie Pani/Pana danych jest dobrowolne ale niepodanie danych osobowych w formularzu kontaktowym uniemożliwi udzielenie informacji dotyczących usług noclegowych Ośrodka 4 Żywioły w Starej Morawie.1.
4 ŻYWIOŁY spółka z o.o. dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami.