3.4
Dodał: Ponad rok temu
Nie polecam z paru powodów. 1. Ściany są prawdopodobnie wykonane z papieru. Doskonale słychać najmniejszy szept sąsiadów z pokoju obok. 2. Pomimo, zakomunikowania, że nie będziemy korzystać z obiadokolacji a jedynie ze śniadania choć placiliśmy za dwa posiłki - właściciel wydzwaniał do nas cały czas - dlaczego nie jesteśmy na obiedzie? i że nam przez to ceny nie obniży. Przesadził, gdy nie mogąc się dodzwonić, a dokłądniej mówiąc, dzwonił gdy robiliśmy sobie drzemkę po dniu na stoku więc nikt nie odebrał przez sen. Nagle budzi nas walenie do drzwi - wstałem i ide otworzyć - ale okazało się, że Pan już sobie sam otworzył i wszedł - mowiąc "nie byliście Państwo na obiedzie! (2 dzien!) Musiałem sprawdzić, czy nie uciekliście! I nie obniże za to, że nie jedzie obiadów" 3. Dopełnieniem było to, że gdy zeszliśmy następnego dnia na śniadanie! 40 min przed końcem jego wydawania - już go nie było! Nic dla nas nie zostało. Spakowaliśmy się i pojechaliśmy szukać restauracji. 4. Sama lokalizacja nie jest też zbyt fajna. W okolicy kompletnie nic nie ma. Do stoku daleko, do miasta daleko wieć bez samochodu nie można.

1 osoba oceniła opinię jako pomocną

Ocenił standard:

  • pokoje:
    6/10
  • łazienki:
    6/10
  • obsługa:
    2/10
  • wyżywienie:
    2/10
  • lokalizacja:
    2/10
  • jakość do ceny:
    2/10
  • zgodność z ofertą:
    4/10
Odpowiedź właściciela obiektu:
Witamy
Przykro nam, iż Nasz ośrodek nie spełnił Państwa oczekiwań.

Faktycznie Nasz ośrodek położony jest na peryferiach miejscowości, co umożliwia odpoczynek z dala od zgiełku miasta - wszystko jest kwestią preferencji, gościliśmy ludzi którzy z lokalizacji pensjonatu byli zadowoleni. W okresie zimowym oferujemy tylko opcję noclegu z wyżywieniem ( śniadanie i obiadokolacja), zatem personel wydający posiłki, jeśli goście w wyznaczonych godzinach nie pojawili się, starają się skontaktować bezpośrednio, czy przez szefostwo, aby otrzymać informację o której godzinie dani goście skorzystają z posiłku. Godziny posiłków są ustalone i przekazywane gościom przy zakwaterowaniu, i w tych godzinach goście zawsze dostaną zamówiony posiłek.

Pozdrowienia z Górskiej Doliny

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!