Regulamin obiektu
1. „Apartamenty Przy Rynku Szaflary” prowadzi działalność w zakresie usług noclegowych oraz turystycznych.
2. Klienci korzystający z usług “Apartamenty Przy Rynku Szaflary” zobowiązują się przestrzegać postanowień niniejszego regulaminu, przepisów BHP i przeciwpożarowych oraz stosować się w sytuacjach wyjątkowych do próśb pracowników obiektu.
3. Nie ponosimy odpowiedzialności za szkody będące wynikiem nieprzestrzegania przez klientów naszego obiektu zawartych w regulaminie zasad oraz zarządzeń.
4. Apartamenty wynajmowane są na doby.
5. Doba trwa od godz. 14.30do godz. 10.30 następnego dnia.
6. Cała należność za pobyt pobierana jest w dniu przyjazdu, najpóźniej jednak w dniu następnym do godziny 12.00.
7. Klienci “Apartamenty Przy Rynku Szaflary” zobowiązani są dokonać meldunku niezwłocznie po przyjeździe u właściciela apartamentów. W celu potwierdzenia tożsamości, klient ma obowiązek okazać się dokumentem z fotografią (Ust. z 10.04.1974 o ewidencji ludności i dowodach osobistych Dz.U. z 2001 nr 87 poz.960). Osobom postronnym nie udzielamy żadnych informacji o danych osobowych zameldowanych Gości w naszym obiekcie.
8. Klucze wraz z przyłączoną do nich kartą zasilania do apartamentu przekazywane są Gościom bezpośrednio w dniu przyjazdu przez właściciela apartamentu. W dniu wyjazdu Goście zobowiązani są zwrócić klucze wraz z kartą właścicielowi.
9. W przypadku zgubienia kluczy/karty od apartamentu Gość jest zobowiązany do bezzwłocznego powiadomienia właściciela apartamentu oraz uiszczenia opłaty w wysokości 200 zł.
10. Gość zobowiązany jest do przestrzegania zasad dobrego sąsiedztwa, w tym godzin ciszy nocnej (od godz. 23:00 do godz. 06:00).
11. Parking na terenie ośrodka jest przeznaczony tylko dla naszych Gości. Parking jest bezpłatny i niestrzeżony.
12. Informujemy, że nie ponosimy odpowiedzialności za samochody pozostawione na parkingu.
13. Każdorazowo opuszczając apartament prosimy o wyjęcie karty zasilania i zamknięcie go na klucz.
24. Informujemy, że nie odpowiadamy za pozostawione w obiekcie mienie klienta.
25. Gość ponosi pełną odpowiedzialności materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych w obiekcie powstałe z jego winy.
26. Za zniszczenia wykryte po opuszczeniu obiektu (po wcześniejszej konsultacji z zainteresowanymi) obciążymy kosztami naprawy najemcę.
27. Ze względu na wymagania ochrony przeciwpożarowej oraz ogólnego bezpieczeństwa w obiekcie nie wolno używać grzałek, kuchenek mikrofalowych, grzejników, urządzeń gazowych, przyrządów lub aparatów zasilanych energią elektryczną, nie stanowiących stałego wyposażenia pokoju. Nie dotyczy to ładowarek i zasilaczy.
28. Ilość osób zajmujących apartament nie może być większa, niż ustalona z właścicielem ośrodka.
29. W obiekcie zabronione jest:
- zapraszanie i przyjmowanie gości (osób nie będących klientami obiektu) bez zgody właściciela.
- zachowanie powszechnie uznawane za nieprzyzwoite,
- chodzenie w butach narciarskich po obiekcie oraz wnoszenie sprzętu narciarskiego do pokoi.
30. W obiekcie obowiązuje zakaz palenia wyrobów tytoniowych (papierosy, cygara) poza miejscami do tego wyznaczonymi.
31. Prosimy o bezpieczne zachowanie na balkonie (zakaz wspinania się).
32. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy zakwaterowania osobom:
- będącym pod widocznym wpływem alkoholu lub środków odurzających,
- które zachowują się agresywnie, w sposób powszechnie uznany za wulgarny.
33. Osoby naruszające zasady niniejszego regulaminu zobowiązane będą do opuszczenia obiektu bez zwrotu kosztów.
34. Akceptacja zwierząt jest mozożliwaliwa w indywidualnych przypadkach po wcześniejszym ustaleniu z właścicielem obiektu.
35. Gość zobowiązany jest pokryć koszty napraw wszelkich ewentualnych szkód spowodowanych przez zwierzęta.
36. Ewentualne skrócenie pobytu Gości nie powoduje zwrotu pieniędzy.
37. Opuszczając obiekt należy zostawić po sobie porządek.
38. W przypadku zastrzeżeń, i reklamacji co do jakości usług, Gość proszony jest o zgłoszenie ich nie później niż dobę od momentu meldunku, reklamacje składane w dniu wykwaterowania nie będą rozpatrywane. Jednocześnie informujemy, że nie odpowiadamy za niedogodności spowodowane z przyczyn od nas niezależnych np. przerwy w dostawie prądu czy wody.