Regulamin obiektu

REGULAMIN OŚRODKA DOMKI ŚWIT


1. Domki wynajmowane są na turnusy minimum 7 dniowe (od soboty do soboty i od niedzieli do niedzieli). Domki wyposażone są w pakiety startowe (papier toaletowy, płyn do WC, mydło w płynie, płyn do naczyń, gąbka i ściereczka do mycia naczyń, worek na śmieci, komplet pościeli ). Nie zapewniamy ręczników.


2. Doba w domku rozpoczyna się o godz.16.00 w dzień przyjazdu, a kończy o godz.10.00 w dzień wyjazdu.


3. Wstępne rezerwacje przyjmujemy telefonicznie.


4. Rezerwację wstępną należy potwierdzić wpłacając na konto podane przez właściciela ośrodka zadatek w wysokości 30% całego pobytu w terminie 2 dni. W przypadku braku w/w wpłaty rezerwacja zostanie anulowana.

WAŻNA INFORMACJA DLA OSÓB CHCĄCYCH OTRZYMAĆ FAKTURĘ ZA NOCLEG:

OSOBY TE PROSZONE SĄ O PODANIE NR NIP WŁAŚCIWEGO NABYWCY W MOMENCIE DOKONYWANIA WPŁATY ZADATKU (W TYTULE WPŁATY). PÓŹNIEJSZE ZMIANY DANYCH NABYWCY NIE BĘDĄ MOGŁY BYĆ MODYFIKOWANE.


5. Dokonanie rezerwacji jest równoznaczne z zapoznaniem się i akceptacją regulaminu ośrodka.


6. Rezygnacja z części pobytu, późniejszy przyjazd lub wcześniejsze opuszczenie obiektu, spowodowane nie z winy Wynajmującego, nie uprawnia Najemcy do zwrotu wpłaconych należności za pobyt. W przypadku rezygnacji Najemcy z pobytu w terminie krótszym niż 21 dni od daty rozpoczęcia najmu obiektu, Najemca zobowiązany jest do zapłaty całości opłaty za pobyt. Całkowita rezygnacja z pobytu nie uprawnia do zwrotu wpłaconego zadatku (podstawa prawna: Ustawa o turystyce z dnia.: 04.12.1997 r.).


7. Resztę należności za zamówiony pobyt pobieramy w dniu przyjazdu gotówką podczas przekazywania kluczy lub w formie przedpłaty przed przyjazdem.


8. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy zakwaterowania osobom będącym pod widocznym wpływem alkoholu lub środków odurzających, które zachowują się agresywnie, w sposób powszechnie uznany za wulgarny.


9. Pobyt zwierząt. W Ośrodku mogą zostać zakwaterowane psy ras małych. W trakcie pobytu na terenie Ośrodka psy przebywają wyłącznie na smyczy. Należy zadbać o załatwianie potrzeb fizjologicznych zwierząt na zewnątrz Ośrodka. 


10. Przyjazdy do ośrodka do godz. 20:00 – późniejsze przybycie wymaga uzgodnienia telefonicznego, wyjazdy od godziny 7:00.


11. Przekazanie oraz zdanie domku odbywa się w obecności pracownika ośrodka .


12. W dniu przyjazdu Goście ośrodka zobowiązani są do zapoznania się z wyposażeniem oraz stanem technicznym domku jak również zgłoszeniem ewentualnych usterek i braków. Brak zgłoszenia niezgodności podczas meldunku jest równoznaczne z ich akceptacją. W przypadku wystąpienia awarii lub jakiejkolwiek szkody Najemca niezwłocznie powiadomi o tym fakcie Wynajmującego. Najemca ponosi pełną odpowiedzialność materialną za szkody powstałe z jego winy na terenie obiektu podczas okresu wynajmu i jest zobowiązany do zwrotu kosztów za naprawę lub wymianę danego przedmiotu w obiekcie jak również na jego terenie w dniu wyjazdu. Najemca nie ma prawa bez wcześniejszej pisemnej zgody Wynajmującego dokonywać jakichkolwiek napraw lub czynić jakichkolwiek nakładów lub zmian w Obiekcie.


13. Goście korzystający z Ośrodka ponoszą odpowiedzialność materialną za braki, uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów i urządzeń będących na wyposażeniu powstałe z ich winy lub z winy osób ich odwiedzających.


14. Awarie i usterki należy niezwłocznie zgłaszać w recepcji ośrodka.


15. Domki należy zdać posprzątane (wyrzucone śmieci , umyte naczynia , zdjęta pościel, posprzątany grill). Nie dostosowanie się do powyższego zobowiązania skutkuje dodatkową opłatą końcową.


16. W przypadku zgubienia klucza , wynajmujący zobowiązany jest do pokrycia kosztów wymiany zamka. Zgubienie lub zniszczenie breloka: 30 zł.


17. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabrania się:

palenia tytoniu, używania otwartego ognia, świec w domkach, wyrzucania niedopałków, popiołu do kosza, używania w domkach grzałek, kuchenek gazowych i innych urządzeń elektrycznych nie stanowiących wyposażenia domku, zabrania się przechowywania w pokojach materiałów łatwopalnych, żrących lub wydzielających przykrą woń,

ze względu na bezpieczeństwo zabrania się rozpalania grilla na tarasie,

zabrania się smażenia ryb w domkach z powodu zapachu, który trudno usunąć.

Nieprzestrzeganie zakazu palenia tytoniu oraz smażenia ryb wiąże się z obciążeniem Najemcy kosztem ozonowania domku w wysokości 500zł.


18. Osoby postronne nie mogą przebywać na terenie ośrodka od godziny 22:00 do 9:00 , w pozostałych godzinach tylko za zgodą zarządcy ośrodka . Osoby odwiedzające nie mogą korzystać z placu zabaw, basenu, świetlicy i innych atrakcji ośrodka. Cisza nocna obowiązuje od godz. 23.00 do 7.00.


19. W przypadku zakłócania wypoczynku innym wczasowiczom zarządca ośrodka może odmówić dalszego świadczenia usług osobą naruszającym regulamin bez zwrotu kosztu pobytu .


20. Właściciel nie bierze odpowiedzialności za rzeczy zaginione i pozostawione na terenie obiektu


21. Rodzice lub opiekunowie zobowiązani są do opieki nad dziećmi na terenie całego ośrodka w szczególności na placu zabaw, na basenie, w świetlicy.


22. Gwarantujemy jedno bezpłatne miejsce parkingowe na jeden domek. Parkowanie więcej niż jednym samochodem należy uzgodnić z właścicielem/zarządca podczas rezerwacji . Dodatkowe miejsce parkingowe jest płatne.


23. Właściciel ośrodka udostępniając miejsca parkingowe nie bierze odpowiedzialności za kradzieże , uszkodzenia pojazdów i inne straty.


24. Właściciel ośrodka nie ponosi odpowiedzialności za przejściowe niedogodności występujące u niezależnych dostawców spowodowane np. czasowym brakiem wody, prądu, dostępu do Internetu itp.


25. Prosimy o wynoszenie i segregacje śmieci do kontenerów na terenie ośrodka .


26. Wszelkie ewentualne reklamacje z tytułu nienależycie świadczonych usług należy zgłaszać bezpośrednio właścicielowi/zarządcy ośrodka. Skargi wniesione po zakończeniu świadczenia lub w dniu wyjazdu mogą nie zostać rozpatrzone.


27. Osoby przebywające na terenie ośrodka wyrażają zgodę na nieodpłatne wykorzystanie swojego wizerunku oraz swoich dzieci i rozpowszechniania ich na portalach społecznościowych , filmach , zdjęciach , plakatach , w internecie w ramach akcji promocyjnych i reklamowych ośrodka . Zgodę tę wszystkie przebywające w ośrodku i odwiedzające osoby wyrażają nieodpłatnie i bezterminowo co potwierdzają rozpoczęciem pobytu w dniu przyjazdu .


28. OPŁATY DODATKOWE


  • pobyt dodatkowej, siódmej i ósmej osoby w domku 6 osobowym 50zł/osobę/dobę
  • pobyt piątej osoby w domku 4 osobowym (włącznie z dziećmi) 50 zł/osobę/dobę
  • w cenę wliczona jest opłata za media do zużycia 5 kWh/doba według licznika w sezonie wysokim (opłata za media w pozostałych terminach oraz po przekroczeniu limitu wliczonego w cenę wg stawki 1kWh=1,5zł)
  • opłata za pobyt psa: 20 zł/dobę
  • kaucja zwrotna 300 zł od domku
  • opłata klimatyczna zg. z uchwała Urzędu Gminy Darłowo na dany rok
  • dodatkowe miejsce parkingowe 10zl/doba
  • wymiana pościeli w trakcie pobytu 40zł komplet, mata na materac 20zł.



Zapytaj o nocleg

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!