Emilia
5.4
Dodał: Ponad rok temu
Dzień dobry. Właścicielka ma bardzo wredne podejście do gości przebywających w villi Dominika. Trybem rozkazującym nakazuje wręcz, w którym miejscu należy zdejmować buty ( na korytarzu ) i ani centymetra postawionego buta w pokoju ( bo jest tam dywan ) Za cały pobyt żądano zapłaty z góry już w pierwszym dniu doliczając opłatę klimatyczną, która nie jest uwzględniona na stronie internetowej ani podczas rozmowy telefonicznej. Po bardzo długiej podrozy i dotarciu na miejsce około godziny 9 nie pozwolono, a wręcz zakazno nam skorzystania z WC i nakazano pojść na najbliższą stację benzynową. Kolejna lekcja dotyczyła jak sprzątać w kuchni tzn. jak segregować śmieci, stawiać wodę w czajniku a także odsączać puszki po piwie. W łazience rolka papieru na cały pobyt. Pani, która pouczała nas jak dzieci niestety sama nie świeciła przykładem dobrej właścicielki, ponieważ przez cały 8-dniowy pobyt ANI RAZU nie było odkurzone, nie mowiac o zapewnienu płynu do naczyń bądź mydła. Właścicielka nie była życzliwa także w momencie prośby o przedłużenie o chociażby godzinę doby hotelowej, która kończyła się już o 10 przy zaznczeniu,iż zaczynała się od 14 ( pragnę zaznaczyć, że utrudniło nam to powrót do domu ) W momencie zakwaterowania usłyszeliśmy, iż możemy się cieszyć z tak niskiej opłaty, bo normalnie jest drożej choć na stronie internetowej ta cena w ogole nie widnieje. Nie otrzymaliśmy żadnego potwierdzenia zapłaty (paragon,faktura) W interesie właścicielki nie było zadowolenie gości,zainteresowania ich Wisłą lub okolicami lecz tylko potocznie mówiąc odfajkowanie sprawy. Na koniec pragniemy dodać, że woda spod prysznica była zimna. Aby uzyskać odpowiednia temperaturę do kąpania trzeba było odkręcić wodę 20 minut przed rozpoczęciem prysznica.

Nikt nie ocenił jeszcze tej opinii

Ocenił standard:

  • pokoje:
    8/10
  • łazienki:
    8/10
  • obsługa:
    2/10
  • lokalizacja:
    8/10
  • jakość do ceny:
    4/10
  • zgodność z ofertą:
    2/10
Odpowiedź właściciela obiektu:
Dzień dobry, dziękuje Pani za opinię bo każda jest dla Nas ważna i konstruktywna jednakże chciałabym odpowiedzieć na pewne Pani zarzuty.
W woli wyjaśnienia, na stronie internetowej widnieje informacja odnośnie doby,która zaczyna się o godzinie 14.00 i kończy o 10.00 dnia następnego,o czym również informowałam telefonicznie.Zaznaczyłam że jesli Państwo przyjadą wcześniej o 9 tej rano mogę tylko przechować bagaże ponieważ pokoje będą zajęte. Po przyjeżdzie Pani Emilia zostawiła bagaże jednakże skorzystanie z łazienki było utrudnione ponieważ w pokojach byli jeszcze goście.
W pokojach są jasne wykładziny dlatego w trosce o naszych Gości staramy się utrzymać porządek i czystość dlatego w przedpokoju jest specjalne miejsce na zmianę obuwia o czym grzecznie poinformowałam Panią..
Za pobyt obowiązuje zasada opłaty z góry,ale jeśli ktoś pyta czy może uregulować później wyrażamy zgodę.Pani nie pytała .Za dokonaną opłatę Pani Emilia otrzymała paragon z kasy fiskalnej,zaznaczony w rejestrze gotówki i meldunku.Natomiast za opłatę miejscową 2 zł dziennie od osoby nie wystawiamy rachunku jesli ktoś nie prosi. Tą opłatę przekazujemy do Urzędu Gminy.
Odnośnie segregacji odpadów jest to zarządzenie nie moje i ja także muszę respektować sortowanie o co grzecznie proszę także gości przygotowując do tego celu miejsce w aneksie kuchennym obok pokoju.
Jeżeli chodzi o płyn do naczyń staramy się uzupełniać na bieżąco lub jeśli gość zgłosi lub przy codziennym zabieranie odpadów z kuchni.To samo dotyczy papieru toaletowego.Nie wystawiamy wiekszej ilości papieru na kilka dni bo i tak zawsze goście zgłaszają jego brak.Przy rejestraci gości zawsze informujemy o zgłaszaniu potrzeby do recepcji.Najczęściej goście zawsze to robią.
W pokojach zajętych przez gości nigdy nie sprzatamy czy odkurzamy ponieważ znajdują się tam prywatne rzeczy, sprzątamy w sytuacji kiedy Gość poprosi ponieważ Goście nie życzą sobie aby wchodzić do pokoju przez niego zajętego.Każdy gość otrzymuje klucze i to jest Jego miejsce odpoczynku.
Dla gości mamy ulotki z informacjami turystycznymi i atrakcjami w Wiśle dostępne dla wszystkich w rejestracj.Wielokrotnie pytam czy potrzebują pomocy w zwiedzaniu Wisły i rzadko kto potrzebuje wytycznych jesli tak ,to jak dojechać czy dojść.
Obieg wody w willi jest na zasadzie automatu. Nikt z gości nie skarżył sie na brak ciepłej wody, Pani również nic nie zgłaszała.
Kończąc dziękuję Pani za pobyt i życzę wszystkiego dobrego.Pozdrawiam

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!