9.4
Dodał: Ponad rok temu
Czytałam poprzednie opinie, wize ,ze byly pisane rok i trzy lata temu...powiem tak: jestem na swiezo po pobycie, czysto, schludnie, sniadania i dostep 24h do kawy herbaty super..jeden mankament to dla przyjezdzajacych bez wlasnego auta dosc daleko do centrum zwlaszcza dla dzieci czy seniorów, brak w Willi Dana rozkladu kursujacych autobusów, i inny mankament to chodzacy bez usmiechu gospodarz,który usmiecha sie na dzien dobry przy oplacie za pobyt i przy wyjezdzaniu...nawet dzien dobry nie potrafi powiedziec jak widzi goscia rano, milo byłoby po wstaniu i zejsciu na sniadanie uslyszec "dzien dobry Panstwu, Pani,Panu,jak sie spało" itd itp odwiedzili mnie dwoje znajomych niezaleznie od siebie i warunkami byli na plus zaskoczeni ale o gospodarzu wypowiedzieli się bardziej dosadnie niz ja,a ja nie wyrazalam wczesniej zadnej o nim opinii...zatem ja juz nie przyjade mimo fajnego jedzenia i warunkow bo jak mam widziec naburmuszona mine gospodarza czytajac jednoczesnie wiszaca na scianie opinie Agaty Buzek o rodzinnej panujacej w Danie atmosferze a widzac co innego po kilku latach od w/w opinii...to odechciewa sie przyjazdu...tak trudno usmiechnac sie do goscia ktory placi za pobyt tym bardziej,ze mało gosci było codziennie srednio 5-6 osob a powinno byc patrzac po miejscach w jadalni 5-6 razy wiecej?to mozna wykrzesac z siebie "dzien dobry" zapytac o cokolwiek zainteresowac sie..i usmiechnac sie...chyba gospodarz wypalil się z codziennego fajnego dbana o gosci..

Nikt nie ocenił jeszcze tej opinii

Polecam:

  • dla par
  • dla rodzin
  • dla singli

Ocenił standard:

  • pokoje:
    10/10
  • łazienki:
    10/10
  • obsługa:
    8/10
  • wyżywienie:
    10/10
  • lokalizacja:
    8/10
  • jakość do ceny:
    10/10
  • zgodność z ofertą:
    10/10
Odpowiedź właściciela obiektu:
Pięknie dziękujemy za opinie postaramy się zrobić co w naszej mocy aby poprawić mankamenty opisane przez Panią :)
do końca nie zgodzimy się z opinią o nieuprzejmym właścicielu ponieważ może faktycznie zawsze od godziny 7 rano do 24 nie chodzi właściciel z przyklejonym sztucznym uśmiechem ale wynika to tylko i wyłącznie że tak jak każdy z nas może też mieć gorszy dzień ale zawsze jest uprzejmy i zawsze rozmawia z Gośćmi czasem aż za dużo :P Jednakże bardzo dziękujemy za opinię i postaramy się zrobić wszystko aby wyeliminować nasze błędy :) Serdecznie pozdrawiamy :)

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!