4.2
Dodał: Ponad rok temu
Witam, nie polecam w 100%.... Wielkie rozczarowanie, wpłacasz 30% zaliczki za pobyt, a później dowiadujesz się że masz się wynosić dobę wcześniej. I Pani nie widziała w tym problemu! Lodówka miała być w pokoju, oczywiście nie było. Czajnik i mikrofalówka na korytarzu ale lodówki dalej brak... :/
Wyjazd: w parze

1 osoba oceniła opinię jako pomocną

Ocenił standard:

  • pokoje:
    6/10
  • łazienki:
    6/10
  • obsługa:
    4/10
  • wyżywienie:
    2/10
  • lokalizacja:
    6/10
  • jakość do ceny:
    4/10
  • zgodność z ofertą:
    2/10
Odpowiedź właściciela obiektu:
Przykro mi Pani Joanno za to zdarzenie. Krzywdzące jednak jest dla mnie twierdzenie, że nie widziałam w tym problem, gdyż wtedy nie przepraszałabym Państwa, nie starałabym się naprawić zaistniałej sytuacji dzwoniąc do gości, którzy mieli zarezerwowany pobyt po Państwu, a także nie rezerwowałabym tego jednego noclegu w obiekcie o wyższym standardzie ( gdzie musiałabym dopłacić różnicę w cenie z własnych środków), jednak Państwo nie chcieliście z tego skorzystać informując, że już sobie poradziliście...
Nie mam także pojęcia skąd ocena na 2 wyżywienia skoro Państwo w ogóle z takowego nie korzystaliście.... :D
Jednocześnie informuję, że wszystkie pokoje w moim obiekcie posiadają lodówki, a dodatkowo jest też duża lodówka na 2 piętrze.

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!