Regulamin obiektu

I POSTANOWIENIA OGÓLNE

Przedstawiony regulamin określa warunki rezerwacji pokoi/apartamentów. Umowa między gościem a właścicielem apartamentu zostaje zawarta w momencie dokonania rezerwacji za pomocą Internetu lub drogą telefoniczną.

II REZERWACJA

1. Gość może dokonać rezerwacji drogą internetową lub telefonicznie (prosimy o wykonywanie telefonów od godziny 9:00 do godziny 20:00). Następnie na numer telefonu klienta zostanie przesłany SMS z danymi do przelewu oraz tytułem rezerwacji. Wstępna rezerwacja trwa do 3 dni roboczych – w tym czasie na konto właściciela powinien wpłynąć ustalony wcześniej zadatek. Z powodu dużego popytu, prosimy o szacunek do nas i innych gości, czyli rozsądne dokonywanie rezerwacji, w momencie 100% zdecydowania co do przyjazdu.

2. Rezerwację gwarantuje wpłacony zadatek.

3. W przypadku braku wpłaty zadatku w wyznaczonym terminie, wstępna rezerwacja ulega anulacji, a właściciele mogą odmówić zakwaterowania danej osoby w przyszłości. Dlatego prosimy o niedokonywanie rezerwacji, jeżeli przyjazd do apartamentu/pokoi jest w fazie rozważań (oczekiwanie na dostanie urlopu itp.)

4.

UWAGA !

W związku ze zmianą przepisów; nie można wystawić faktury VAT na firmę do paragonu, jeżeli zadatek był wpłacany z konta prywatnego. Dlatego prosimy podczas dokonywania rezerwacji poinformować o chęci otrzymania faktury. Po wydrukowaniu paragonu, wystawienie faktury na firmę nie będzie możliwe. 

5. Pozostałą kwotę należności klient powinien uiścić (gotówką) w dniu przyjazdu u osoby przekazującej klucze do pokoju/ apartamentu.

 III. WARUNKI UMOWY NAJMU

1. W cenę wynajmu wliczone są: opłaty za media (prąd, gaz, woda, ogrzewanie) oraz sprzątanie końcowe. UWAGA: Nie zajmujemy się obsługą pokoi w trakcie pobytu, przykładowo; rozpalanie w kominku, wyrzucanie śmieci, sprzątanie podczas pobytu, donoszenie akcesoriów jak np. papier toaletowy, worki na śmieci itp. Nie oferujemy transportu, a także nie spełniamy życzeń specjalnych.


2. Odbiór kluczy – przyjazd powinien nastąpić w godzinach ustalonych telefonicznie lub mailem z osobą odpowiedzialną za rezerwację. Nie przekazujemy kluczy osobom postronnym.

możliwość zameldowania od 16;00 do 21:00.

Nie ma możliwości późniejszego zakwaterowania (dodatkowa zapłata, odbiór kluczy w innym miejscu itp.)

3. Doba pobytowa rozpoczyna się:

od godziny 16;00 w dniu przyjazdu i kończy się o godzinie 10:00 w dniu wyjazdu.

4. W przypadku braku możliwości dotarcia na umówioną wcześniej godzinę gość zobowiązany jest do powiadomienia telefonicznie osoby odpowiedzialnej za rezerwację.

5. Gość zobowiązany jest do zapłaty kwoty z potwierdzenia rezerwacji pobytu nawet, jeśli przyjazd lub pobyt ulegnie opóźnieniu lub skróceniu (trudności komunikacyjne, powody osobiste).

6. Gość ma obowiązek niezwłocznie zawiadamiać o wszelkich zdarzeniach, które mogą narazić właściciela lokalu na szkodę. Najemca jest również odpowiedzialny za klucze do pokoju/ apartamentu, a w razie zagubienia – zobowiązany jest do pokrycia kosztów.

7. Gość może korzystać z lokalu jedynie w celach mieszkaniowych i nie może go oddać w dalszy podnajem. Nie może również wprowadzać osób z zewnątrz, w celu urządzenia tzw. „posiadówki”.

8. Gość odpowiada za wszelkie szkody, jakie wyrządzi w wyposażeniu lokalu i w samym lokalu. Klient zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić właściciela lokalu o wszelkich szkodach i zobowiązuje się do ich pokrycia najpóźniej w dniu wyjazdu.

9. W obiekcie obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godziny 22:00 do godziny 7:00 dnia następnego.

IV. OBOWIĄZKI KLIENTA

1. W pokoju/apartamencie nie może przebywać większa liczba osób, niż zgłoszona w procesie rezerwacji. . Jeżeli gość nie uszanuje tej zasady, właściciele mogą odmówić zakwaterowania do pokoju/apartamentu oraz (jeżeli gość potajemnie wprowadzi dodatkową osobę) właściciel ma prawo wykwaterować klienta w połowie pobytu, bez zwrotu dokonanej należności za cały pobyt.

2. Gość zobowiązany jest o zachowanie zasad dobrego sąsiedztwa i utrzymywanie pokoju/apartamentu w stanie zastanym.

3. W pokojach/apartamentach obowiązuje zakaz palenia tytoniu. Są ku temu wydzielone miejsca. Na Balkonach , Na dworze przed Budynkiem .


Palenie w środku w pokojach/ apartamentach jest karane grzywną w wysokości: 300 zł. 

V. ZMIANY W REZERWACJI

1. Przedłużanie pobytu – termin pobytu w danym apartamencie można przedłużyć (o ile jest wolny), należy jednak powiadomić o tym fakcie e-mailem bądź telefonicznie.

2. W przypadku odwołania rezerwacji;


  1. zadatek nie ulega zwrotowi, a goście nie mają możliwości przełożenia terminu pobytu.

3. Zmiana terminu pobytu – w przypadku chęci zmiany terminu pobytu lub jego skrócenia, gość zobowiązany jest poinformować osobę odpowiedzialną za rezerwację na co najmniej 14 dni przed przyjazdem do apartamentu. Zasada ta obowiązuje również gości, którzy z przyczyn osobistych nie mogą przyjechać w wyznaczonym terminie. Zadatek przepada, w momencie niepojawienia się klienta w obiekcie.

  • przywilej zmiany terminu pobytu jest jednorazowy,


 VI. PRZENIESIENIE PRAW I OBOWIĄZKÓW GOŚCIA NA INNĄ OSOBĘ

1. W każdej chwili gość może przenieść na inną osobę wszystkie przysługujące mu z tytułu rezerwacji uprawnienia, jeżeli jednocześnie osoba ta przejmuje wszystkie wynikające z tej rezerwacji obowiązki. W tej sytuacji należy powiadomić właściciela o zmianie rezerwującego.

VII. ZWIERZĘTA 

Akceptujemy, w dniu rezerwacji prosimy o poinformowanie nas o tym fakcie , dopłata za zwierze 50zł/doba.

 VIII. WYSTĄPIENIE SIŁ WYŻSZYCH

W przypadku wystąpienia niemożliwych do przewidzenia okoliczności, których skutków nie można natychmiast zlikwidować zwyczajowymi środkami, właściciel rezerwuje sobie prawo zaproponowania klientowi obiektu zastępczego podobnego do obiektu pierwotnie zarezerwowanego, również w przypadku nałożenia rezerwacji Właściciel może zaproponować inny pokój/apartament. W przypadku sił wyższy właściciel obiektu ma prawo zaproponować inny termin przyjazdu .

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!