Regulamin obiektu

  1. W sezonie obowiązują pobyty minimum 5-dniowe. W razie wolnych pokoi jest możliwość rezerwacji na nie mniej niż 3 noce po konsultacji telefonicznej lub mailowej.
  2. Doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 14.00, a kończy o 10.00 rano w dniu wyjazdu.
  3. W przypadku późniejszego przyjazdu lub wcześniejszego wyjazdu nie zwracamy należności za utracone świadczenia.
  4. Wstępne rezerwacje przyjmujemy mailowo lub telefonicznie.
  5. Warunkiem przyjęcia rezerwacji jest wpłata 30% całkowitej należności za pobyt.
  6. Po otrzymaniu wpłaty Willa Nadmorska prześle potwierdzenie e-mailowe.
  7. Świadczenia zawarte w cenie to: opłata za pobyt wraz z opłata za prąd.
  8. Opłata klimatyczna jest wliczona w cenę pobytu i wynosi 2.40 zł od osoby dorosłej za dzień. Nasz dom gościnny nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych, przepraszamy.
  9. Dokonanie rezerwacji jest równoznaczne z zapoznaniem się i akceptacja regulaminu Willi Nadmorskiej.
  10. Potwierdzeniem rezerwacji jest wpłata 30% zadatku w ciągu doby od momentu rezerwacji telefonicznej lub mailowej. KONTO BANKOWE: Małgorzata Szumska, Alior Bank, 31249000050000400087529082
  11. Właściciel Willi Nadmorskiej udostępnia miejsce parkingowe, jedno miejsce parkingowe dla połowy domu.
  12. Właściciel domu nie bierze odpowiedzialności za kradzieże, uszkodzenia pojazdów lub inne straty.
  13. Na terenie obiektu obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu.
  14. Całkowitą odpowiedzialność ponoszą rodzice lub opiekunowie dzieci za opiekę nad dziećmi w pokojach jak i na balkonach oraz na terenie całego ośrodka jak również na terenie całego terenu. Rodzice lub opiekunowie ponoszą odpowiedzialność finansowa za zniszczenia spowodowane przez swoich podopiecznych.
  15. Cisza nocna obowiązuje między godziną 23:00 a 7:00.
  16. Wszystkie usterki i awarie należy bezzwłocznie zgłosić gospodarzowi obiektu telefonicznie pod numerem: 48 725 554 023.
  17. W dniu przyjazdu gość otrzymuje klucze do drzwi wejściowych.
  18. Za szkody powstałe z winy wczasowicza rozliczamy na miejscu w danym dniu.
  19. Przekazanie oraz zdanie domu odbywa się w obecności właściciela Willi Nadmorskiej.


Zapytaj o nocleg

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!