Kamil
3.2
Dodał: Ponad rok temu
Największą wadą Pensjonatu jest obsługa. O ile Pani, która jest na miejscu naprawdę była miła i pomocna, to niestety menadżer jest poniżej krytyki. Dostaliśmy pokój niezgodny z zamówieniem, mimo że wcześniej była rozmowa telefonicza odnośnie zamówionego i konkretnego pokoju, wybranego na podstawie zdjęć ze strony , to ww menadżer próbował się tłumaczyć że zdjęcia są tylko przykładowe. Sam prowadzę podobny obiekt i wiem że takie praktyki są po prostu nie na miejscu i jest to świadome oszukiwanie klientów. W zamian został nam zaoferowany inny pokój o mniejszym standardzie, a gdy się nie zgodziłem to dostaliśmy pokój za który trzeba było dopłacić. Z wyżywienia nie korzystałem więc się nie wypowiadam. Pokoje małe, łazienka mała, głośna mini- lodówka. Jedynym pozytywem jest lokalizacja, nic więcej nie mogę napisać .

1 osoba oceniła opinię jako pomocną

Ocenił standard:

  • pokoje:
    2/10
  • łazienki:
    2/10
  • obsługa:
    2/10
  • lokalizacja:
    8/10
  • zgodność z ofertą:
    2/10
Odpowiedź właściciela obiektu:
Przepraszamy, ale powyższa wypowiedź to same kłamstwa.
Gość rezerwuje rzekomo wybierany pokój, na miejscu okazuje się że pokoju nie ma i w dodatku każemy dopłacać do innego -> KTO Z PAŃSTWA W TAKIEJ SYTUACJI DOPŁACIŁBY DO NOCLEGU ?
Wszystkim zainteresowanym przekażemy oryginalną korespondencję z rezerwacją Pana Króla i z miłą chęcią wyjaśnimy jaka jest prawdziwa przyczyna powyższego złośliwego komentarza.

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!