Regulamin obiektu

REGULAMIN Domki i Apartamenty La Cubita

Wysoko cenimy współpracę w przestrzeganiu regulaminu, który ma służyć zapewnieniu spokoju i bezpieczeństwa pobytu wszystkich naszych Gości.


&1 PRZEDMIOT REGULAMINU

1. Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie obiektu Domki i Apartamenty La Cubita, mieszczącego się w Nowęcinie przy ul. Spokojnej 3 i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez dokonanie rezerwacji lub wpłatę należności za pobyt. Osoba dokonująca ww. czynności potwierdza, iż zapoznała się i akceptuje warunki Regulaminu, stając się tym samym Gościem.

2. Regulamin obowiązuje wszystkich osoby przebywające na terenie obiektu Domki i Apartamenty La Cubita.

3. Regulamin został stworzony przez firmę Domki Apartamenty La Cubita, Włodzimierz Pacholec z siedzibą przy ul. Spokojnej 3, 84-360 Nowęcin zwaną dalej Zarządcą obiektu.

4. Regulamin jest dostępny do wglądu w każdym domku lub na stronie internetowej https://lacubita.nocowanie.pl/


 

&2 DOBA HOTELOWA

1. Doba hotelowa trwa od godziny 15.00 do godziny 10.00.

2. Życzenie przedłużenia pobytu należy zgłosić telefonicznie, mailowo lub osobiście. Uwzględnimy życzenie przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości.

3. Zarządca zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia pobytu ze skutkiem natychmiastowym w przypadku nie przestrzegających obowiązującego regulaminu oraz w przypadku nie dokonania wcześniej pełnej płatności za pobyt.

 


&3 REZERWACJA I MELDUNEK

1. W przypadku pobytów 4-dniowych lub dłuższych rezerwacja jest potwierdzona po wpłacie zadatku w wysokości 30% wartości całego pobytu. W przypadku pobytów 2 i 3-dniowych - po wpłacie zadatku w wysokości 50% wartości całego pobytu.

Termin wpłaty zadatku wyznacza recepcja. Zadatek wpłacony na poczet rezerwacji jest bezzwrotny. Brak wpłaty zadatku w uzgodnionym terminie powoduje automatyczną anulację rezerwacji.

2. Niewykorzystanie całości pobytu przez Gościa, na skutek późniejszego przyjazdu lub wcześniejszego wyjazdu niż wynika to z rezerwacji, nie skutkuje obniżeniem płatności za usługę. Całkowita rezygnacja z pobytu nie uprawnia do zwrotu wpłaconego zadatku.

3. Podstawą do zameldowania Gościa jest okazanie dokumentu tożsamości ze zdjęciem. W przypadku odmowy okazania dokumentu Zarządca ma prawo odmówić zameldowania i do anulacji dokonanej rezerwacji.

4. Opłatę za pobyt należy uiścić w momencie zameldowania w formie wpłaty gotówkowej.

5. Domek w trakcie trwania pobytu oraz po jego zakończeniu nie może zostać wynajęty, podnajęty ani oddany przez Gościa osobie trzeciej.

6. Osoby niezameldowane w obiekcie mogą przebywać na jego terenie od godziny 12:00 do godziny 21:00. Przebywanie poza tymi godzinami jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na opłatę 100 zł za dobę od każdej niezameldowanej osoby.

7. Zarządca ma prawo odmówić przyjęcia Gościa, który podczas pobytu rażąco naruszył Regulamin.

8. W momencie dokonywania rezerwacji Gość wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie danych Zarządcy obiektu. Dane te będą wykorzystywane wyłącznie w celu umożliwienia przeprowadzenia pełnego procesu rezerwacji.


 

&4 ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCI

1. Pozostanie w na terenie obiektu lub pozostawienie swoich rzeczy, bez wcześniejszego ustalenia z Zarządcą po godzinie 10.00 jest traktowane jako przedłużenie pobytu, a Zarządca ma prawo naliczyć opłatę za kolejną dobę według obowiązującego cennika.

2. Dzieci poniżej 18. roku życia powinny znajdować się na terenie obiektu pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność prawną i materialną za wszelkie szkody powstałe w wyniku działania podopiecznych.

3. Ze względu na bezpieczeństwo pożarowe zabrania się używania w domkach grzejników, grzałek, żelazek i innych urządzeń elektrycznych, nie stanowiących wyposażenia domku (nie dotyczy ładowarek i zasilaczy urządzeń RTV oraz komputerowych).

4. Każdy domek poza sezonem jest wyposażony w wolnostojące elektryczne grzejniki z wkładem kamiennym. Zabrania się stawiania przedmiotów na grzejniku. Zarządca nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia ciała, uszczerbki na zdrowiu lub inne szkody powstałe w wyniku nieszczęśliwego wypadku będącego wynikiem nieprawidłowego korzystania z grzejnika przez Gościa i osoby przez niego wskazane jako przebywające wraz z nim w domku w okresie najmu.

5. Zabrania się używania grilla na tarasie oraz w miejscach wyłożonych płytami tarasowymi i odległości mniejszej niż 2 metry od ścian domku. Osoba rozpalająca grill zobowiązana jest do jego zgaszenia.

6. Każdorazowo Gość opuszczający domek, ze względów bezpieczeństwa, powinien zgasić światło, zakręcić krany oraz zamknąć okna i drzwi na klucz.

7. Gość otrzymuje jeden klucz do domku. W przypadku zgubienia klucza zostanie on obciążony opłatą w wysokości 200 zł.

8. W domkach obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów i wyrobów tytoniowych, a także smażenia ryb. Złamanie tego zakazu jest równoznaczne z wyrażeniem zgody przez najmującego domek Gościa na pokrycie kosztów w wysokości 1000 złotych.

9. Osoby nie przestrzegające przepisów przeciwpożarowych podlegają sankcjom kodeksu karnego i kodeksu wykroczeń.

10. Gość ma obowiązek zgłosić usterki w domkach w dniu przyjazdu. Brak zgłoszenia oznacza brak zastanych usterek i zniszczeń.

11. Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za uszkodzenia domku lub zniszczenia jego wyposażenia, powstałe z winy Gościa lub winy odwiedzających go osób i będą rozliczane przy wymeldowaniu według wyceny sporządzonej przez Zarządcę.

12. Na terenie obiektu obowiązuje cisza nocna od godz. 22:00 do godz. 07:00 rano. Zachowanie Gości i osób korzystających z usług obiektu nie powinno zakłócać pobytu innych Gości. Obowiązuje całkowity zakaz organizowania imprez okolicznościowych oraz wszystkich, które zakłócać będą spokój.

13. Gość podczas pobytu nie może dokonywać zmian umeblowania i wyposażenia w domkach i pomiędzy domkami.

14. Śmieci oraz inne odpady należy segregować w pojemnikach znajdujących się obok bramy głównej.

15. Domek należy zdać posprzątany, w szczególności należy wynieść nieczystości do pojemników na śmieci znajdujących się na terenie obiektu oraz umyć po sobie wszystkie naczynia (lub włączyć zmywarkę)

16. Osoby naruszające zasady niniejszego Regulaminu będą zobowiązane do niezwłocznego opuszczenia obiektu oraz uregulowania należności za wykorzystane usługi.

 

 

&5 ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZARZĄDCY

1. Zarządca obiektu nie ponosi odpowiedzialności za niedogodności od niego niezależne, np. przerwy w dostawie prądu, wody, Internetu.

2. Zarządca obiektu nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności, innych rzeczy i przedmiotów wartościowych albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną.

3. Przedmioty pozostawione przez Gościa na terenie obiektu, po zakończeniu pobytu nie będą przechowywane.

4. Parking na terenie obiektu przeznaczony dla Gości jest bezpłatny i niestrzeżony.

5. Zarządca oddaje do użytku plac zabaw dla dzieci jednak nie ponosi odpowiedzialności za bezpieczeństwo i zdrowie korzystających z niego dzieci. Całkowitą odpowiedzialność ponoszą rodzice bądź opiekunowie prawni.


 

&7 POBYT ZWIERZĄT

1. Na terenie obiektu dopuszcza się obecność małych psów z włosem po uiszczeniu należytej opłaty. Opłata zgodna z aktualnym cennikiem.

2. Zabrania się, aby pies wchodził na meble oraz pozostawał sam w domku.

3. Właściciel psa odpowiada materialnie za szkody wyrządzone przez psa, a także zobowiązany jest do pilnowania, aby jego pies nie zakłócał wypoczynku innych Gości, do prowadzenia go na smyczy poza domkiem (na terenie obiektu), oraz do usuwania wszelkich nieczystości przez niego pozostawionych.

 



&8 REKLAMACJE

1. Gość ma prawo zgłosić Zarządcy reklamację osobiście, telefonicznie lub pisemnie.

2. Reklamacje nie mają wpływu na termin trwającego pobytu i wysokość opłaty.

3. Zarządca zastrzega sobie prawo do odpowiedzi na reklamację do 14 dni od daty zgłoszenia.

 



POLITYKA PRYWATNOŚCI

I PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH



1. ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH GOŚCI HOTELOWYCH Administratorem danych osobowych Gości hotelowych jest firma Domki Apartamenty La Cubita, Włodzimierz Pacholec z siedzibą przy ul. Spokojnej 3, 84-360 Nowęcin, zwaną dalej Zarządcą.

2. CELE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH GOŚCI HOTELOWYCH Celem, dla których Zarządca przetwarza dane osobowe jest zawarcie i realizacja umowy o świadczenie usług hotelarskich. Ponadto, celem przetwarzania danych osobowych przez Zarządcę jest:

A. dochodzenie przez Zarządcę roszczeń w związku z poniesioną przez niego szkodą wyrządzoną przez Gościa lub obrona przed roszczeniami Gościa w stosunku do Zarządcy,

B. udokumentowanie wykonania usługi dla celów podatkowych,

C. zapewnienie najwyższej jakości usług dla Gości hotelowych.

3. W przypadku, gdy Gość wyraził zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych, Administrator przetwarza dane osobowe w tym celu, tj. w celu kierowania do Gościa informacji marketingowych i ofert o swoich produktach i usługach. Ponadto, Zarządca przetwarza dane osobowe Gości gromadzone przez monitoring hotelowy w celu zapewnienia bezpieczeństwa Gościom hotelowym i innym osobom przebywającym na terenie obiektu.

4. PODSTAWA PRAWNA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

A. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Gościa, pozyskanych przez Zarządcę jest umowa o świadczenie usług hotelarskich.

B. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Gościa wykorzystywanych w celach marketingowych jest zgoda Gościa. Zarządca informuje, że zgoda może zostać w każdym momencie wycofana. Wycofanie zgody nie wpływa na ważność przetwarzania, które miało miejsce przed cofnięciem zgody.

C. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Gościa przez monitoring jest ochrona jego żywotnych interesów oraz ochrona żywotnych interesów innych osób fizycznych, jak również usprawiedliwiony cel Zarządcy.

D. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Gościa dla zapewnienia najwyższej jakości usług dla Gości hotelowych jest usprawiedliwiony cel Zarządcy.

5. PODMIOTY, KTÓRYM MOGĄ ZOSTAĆ PRZEKAZANE DANE OSOBOWE Zarządca przekazuje dane osobowe następującym kategoriom podmiotów:

A. firmom świadczącym usługi wsparcia IT hotelu oraz dostarczającym oprogramowanie informatyczne,

B. firmom księgowym świadczącym usługi obsługi księgowej,

C. firmom (kancelariom) prawniczym świadczącym usługi doradztwa prawnego i zastępstwa procesowego.

6. OKRES PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH Dane osobowe:

A. pozyskane w związku z zawartą umową o świadczenie usług hotelarskich będą przetwarzane przez okres przedawnienia roszczeń podatkowych lub roszczeń cywilnoprawnych Zarządcy lub Gościa, w zależności które z tych zdarzeń nastąpi później,

B. pozyskane na podstawie zgody w celach marketingowych będą przetwarzane przez okres ważności zgody na cele marketingowe,

C. pozyskane w związku z monitoringiem będą przetwarzane przez 30 dni od dnia utrwalenia, a następnie zostaną trwale usunięte.

7. PRAWA GOŚCIA W ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM DANYCH OSOBOWYCH Każdy Gość ma prawo dostępu do danych osobowych ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Ponadto, każdy Gość ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Dostęp do danych możliwy jest w siedzibie Zarządcy. Ponadto, Zarządca udostępnia adres domki.lacubita@gmail.com za pomocą którego można kontaktować się w sprawie danych osobowych.

8. MOŻLIWOŚĆ WNIESIENIA SKARGI W ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM DANYCH OSOBOWYCH Każdy Gość ma prawo wniesienia skargi w związku z przetwarzaniem jego danych osobowych do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2 00-193 Warszawa.

9. WYMÓG PODANIA DANYCH OSOBOWYCH Podanie danych osobowych w zakresie imienia i nazwiska, adresu zamieszkania, adresu email, w przypadku rezerwacji internetowych, numeru kontaktowego telefonu, wieku dziecka, w przypadku pobytu w obiekcie z dzieckiem oraz numeru rejestracyjnego pojazdu, w przypadku parkowania na terenie obiektu jest wymogiem zawarcia umowy o usługi hotelarskie. Brak podania danych osobowych uniemożliwi Zarządcy zawarcie umowy o usługi hotelarskie.

10. ZAUTOMATYZOWANE DECYZJE NA PODSTAWIE DANYCH OSOBOWYCH, W TYM PROFILOWANIE Zarządca nie podejmuje zautomatyzowanych decyzji na podstawie danych osobowych, w tym nie dokonuje profilowania.

Zapytaj o nocleg

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!