Magdalena Bogucka
4
Dodał: Ponad rok temu
Jedyny plus to lokalizacja. Po przyjeździe do obiektu zadzwoniłam do Pani właścicielki z informacją, że jestem już na miejscu i czy jest możliwość wcześniejszej wprowadzki do pokoju (została godzina do rozpoczęcia doby hotelowej) Pani powiedziała, że się postara, po czym ignorowała telefony i wprowadziliśmy się po godzinie 15 ( czyli godzinę po rozpoczęciu doby), natomiast w dniu wyjazdu Pani wręcz kazała nam opuścić pokój i parking przed budynkiem, który był własnością miasta i za ktory zapłaciliśmy 20zł/doba o 10 bo już jadą goście i potrzebują miejsca....Szkoda, że Pani właścicielka nie dbała o nasz komfort w dniu przyjazdu. Pokój malutki, nie było nawet miejsca na walizki, więc spędzony pobyt w nim był wręcz udręką. Na korytarzu talerze ale sztućców na próżno szukać... Jak dla mnie porażka, jedynie lokalizacja na plus.
Wyjazd: w parze

3 osoby oceniły opinię jako pomocną

Ocenił standard:

  • pokoje:
    4/10
  • łazienki:
    4/10
  • obsługa:
    2/10
  • lokalizacja:
    6/10
  • jakość do ceny:
    4/10
  • zgodność z ofertą:
    4/10
Odpowiedź właściciela obiektu:
Opóźnienie o jedną godzinę przy zameldowaniu może się zdarzyć w każdym pensjonacie gdyż jest dużo czynników, na które kwaterodawca nie zawsze ma wpływ mimo najlepszych starań. Czynnikiem takim jest m.in. punktualne opuszczenie pokoju przez gości wyprowadzających, którzy nierzadko ignorują godziny wymeldowania i opóźniają prace związane z przygotowaniem pokoju dla nowych gości. Pani turystka pisząca opinię sama się przyznaje do takiego zachowania w swoim wpisie. Nie jest również prawdą, że właścicielka "kazała" opuścić miejsce na parkingu publicznym gdyż nie ma do tego prawa. Jeżeli na korytarzu nie było w danej chwili sztućców najzwyczajniej mogły być w użyciu przez innych gości i można zawsze prosić o uzupełnienie. Co do oceny pokoju to każdy ma prawo mieć swoją opinię. Przykro nam, że nie spełniliśmy wszystkich Pani oczekiwań z powodu wspomnianych sytuacji, które były w naszej opinii nieporozumieniem między stronami.

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!