6.34
Dodał:
Długo się zbierałam do wystawienia opinii, bo nie będzie zachwytów, a nie lubię takich opinii wystawiać. Jednak sama chciałabym wiedzieć wcześniej takie rzeczy, aby uniknąć noclegu w takim miejscu. Właścicielka pensjonatu jest bardzo miłą i pozytywną osobą - tutaj nie mam żadnych zastrzeżeń. W pokoju i we wspólnej kuchni tez niczego nie brakuje. Czystość też bardzo ok. Ale.... uważam, ze ogłoszenie wprowadza w błąd - ponieważ pierwsze zdjęcia są w ogłoszeniu z nowszej części, a część starsza jest no .. mocno średnia. Uważam, że oba budynki powinny mieć osobne ogłoszenia, bo na ten moment jest to nieczytelne. A moja negatywna opinia wynika z tego, że po pierwsze słychać było jak sąsiedzi oddają mocz.... dosłownie. Oprócz tego łóżko było tak niewygodne i pozarywane, że miało się wrażenie , że śpi się na sienniku. Naprawdę polecam położyć się na tym materacu na chwilę i zobaczyć, że nie nadaje się on do niczego poza śmietnikiem.. nawet siadając - tak się zapadał, że uderzało się o ramę łóżka. Kolejna rzecz - łóżko było przy oknie, którego nie dało się całkowicie zasłonić i ja leżąc w łóżku przez szparę widziałam ludzi, którzy przechodzili pod naszym oknem. W pokoju było tez b. zimno. Gdyby nie moja choroba podczas pobytu - zmienilibyśmy lokum, ale nie miałam na to siły. Jest to nasz jeden z gorszych noclegów jeśli chodzi o wygodę łóżek - a raczej jej całkowity brak, to że słychać wszystkie dźwięki od sąsiadów oraz za brak prywatności - czyli łóżko przy oknie bez żaluzji jedynie z cienką zasłonka, która nie dawała poczucia prywatności. Ogólnie nie szukamy nie wiadomo czego za takie pieniądze, ale bywamy często w tego typu pokojach, doświadczenia sa różne - nie szukam pajęczyn po katach, bo nie o to chodzi, ale ja nie wypoczęłam w tym pokoju, wręcz przeciwnie .
Wyjazd: w parze

1 osoba oceniła opinię jako pomocną

Ocenił standard:

  • pokoje:
    4/10
  • łazienki:
    6/10
  • obsługa:
    10/10
  • lokalizacja:
    10/10
  • jakość do ceny:
    4/10
  • zgodność z ofertą:
    4/10
Odpowiedź właściciela obiektu:
Witam,

Pani Ewo Zet. Z przykrością ale nie odniosę się do wystawionej niesprawiedliwie moim zdaniem opinii..... Nie mam więcej danych, bez daty pobytu i nazwiska Nie mogę też być pewna że była Pani u nas ponieważ opinię na tym portalu może dodać każdy Nie tak jak na booking
Jeżeli chodzi o zamówienie pokoju w budynku Sandra tu nie ma Pani absolutnie racji skoro była Pani naszym Gościem. Przy rezerwacji Pani że rezerwacja dotyczy pokoju w Sandra II-taką informację Gość mój zawsze dostaje wraz z danymi do wpłaty zaliczki. Jest tam nasz adres, nazwa obiektu oraz termin i cena Więc nie rozumiem dlaczego miała Pani wątpliwości a skoro tak zawsze jestem do dyspozycji telefonicznie oraz mailowo żeby odpowiedzieć na Państwa pytania.
Nie wiem nawet jakiego pokoju dotyczy uwaga w związku z łóżkiem Pani zdaniem niewygodnego Nie dość że nie miałam wcześniej takich zgłoszeń to szkoda że będąc u nas na obiekcie nie zgłosiła mi Pani tego...... A jak Pani wie ja jestem tu 24h na dobę Może udałoby się zamienić pokój etc Zawsze jest jakieś rozwiązanie a ja należę do osób które chętnie pomogą bo po to tu jestem aby zapewnić Państwu odpowiedni nocleg i zasłużony wypoczynek. Jeśli chodzi o słyszalność szumów w łazienkach nie bardzo na ten moment mam na to wpływ bo to wiąże się z ogromnym remontem ale nie uważam żeby to było jakoś bardzo męczące bo także takich uwag od Gości nie miałam. Niestety ale nawet w hotelach 5cio gwiazdkowych trzeba liczyć się czasami że idealnej ciszy przy tak dużej ilości Gości nikt nie jest w stanie zapewnić. U nas mimo że ściany nie są z karton-gipsu ktoś kto jest bardzo przeczulony zawsze usłyszy dźwięki z łazienki.
Reasumując, szkoda że nie wiem w jakim pokoju Pani była to znając siebie niezwłocznie bym zareagowała.
Z pozdrowieniami.
Anna

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!