Regulamin obiektu
REGULAMIN POBYTU
Noclegi Zojka
Aleja Róż 7, 72-500 Międzyzdroje
Uprzejmie informujemy, że wnętrza obiektu stanowią strefę wolną od dymu tytoniowego.
Palenie tytoniu w pokojach hotelowych jest niedozwolone. Za złamanie zakazu pobierana jest opłata w wysokości 1.000 zł.
1. Pokoje hotelowe wynajmuje się na doby.
2. Doba hotelowa dla Gości indywidualnych rozpoczyna się o godz. 15:00 w dniu przyjazdu i kończy o godz. 11:00 w dniu wyjazdu.
3. Gość wynajmując pokój określa czas swojego pobytu w hotelu. W przypadku braku takiego określenia przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę hotelową.
4. Za przedłużenie pobytu do godz. 20.00 dolicza się do rachunku należność w wysokości 50% ceny wynajmowanego pokoju, za przedłużenie pobytu ponad godz. 20.00 dolicza się należność w wysokości 100% ceny zajmowanego pokoju. Chęć przedłużenia pobytu prosimy zgłaszać w recepcji do godz. 11.00. Pensjonat dokonuje przedłużenia pobytu w miarę wolnych miejsc.
5. Pensjonat świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług Gość jest proszony o jak najszybsze zgłaszanie ich w recepcji, co umożliwi niezwłoczną reakcję.
6. Noclegi Zojka zapewnia:
- warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku Gościa, - wykonywanie czynności związanych ze sprzątaniem pokoi, względnie naprawę urządzeń podczas nieobecności Gościa, bądź w jego obecności jeśli wyrazi takie życzenie,
- wymianę bielizny pościelowej i ręczników co 7 dni,
- sprawną usługę pod względem technicznym; w przypadku wystąpienia usterek, które nie będą mogły być usunięte Hotel dołoży starań, aby w miarę posiadanych możliwości zmienić pokój lub w inny sposób złagodzić niedogodności.
7. Pensjonat zobowiązany jest :
- bezzwłocznie reagować na uwagi i zastrzeżenia dotyczące poziomu usług, funkcjonowania urządzeń, czystości i porządku w hotelu poprzez natychmiastowe podjęcie czynności zapewniających usunięcie usterek technicznych i porządkowych,
- obniżyć cenę za pokój jeśli nie usunie usterki technicznej lub wyposażeniowej o istotnym dla Gościa znaczeniu,
- do nieodpłatnego świadczenia usług depozytowych, a także przechowania bagażu oraz sprzętu sportowego w miejscu do tego wyznaczonym.
8. Pensjonat świadczy na życzenie Gościa nieodpłatnie następujące usługi:
- udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą,
- budzenie o wyznaczonej godzinie,
- przechowywanie pieniędzy i przedmiotów wartościowych w czasie pobytu Gościa w Noclegi Zojka,
- przechowywanie bagażu; hotel może odmówić przyjęcia bagażu na przechowanie w terminach innych niż pobyt Gościa oraz rzeczy nie mających cech bagażu osobistego,
- zamawianie taxi.
9. Pensjonat odpowiada za utratę lub uszkodzenie wniesionych rzeczy przez osoby korzystające z usług hotelu zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego art. 846-849 (Dz. U. Nr 1969). Gość powinien powiadomić recepcję o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
10. Pensjonat nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraty lub uszkodzenia mienia Gościa, a w szczególności kosztowności, środków płatniczych, innych przedmiotów mających wartość materialną lub artystyczną jeżeli nie zostały złożone do depozytu.
11. Gość nie ma prawa przekazywać pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił opłatę należną za pobyt.
12. Gość jest obowiązany do okazania dokumentu tożsamości w celu zawarcia umowy o świadczenie usługi hotelarskiej.
13. Osoby odwiedzające, nie zarejestrowane w hotelu, mogą przebywać w pokoju hotelowym od godz. 07:00 do godz. 22.00.
14. Noclegi Zojka gwarantuje pierwszeństwo korzystania ze wszystkich usług Gościom.
15. Zabrania się posiadania na terenie hotelu broni i innych przedmiotów mogących stanowić niebezpieczeństwo dla zdrowia i życia. Przedmioty te winny być oddane do depozytu w recepcji.
16. W obiekcie obowiązuje zachowanie ciszy od godz. 22.00 do godz. 06.00 dnia następnego.
17. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach hotelowych grzałek, żelazek elektrycznych, innych podobnych urządzeń nie stanowiących własności Hotelu, za wyjątkiem maszynek do golenia, suszarek do włosów, telefonów, tabletów i przenośnych komputerów.
18. Przy każdorazowym opuszczaniu hotelu klucz do pokoju po jego zamknięciu należy pozostawić w recepcji.
19. Przedmioty osobistego użytku pozostawione w pokoju hotelowym po wyjeździe Gości mogą być odesłane na adres wskazany przez Gościa na jego koszt, po uprzednim uregulowaniu kosztów przesyłki. W przypadku braku dyspozycji wysyłki i refundacji kosztów Hotel nie realizuje wysyłki i przechowuje te przedmioty maksymalnie przez trzy miesiące.
20. Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów należących do wyposażenia i urządzeń technicznych obiektu, powstałych z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.
21. Noclegi Zojka może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin pobytu obowiązujący w hotelu wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym, w mieniu innych Gości, szkodę na osobie innych Gości, pracowników hotelu lub innych osób przebywających w hotelu, albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt Gości lub funkcjonowanie obiektu.
22. Obowiązkiem Gościa jest regulowanie należności za usługi hotelowe.
23. Noclegi Zojka prosi Gości korzystających z jego usług po raz pierwszy o regulowanie należności z góry, podczas dokonywania formalności rejestracyjnych w recepcji.
24. Obiekt przyjmuje Gości z małymi zwierzętami domowymi.
25. Pensjonat zastrzega sobie prawo do zerwania umowy hotelowej w przypadku drastycznego naruszenia regulaminu pobytu przez Gości.
26. Parking przed Hotelem jest niestrzeżony, ale monitorowany, dodatkowo płatny.
27. Dane osobowe – obowiązek informacyjny: Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dn. 27.04.2016 r. informujemy, że:
a) administratorem danych osobowych jest Zojka Piotr Borowik, 70-073 Szczecin, ul. Ku Słońcu 10/31, właściciel Hotelu Zojka,
b) podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do wykonania usługi hotelarskiej,
c) dane będą przetwarzane wyłącznie w celu zawarcia i realizacji umowy o świadczenie usług hotelarskich przez czas określony w przepisach prawa, a w przypadku danych zebranych na podstawie zgody do czasu jej odwołania,
d) w hotelu jest zainstalowany system monitoringu wizyjnego, który służy poprawie bezpieczeństwa Gości hotelowych. Dane pozyskane z monitoringu są usuwane po 14 dniach od daty ich rejestracji,
e) dane nie będą udostępniane podmiotom innym niż upoważnione na podstawie przepisów prawa,
f) przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych osobowych, przenoszenia, poprawiania, otrzymania kopii, wycofania udzielonej zgody, żądania ograniczenia przetwarzania danych, ich usunięcia oraz prawo do bycia zapomnianym w przypadku przetwarzania danych w celach marketingowych,
g) w przypadku stwierdzenia, że dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
h) kontakt z osobą odpowiedzialną za ochronę danych osobowych możliwy jest w siedzibie Noclegi Zojka lub za pośrednictwem adresu: noclegizojka@o2.pl