Regulamin obiektu

1.      Pokoje wynajmowane są na pokojodoby. Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 15:00, a kończy się o godzinie 11:00 ostatniego dnia pobytu.

2.      Jeśli należność za pobyt nie została wcześniej w całości uregulowana, pobierana jest w dniu przyjazdu zgodnie z ustalonym przez Państwa terminem rezerwacji pokoju. W przypadku wcześniejszego wyjazdu, niż w rezerwowanym przez Państwa terminie, należność za całość pobytu nie ulega zmianie.

3.      Goście zobowiązani są dokonać meldunku niezwłocznie po przyjeździe. W celu potwierdzenia tożsamości Gość ma obowiązek okazać się dokumentem z fotografią (Ust. z 10.04.1974 o ewidencji ludności i dowodach osobistych Dz.U. z 2001 nr 87 poz.960).

4.      Cisza nocna obowiązuje od godziny 22:00 do godziny 7:00.

5.      Gość nie może przekazać pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.

6.      Obsługa może odmówić dalszego świadczenia usług osobom naruszającym porządek i zasady regulaminu w trakcie przebywania na terenie obiektu, a także może żądać natychmiastowego opuszczenia pensjonatu bez zwrotu opłaty uiszczonej za pobyt.

7.      W przypadku niezrealizowanego pobytu zaliczka lub wpłacona całkowita kwota pobytu przepada w całości na rzecz pensjonatu Willa Bałtyk.

8.      Pensjonat Willa Bałtyk zastrzega sobie prawo do zmiany rezerwowanego pokoju na inny w razie takiej konieczności.

9.      Właściciel obiektu nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy wartościowe oraz pieniądze pozostawione w pokojach, a także za utratę lub uszkodzenie samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa.

10.     Gość ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych powstałe z jego winy. Za szkody wyrządzone przez dzieci i zwierzęta odpowiadają rodzice/opiekunowie.

11.    Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego gościa w pokoju będą odesłane na wskazany adres na koszt Gościa. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji, rzeczy przechowywane będą przez okres 1 miesiąca, a następnie niszczone.

12.    Osobom postronnym nie udzielamy żadnych informacji o danych osobowych naszych Gości.

13.    Zabronione jest wnoszenie rowerów, itp. do pokoi. Należy przechowywać je w miejscu do tego przeznaczonym.

14.    W momencie otrzymania klucza do pokoju stają się Państwo jego gospodarzami.

15.    Pokoje są codziennie sprzątane przez Obsługę a przy pobycie powyżej 5 dni, na życzenie Gości, co 3-ci dzień pościel wymieniona na nową. Usługi są bezpłatne.

16.    Po upływie terminu pobytu Gość jest zobowiązany pozostawić otrzymane klucze w recepcji. Pracownik pensjonatu ma prawo sprawdzić stan pokoju przy Kliencie i obciążyć go karą pieniężną za ewentualne zniszczenia w pokoju.

17.    Utrata klucza obciążona jest karą finansową w wysokości 50 PLN.

18.    Cennik jest integralną częścią regulaminu, a rezerwacja oznacza zgodę na warunki regulaminu.

19.     Wszelkiego rodzaju uwagi lub niedopatrzenia prosimy zgłaszać w recepcji.

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!