Regulamin obiektu

1. Pomieszczenia mieszkalne zwane dalej pokojami w Azalia 32 Mielno, zwanej dalej Kwaterami prywatnymi wynajmowane są na doby. Warunkiem rezerwacji pokoju jest ustalenie terminu oraz wpłacenie zadatku na konto w ciągu 3 dni roboczych.W przypadku braku wpłaty zadatku w terminie rezerwacja jest anulowana.

2. Doba hotelowa trwa od godziny 15:00 w dniu przyjazdu do godziny 10:00 dnia następnego.

3.Należność za pobyt pobierana jest w dniu przyjazdu, zgodnie z ustalonym terminem. W przypadku późniejszego przyjazdu lub skrócenia pobytu należność nie podlega zwrotowi.

4 .Najmując pokój gość określa czas swego pobytu, a w przypadku braku takiego określenia przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.

5. Życzenia przedłużenia pobytu gość powinien zgłosić do godziny 10:00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju. Będzie ono spełnione w miarę istniejących możliwości.

6 .Gość nie może przekazywać pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął termin najmu pokoju.

7 .Osoby niezameldowane w ośrodku mogą przebywać w pokoju od godziny 10:00 do 18:00 jedynie za zgodą właścicieli obiektu.. Za osoby bez meldunku przebywające na terenie obiektu w godzinach 20.00-10.00 będzie pobierana opłata 100 pln/doba.

8. W pokojach 2, 3 i 4 osobowych ewentualne wolne miejsce/miejsca mogą być wynajęte tylko i wyłącznie na życzenie gościa/gości zajmującego ten pokój.

9. Ośrodek może odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub gości albo szkodę na osobie gości, zarządcy albo innych osób przebywających w ośrodku albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt gości lub funkcjonowania ośrodka.

10 .Ośrodek ma obowiązek zapewnić:

  • warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku gościa;
  • bezpieczeństwo pobytu, w tym: bezpieczeństwo zachowania tajemnicy informacji o gościu;
  • profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych w ośrodku;
  • sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnych napraw urządzeń podczas nieobecności gościa, a w jego obecności tylko wówczas, gdy wyrazi takie życzenie.

11. Na życzenie gościa ośrodek świadczy nieodpłatnie następujące usługi:

  • udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą;
  • wypożyczalnie sprzętu plażowego;
  • przechowywanie bagażu, ośrodek może odmówić przyjęcia bagażu w terminach innych niż daty pobytu gościa oraz rzeczy nie mających cech bagażu osobistego.

12. Odpowiedzialność ośrodka z tytułu utraty lub uszkodzenia kosztowności, pieniędzy, papierów wartościowych, przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną jest ograniczona.

13. W ośrodku obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godziny 22:00 do 7:00 dnia następnego.

14. Zachowanie gości i osób korzystających z usług ośrodka nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych gości. Ośrodek może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tą zasadę.Właściciel może zażądać opuszczenia pokoju bez zwrotu opłaty uiszczonej w dniu przyjazdu w przypadku naruszenia zasad niniejszego regulaminu oraz norm współżycia poprzez zakłócenie spokoju, nadużywanie alkoholu itp.

15. Każdorazowo opuszczając pokój gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi i pozostawić klucz u jednego z zarządcy ośrodka. Zarządca wydaje klucz na podstawie identyfikacji danych personalnych.

16. W pokojach obowiązuje zakaz palenia.

17 .Gość ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych ośrodka powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.

18. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju.

19. Prosimy nie pozostawiać dzieci bez nadzoru. Rodzice/Opiekunowie ponoszą całkowitą odpowiedzialność za bezpieczeństwo pozostających pod ich opieką dzieci. Korzystanie przez dzieci ze sprzętu, placu zabaw na terenie obiektu wyłącznie na odpowiedzialność rodziców, lub opiekunów.

20. Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego gościa w pokoju będą odesłane na adres wskazany przez gościa. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji ośrodek przechowa przedmioty przez 2 tygodnie.

21. Jeśli ośrodek poniesie znaczne straty z powodu nie zrealizowanej rezerwacji, gość, który tej rezerwacji dokonał może być zobowiązany do uiszczenia rekompensaty w wysokości do 50% ceny wynajmu tego pokoju.

22. Ośrodek nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie, utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do gościa.

Zapytaj o nocleg

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!