5.8
Dodał: Ponad rok temu
Wraz z lubym postanowiliśmy, miło umilić poświąteczny czas, w postaci wyjazdu w góry. Dodatkową atrakcją było spędzenie sylwestra, w pięknej miejscowości - Murazsichle. Walory krajobrazowe przerosły najśmielsze oczekiwania. Widok z okna, na tatry powalał na kolana. Niestety, nasz entuzjazm szybko opadł. Pierwsze, co rzuciło nam się w oczy- Łazienka. Odór wydobywający się z tego miejsca odpychał. Brak ręczników oraz ścierki do podłogi. Niedokładnie wysprzątane pomieszczenia po poprzednich lokatorach ( włosy na podłodze, umywalce, kurz na szafie). Uciążliwością, okazała się być zbyt wysoka temp. pomieszczenia. Brak podstawowego wyposażenia pokoju tj (kubki, talerze, sztućce, czy nawet czajnik). Słaba organizacja młodego właściciela- niesłowność i utrudniony kontakt. W kwestii wyżywienia, gospodarz oszczędzał na składnikach. Porcje bardzo skromne, w większości pozostałości ze świąt. Obsługa sympatyczna, pomocna, usmiechnięta mimo katorżniczej pracy jaką wykonywała. Podczas zabawy sylwestrowej problem z głośnikiem, oraz dj którego stan zdrowia utrudniał prowadzenie dobrej zabawy. Chłopak się męczył i ewidentnie nie powinien tego wieczoru pracować. Na wielki plus lokalizacja obiektu, blisko sklepu, przystanku oraz stoków narciarskich. Reasumując, wiele rzeczy jest do poprawienia.

Nikt nie ocenił jeszcze tej opinii

Polecam:

  • dla par
  • dla seniorów
  • wycieczkom

Ocenił standard:

  • pokoje:
    6/10
  • łazienki:
    2/10
  • obsługa:
    8/10
  • wyżywienie:
    4/10
  • lokalizacja:
    10/10
  • jakość do ceny:
    4/10
  • zgodność z ofertą:
    6/10
Odpowiedź właściciela obiektu:
Bardzo dziękujemy za dodaną opinię,
bardzo nam przykro z zaistniałej sytuacji, gdyż staramy się na prawdę dbać o czystość w pokojach- jest dla nas priorytetem, jest to pierwsza opinia stwierdzająca, że nie było czysto. Bardzo żałuję, że nie zgłosili Państwo tego faktu mi, czy mamie. Muszę polegać w pewnych kwestiach na obsłudze i jak dostaję informację, że pokój jest gotowy do wprowadzenia nowych gości, to uznaję że tak jest. Często kontroluję czystość pokoi po sprzątaniu, jak widać akurat w tym jednym się nie udało, szkoda, że nie wiem który to pokój. Jeżeli była potrzeba uzyskania ręczników można ten fakt zgłosić obsłudze, a na pewno zadośćuczynimy Państwa prośbie ( każdy kto zasygnalizował potrzebę dostarczenia ręczników, czy innych potrzebnych rekwizytów to je otrzymywał, na prawdę nie jestem duchem świętym i nie wiem co komu i w jakiej ilości jest potrzebne tak na marginesie wydaliśmy 72 szt ręczników i ok 80 kompletów zastawy ( talerzyków, kubeczków i sztućców) i ok 37 czajników). Czy wszystkie wróciły inna sprawa. Na prawdę nie żałujemy gościom niczego ale staramy się prowadzić obiekt w atmosferze domowej, wzajemnego szacunku i rozmawiać z gośćmi dowiedzieć się jakie są ich potrzeby. Co do składników ani trochę nie mogę się z tym zgodzić, tak samo jak i że były to pozostałości ze świąt, jadłospis był ułożony na 15 dni i żadne danie główne się nie powtórzyło. Nie jestem zwolennikiem oszczędzania na jedzeniu które jest wszak wizytówką obiektu. Mówi Pani małe porcje chętnie się dowiem o które danie chodzi, ponieważ kotlety zajmowały średnio 1/3 talerza a większość gości stwierdzała, że ilość jest co najmniej duża. Jako gospodarz na prawdę mam średnią możliwość wpływania na pracę i organizację kuchni w której zarządza kucharz. To od niego zależy co kiedy i w jakiej formie jest podane. Nie wiem o jakie składniki może chodzić bo podkreślam jeszcze nigdy na wyżywieniu nie oszczędzaliśmy i oszczędzać nie będziemy. Co do głośnika oj fakt nie działał przez jakieś 10 min ponieważ jeden z gości zapragną podkręcić bass i chwycił jakoś tak nieszczęśliwie za kabel i wyrwał go z połączenia, i musieliśmy wymienić kabel. Co do DJ'a, sam zaproponował, że pomimo tego, że się średnio czuje chętnie przyjdzie bo to praca i tak w środku i nic mu się nie powinno stać. Skoro tak to przystałem na to, sam nie widząc przeciwwskazań
Jeszcze raz podkreślam żadne danie się nie powtórzyło i to jest mega krzywdzące dla nas, bo staramy się aby wszystko było świeże.
bardzo ubolewam nad tym, że nie zgłoszono nam faktu złego posprzątania, ponieważ staramy się zawsze aby pokoje były czyściutkie świeże i pachnące ( pozytywne komentarze odnośnie czystości na prawdę nie są wyssane z palca). Moglibyśmy wówczas poprawić od razu stan pokoju, tak aby byli Państwo usatysfakcjonowani, a tak jak ja o tym nie wiem, to nie wpłynę na takie rzeczy.
Jeszcze raz dziękujemy za opinię, życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku
pozdrawiam
Wojciech Łukaszczyk- gospodarz

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!