Regulamin obiektu

Apartamenty nadmorskie

REGULAMIN



Wprowadzenie

  1. Dokonując rezerwacji poprzez portale turystyczne, e-mailem lub telefonicznie Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie Usługodawcy. Ponadto informujemy, że w dniu 25 maja 2018r. zaczęły obowiązywać przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) w sprawie ochrony danych osobowych, znane powszechnie jako RODO. Realizacja wymogów Rozporządzenia naturalnie wpisuje się w naszą politykę prywatności. Dokładamy wszelkich starań, aby chronić Państwa dane osobowe.

Rezerwacja, opłaty za usługę i warunki płatności:

  1. Rezerwacji apartamentu Klient może dokonywać przez portale turystyczne, z którymi współpracujemy, drogą elektroniczną (e-mail) lub telefonicznie.
  2. Rezerwacja jest skuteczna po dokonaniu w ciągu 3 dni wpłaty zaliczki w wysokości 30% kwoty należnej za cały pobyt.
  3. Wpłacona zaliczka nie podlega zwrotowi.
  4. W przypadku braku wpływu zaliczki na konto bankowe w ciągu 3 dni, rezerwacja ulega anulowaniu.
  5. Pozostałą część należności za pobyt (tj. 70% kwoty pobytu) można zapłacić przelewem lub na miejscu gotówką w dniu zameldowania.
  6. Należność z tytułu opłaty klimatycznej nie jest zawarta w cenie usługi i regulowana jest na miejscu GOTÓWKĄ.
  7. Na życzenie Klienta dostarczamy łóżeczko dziecięce, wanienkę, nocniczek, bądź krzesełko do karmienia do apartamentu. Potwierdzenie musi nastąpić podczas rezerwacji.

Postanowienia ogólne

  1. Dokonując rezerwacji poprzez portale turystyczne, e-mailem lub telefonicznie Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie Usługodawcy.
  2. Na życzenie Klient może uzyskać fakturę Vat. Faktury za pobyt wydajemy w dniu wymeldowania.
  3. O wszelkich usterkach powstałych w apartamencie, w czasie pobytu, Klient powinien niezwłocznie poinformować Właściciela.Za usterki powstałe z winy Klienta będzie pobierana adekwatna rekompensata pieniężna.
  4. Przedmioty pozostawione przez Klienta po opuszczeniu apartamentu mogą być odesłane na jego koszt pod wskazany adres. W innym przypadku, po pięciu dniach od daty wyjazdu Klienta z apartamentu, obsługa postąpi z rzeczami stosownie do przepisów o rzeczach zagubionych lub znalezionych.
  5. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w apartamentach grzałek i innych urządzeń elektrycznych, niebędących na wyposażeniu apartamentu. Nie dotyczy to ładowarek i zasilaczy, urządzeń RTV oraz komputerowych.
  6. Na terenie obiektu całkowicie zabronione jest palenia grilla.
  7. Klient, który umyślnie lub przez przypadek zniszczy własność apartamentu zobowiązany jest pokryć w całości zaistniałe koszty.
  8. Właściciel może odmówić przyjęcia osoby, która podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszyła niniejszy regulamin.
  9. Na terenie obiektu za opiekę nad dziećmi odpowiadają rodzice.
  10. Na terenie obiektu jest monitoring zewnętrzny zainstalowany m.in. dla bezpieczeństwa Gości i ich mienia. Wszelkie szkody, dotyczące aut na parkingach, powinny być zgłaszane natychmiast u Właściciela, w celu zabezpieczenia zapisów monitoringu zewnętrznego, ponieważ Właściciel nie odpowiada za szkody (w tym zakresie) wyrządzone sobie nawzajem przez Gości, uprawnionych do korzystania z parkingu.

Obowiązki/kompetencje/procedury pobytu Klienta:

  1. Apartament wynajmowany jest na doby.
  2. Doba pobytu w apartamencie trwa od godziny 15:00 do godziny 10.00., a możliwość wcześniejszego przyjazdu do apartamentu przed godziną 15.00 należy uzgodnić z Właścicielem.
  3. Zatrzymanie apartamentu bez uzgodnień z Właścicielem po godzinie 10.00 będzie traktowane, jako przedłużenie pobytu.
  4. Na terenie ośrodka wyznaczono bezpłatne miejsca do parkowania, przypisane do konkretnego apartamentu. Do każdego apartamentu przypisane jest jedno miejsce parkingowe. Każde dodatkowe auto należy zgłaszać podczas rezerwacji u Właściciela.
  5. Klient zobowiązuje się do eksploatacji apartamentu zgodnie z jego przeznaczeniem, nieusuwania z apartamentu jakichkolwiek elementów jego wyposażenia i dekoracji.
  6. Palenie w apartamentach jest całkowicie zabronione. Klient niestosujący się do zakazu zostanie obciążony opłatą PLN 200 za odświeżenie pomieszczeń, sprzętu oraz pranie firan.
  7. Klient jest zobowiązany każdorazowo zabezpieczyć apartament w przypadku jego opuszczenia poprzez zamknięcie okien oraz drzwi wejściowych na klucz i staranną pieczę nad kluczem.
  8. Klient zobowiązuje się do nieprzekraczania liczby osób przebywających z nim w apartamencie ponad tę, która została określona, jako maksymalna na stronie internetowej bądź w formularzu rezerwacyjnym. Każdą kolejną osobę należy zgłaszać podczas rezerwacji.
  9. W przypadku naruszenia zasad określonych w punkcie 8, Właściciel jest uprawniony do pobrania należnego wynagrodzenia za pobyt osoby niezgłoszonej.
  10. W przypadku wyjątkowo rażącego naruszenia zasad, Właściciel jest uprawniony do odstąpienia od umowy ze skutkiem natychmiastowym i usunięcia Klienta wraz z osobami mu towarzyszącymi z apartamentu w asyście Policji.
  11. Klient, jest zobowiązany do przestrzegania zasad dobrego sąsiedztwa, w tym do przestrzegania godzin ciszy nocnej (od 22.00 do 7.00).
  12. Organizowanie imprez towarzyskich w apartamencie jest zabronione. Za zorganizowanie imprezy towarzyskiej, uciążliwej dla innych lokatorów, Właściciel może pobrać opłatę dodatkową oraz usunąć Gości z apartamentu ze skutkiem natychmiastowym.
  13. W przypadku zgubienia kluczy do apartamentu, drzwi wejściowych jak i furtki, Klient jest zobowiązany do uiszczenia opłaty w wysokości 100 zł za zakup i wymianę zamka.
  14. W przypadku zgubienia lub uszkodzenia pilota do bramy wjazdowej Klient jest zobowiązany do uiszczenia opłaty w wysokości 200 zł za zakup nowego pilota.
  15. Klient zobowiązany jest do utrzymywania obiektu w stanie takim, jaki zastał po odebraniu kluczy. Do obowiązków Klienta należy również pozostawienie umytych naczyń i sprzętów kuchennych przed wyjazdem.
  16. Wynajęty apartament należy pozostawić w takim stanie, w jakim był w dniu przyjazdu.

Zmiana oraz anulowanie rezerwacji:

  1. Zmiana rezerwacji jest możliwa wyłącznie, gdy w nowo proponowanym terminie przez Klienta apartament nie został już zarezerwowany. W takim przypadku zmiana nie podlega dodatkowej opłacie.
  2. Gdy zmiana rezerwacji nie jest możliwa, a Klient odstąpił od umowy, anulował rezerwację, bądź nie wykonał umowy (brak przyjazdu), Apartamenty Nadmorskie uprawnione są do potrącenia wpłaconej zaliczki.
  3. Do 14 dni przed planowanym przyjazdem jest możliwość bezkosztowej zmiany terminu rezerwacji pod warunkiem dostępności apartamentów.
  4. Jeśli Klient odstępuje od umowy z własnej winy ponosi całkowity koszt rezerwacji.
  5. Zmiana rezerwacji przez Apartamenty Nadmorskie jest możliwa wyłącznie w przypadku wystąpienia siły wyższej, uniemożliwiającej spełnienie świadczenia. Przez siłę wyższą rozumie się: kataklizmy przyrody, zajęcie apartamentu przez jakikolwiek organ władzy państwowej w jakimkolwiek celu, strajki, wojny i zamieszki oraz pozbawienie przez dostawcę Apartamentu prądu, gazu, energii grzewczej lub wody. Wówczas Apartamenty Nadmorskie mają obowiązek zaproponować inny termin Klientowi, a gdy Klient nie wyraża na to zgody odstąpić od umowy zwracając Klientowi wpłaconą zaliczkę (anulacja rezerwacji).
  6. Apartamenty Nadmorskie zastrzegają sobie możliwość w wyjątkowych sytuacjach (awarii w apartamencie lub innego zdarzenia losowego) udostępnienia lokalu zamiennego o parametrach i powierzchni podobnej do zarezerwowanego apartamentu. W wypadku braku zgody Klienta na substytucyjny apartament umowa ulega rozwiązaniu, a Apartamenty Nadmorskie mają zwrócić Klientowi wpłaconą przez Niego zaliczkę.

Życzymy miłego pobytu.



Paulina Kośmider- Hulecka

te. 509949355

phulecka@gmail.com

Instagram/nadmorskieapartamenty

W miarę możliwości prosimy naszych Gości o wystawienie oceny na portalu turystycznym, na którym obiekt został zarezerwowany.

Zapytaj o nocleg

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!