Tomek
3.6
Dodał: Ponad rok temu
Odradzam, pokój poniżej standardu, malutki aneks kuchenny i parking, głośna okolica (blisko drogi), a właściciele nie przyjmują głosu krytyki - usuwanie komentarzy w internecie (google, facebook).

5 osób oceniło opinię jako pomocną

Polecam:

  • dla seniorów

Ocenił standard:

  • pokoje:
    4/10
  • łazienki:
    4/10
  • obsługa:
    2/10
  • lokalizacja:
    6/10
  • jakość do ceny:
    4/10
  • zgodność z ofertą:
    2/10
Odpowiedź właściciela obiektu:
W nawiązaniu do opinii wystawionej przez Panią Magdalenę oraz jej współtowarzysza Pana Tomasza Adamusa, którzy aktywnie i z niesamowitą determinacją starają się okazać swoje niezadowolenie z pobytu w naszym domu chciałem pokrótce odnieść się do stawianych zarzutów oraz wyjaśnić i opisać jak się sprawa przedstawia mając na celu kompleksowe rozwiązanie sprawy. Zdaję sobie sprawę że zawziętość i chęć odegrania się w zamian za nieudany pobyt najlepiej zrzucić na właścicieli kwatery w której się nocuje i o zgrozo jeszcze się za to płąci. Mam wrażenie, że kilku dniowy brak pogody w okresie, w którym Państwo gościliście w naszym domu dało początek wylania z siebie żali na wszystko co możliwe i w miarę jak najbardziej dotkliwy sposób. Niestety ale czujemy się zasmuceni, że podczas pobytu w naszym domu nie zgłaszaliście Państwo wyżej wymienionych uwag. Odnosząc się do ceny za pobyt to przyjmując rezerwację informujemy jakie obowiązują stawki za nocleg a jeżeli chodzi o opłatę klimatyczną to nie wynosi ona 6 zł od osoby za dobę tylko 3 zł. Opłata klimatyczna jest to opłata zarządzona przez UM i jest obligatoryjna dla Gości niemających stałego meldunku na terenie miasta i gminy Szczawnica i w całości ta kwota jest przekazywana do kasy urzędu miasta. Dziwi mnie to że po raz pierwszy Państwo się z taką opłatą spotykają ponieważ wszystkie miejscowości wypoczynkowe takową opłatę pobierają. Odnosząc się do „brudnych ścian” czekałem aż zwolni się pokój aby sprawdzić i znalazłem dwa zacieki na ścianie i przepraszam za nie ale nie mam możliwości malowania ścian pomiędzy przyjazdami gości, a to normalna rzecz, że coś się komuś czasami wyleje i problem gotowy. Na pewno podczas najbliższej możliwości zacieki zostaną zamalowane. Szczawnica niestety ale znalazła się w tej złej sytuacji, że w telewizji mamy możliwość odbierania tylko i wyłącznie kanałów z multipleksu 3 MUX3 i przepraszam ale nie do nas powinniście mieć Państwo pretensje natomiast szkoda że nie wyczuliście ironi z jaką żoną do Państwa mówiła tłumacząc liczbę kanałów. Pęknięta umywalka jest następstwem upuszczenia przez osobę, która u nas nocowała garnka ponieważ chciała go umyć w umywalce natomiast nie jest ona poklejona ordynarnie i w żaden sposób nie ogranicza ani nie zmniejsza użyteczności tego przedmiotu. Niewątpliwie mam na uwadze zmianę jej widząc z jaką starannością Państwo wyszukiwaliście mankamentów. Wentylacja oczywiście jest proszę Państwa natomiast zważając na gabaryty łazienki jest całkowicie normalnym że podczas ciepłego prysznica wytwarza się para wodna która osiada w łazience na ścianach, lustrze itp. Pokój w którym Państwo mieszkaliście znajduję się na pierwszym piętrze i posiada wspólny balkon nie rozumiem tylko zdziwienia z wejściem do pokoju?!?!Co do aneksu kuchennego chciałem podkreślić że jest to aneks kuchenny a nie kuchnia i gwarantuję Państwu że wielu naszych gości chwali sobie takie rozwiązanie zauważając fakt że można sobie we własnym zakresie przygotować coś ciepłego. Gwarantuję Państwu, że lodówka jest sprawna i stan oblodzenia świadczy o tym, jest bardzo często otwierana i czasami zdarza się , że drzwi są niedomknięte i problem gotowy a niestety nie jest to lodówka z systemem „No Frost” ale będę miał to na uwadze aby w przyszłości zmienić na taką. Też moja wina że nie dopilnowałem aby goście nie kręcili pokrętłem i być może tak było że lodówka raz mroziła jak szalona aby później po zmianie pozycji pokrętła jej temperatura zwiększała się. Nasz dom znajduję się w centrum. Szczawnica nie jest rozległym miastem, a i miejsca w samym mieście jest mało. Rozmiar miejsca gdzie można pozostawić samochód nie jest może imponujący ale staramy się pogodzić to co mamy z wymaganiami naszych gości. Przykro mi, że zostaliście Państwo urażeni prośbą przestawienia samochodu ale wydaje mi się albo wydawało że to normalna rzecz poprosić kogoś o przysługę ale jak widać „zapukaliśmy pod zły adres”. Wjazd Na posesję jest wąski ale zapewniam Państwa, że wszyscy goście pokonują tą samą drogę i wjeżdżają bez problemu nawet większymi samochodami nie obcierając sobie lusterek ani innych elementów karoserii. Pokoje które wynajmujemy i który mieli Państwo znajduję się w podwórzu jest oddzielony od ulicy głównej budynkiem rodzinnym a że odgłos jadących samochodów słychać to przepraszam bardzo co mamy z tym zrobić. Gwarantuję Państwu że jeszcze 7-10 lat wcześniej ruch samochodowy w Szczawnicy był o wiele wiele mniejszy natomiast przy obecnej sytuacji niestety ale jesteśmy skazani na samochody i tak jak inni mieszkańcy i turyści korzystają z samochodów tak i Państwo przyjechaliście samochodem i przyłożyliście się do powstałego hałasu który mógł komuś akurat w danej chwili przeszkodzić podczas popołudniowego odpoczynku po powrocie z gór.
Powyższe pismo zostało napisane ponieważ niestety ale mamy takie czasy że człowiek zamiast powiedzieć człowiekowi coś prosto w twarz w wyniku zaistniałych nieporozumień co dałoby możliwość pokojowego załatwienia problemu zaciska zęby dusi w dobie złość i gniew aby później wyżyć się w Internecie, obsmarować. Szkoda tylko że podczas Państwa pobytu nie zgłosiliście nam tych problemów bo gwarantuję Państwu że zrobiłbym co w mojej mocy aby korzystnie załatwić tą sprawę. Wydaje mi się że upór Państwa w jak najszerszym wyrażeniu swojego niezadowolenia w Internecie poprzez kopiowanie swojej opinii we wszystkich możliwych portalach nie rozwiąże Państwa problemu a wystarczyła szczera rozmowa i może sytuacja była by odmienna. Rozumiejąc Państwa sytuację i niesamowite rozgoryczenie proszę o ewentualny kontakt z właścicielem aby wyjaśnić sobie te sprawy a zapewniam, że lepiej porozmawiać i wyjaśnić sobie po ludzku pewne rzeczy bo nikt nie jest nieomylny, a dla nas każde sugestie czy uwagi będą podpowiedzią co mamy zrobić aby takie sytuację się nie powtarzały i aby nasi goście byli zadowoleni.
Pozdrawiam Piotr Mastalski

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!