Regulamin obiektu
REGULAMIN OBIEKTU ASENATA POKOJE I APARTAMENTY – USTROŃ
www.asenata.pl / asenata@onet.pl
Tel. + 48 668 837 700
Gość rezerwując pobyt, akceptuje niniejszy Regulamin i zobowiązuje się do jego przestrzegania.
1. Rezerwacja i płatności
Potwierdzeniem rezerwacji jest wpłata zadatku w wysokości 50% wartości pobytu lub według ustaleń telefonicznych.
W przypadku braku wpłaty w uzgodnionym terminie rezerwacja może zostać anulowana.
Zadatek nie podlega zwrotowi.
• Obiekt dla niepalących
Na terenie całego obiektu, w tym - w pokojach, balkonach , tarasach, na klatce schodowej oraz holu zgodnie z ustawą z dnia 8 kwietnia 2010 roku o zmianie u. o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych oraz ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. Nr 81, poz. 529) – w obiekcie obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów, e-papierosów i wyrobów tytoniowych. Złamanie zakazu palenia papierosów i wyrobów tytoniowych w obiekcie jest równoznaczne z wyrażeniem przez najmującego pokój gościa zgody na pokrycie kosztów de-aromatyzacji pokoju w wysokości 1.500 złotych.
2. Doba noclegowa
Doba noclegowa trwa od godziny 15:00 w dniu przyjazdu do godziny 10:00 w dniu wyjazdu.
Wymeldowanie możliwe jest od godziny 8:00.
3. Meldunek
Gość ma obowiązek okazać dokument tożsamości ze zdjęciem przy zameldowaniu. Osoby pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających nie zostaną zameldowane.
4. Cisza nocna i zachowanie porządku
Cisza nocna obowiązuje od godziny 22:00 do godziny 8:00.
Goście zobowiązani są do zachowania się w sposób niezakłócający wypoczynku innym. Spożywanie alkoholu na terenie obiektu jest zabronione.
Osoby niezameldowane mogą przebywać na terenie obiektu wyłącznie za zgodą właściciela .
5. Odpowiedzialność i szkody
Gość ponosi odpowiedzialność za wszelkie uszkodzenia wyposażenia oraz szkody wyrządzone na terenie obiektu.
Za zgubienie lub uszkodzenie karty wejściowej pobierana jest opłata w wysokości 100 zł.
6. Pokoje i czystość
Gość zobowiązany jest do utrzymywania porządku w pokoju oraz aneksach kuchennych.
W pokojach wyposażonych w dywany obowiązuje noszenie zmiennego obuwia ( np. kapcie).
Niedopuszczalne jest suszenie ręczników i ubrań na meblach i kaloryferach.
Uprzejmie prosimy o korzystanie w łazience z białych ręczników wyłącznie do rąk i po kąpieli .
Prosimy nie czyścić butów , podłogi ani usuwać makijażu białym ręcznikiem / ręcznikiem stopką.
7. Kuchnie i użytkowanie sprzętów
Aneksy kuchenne są do dyspozycji Gości i należy je pozostawić w stanie czystości.
Zabrania się używania w pokojach/apartamentach- opiekaczy, grzałek, itp., świec, kadzidełek i innych urządzeń grzewczych niebędących wyposażeniem pokoju.
8. Zwierzęta
Obiekt nie akceptuje zwierząt.
9. Basen letni
Basen czynny jest w sezonie letnim, codziennie od godz. 10:00 do 18:00.
Dzieci do 12 roku życia mogą korzystać z basenu tylko pod opieką rodzica lub opiekuna.
10. Pokój gier
Pokój gier dostępny jest dla Gości w godzinach 10:00–21:30.
11. Brama wjazdowa
Brama wjazdowa na teren posesji zamykana jest o godzinie 22:00.Chęć późniejszego powrotu do obiektu należy zgłosić właścicielowi.
12. Segregacja śmieci
Od 1 stycznia 2020 roku, zgodnie z Ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, Goście zobowiązani są do segregowania odpadów.
Niezastosowanie się do przepisów może skutkować naliczeniem dodatkowych opłat.
13. Pozostałe postanowienia
Przedmioty pozostawione przez Gości mogą zostać odesłane na koszt ich właściciela . Obiekt nie przechowuje pozostawionych rzeczy.
*** W przypadku naruszenia Regulaminu właściciel obiektu ma prawo odmówić dalszego świadczenia usług, a Gość zobowiązany jest do natychmiastowego opuszczenia obiektu i pokrycia ewentualnych szkód.
W przypadku naruszenia Regulaminu obiekt ma prawo zakończyć pobyt Gościa przed czasem – bez zwrotu kosztów pobytu.
Gość rezerwując pobyt, akceptuje niniejszy regulamin i zobowiązuje się do jego przestrzegania.
14. Kaucja / depozyt
Obiekt pobiera kaucję/depozyt zwrotną na poczet ewentualnych szkód:
– 100 zł dla pokoi,
– 300 zł dla apartamentów.
Kaucja jest zwracana przelewem/blikiem na nr telefonu, na konto Gościa po wymeldowaniu oraz sprawdzeniu i posprzątaniu pokoju lub apartamentu.
W przypadku stwierdzenia zniszczeń lub braków w wyposażeniu, kwota kaucji może zostać zatrzymana w całości lub części na pokrycie szkód.
W przypadku naruszenia Regulaminu obiekt ma prawo zakończyć pobyt Gościa przed czasem – bez zwrotu kosztów pobytu.
15. Ochrona danych osobowych
Dane osobowe Gości przetwarzane są wyłącznie w celu realizacji rezerwacji, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.