Regulamin obiektu

REGULAMIN OBIEKTU ASENATA POKOJE I APARTAMENTY – USTROŃ

www.asenata.pl / asenata@onet.pl

Tel. + 48 668 837 700



Gość rezerwując pobyt, akceptuje niniejszy Regulamin i zobowiązuje się do jego przestrzegania.


1. Rezerwacja i płatności

Potwierdzeniem rezerwacji jest wpłata zadatku w wysokości 50% wartości pobytu lub według ustaleń telefonicznych.

W przypadku braku wpłaty w uzgodnionym terminie rezerwacja może zostać anulowana.

Zadatek nie podlega zwrotowi.



• Obiekt dla niepalących

Na terenie całego obiektu, w tym - w pokojach, balkonach , tarasach, na klatce schodowej oraz holu zgodnie z ustawą z dnia 8 kwietnia 2010 roku o zmianie u. o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych oraz ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. Nr 81, poz. 529) – w obiekcie obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów, e-papierosów i wyrobów tytoniowych. Złamanie zakazu palenia papierosów i wyrobów tytoniowych w obiekcie jest równoznaczne z wyrażeniem przez najmującego pokój gościa zgody na pokrycie kosztów de-aromatyzacji pokoju w wysokości 1.500 złotych.


2. Doba noclegowa

Doba noclegowa trwa od godziny 15:00 w dniu przyjazdu do godziny 10:00 w dniu wyjazdu.

Wymeldowanie możliwe jest od godziny 8:00.


3. Meldunek

Gość ma obowiązek okazać dokument tożsamości ze zdjęciem przy zameldowaniu. Osoby pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających nie zostaną zameldowane.


4. Cisza nocna i zachowanie porządku

Cisza nocna obowiązuje od godziny 22:00 do godziny 8:00.

Goście zobowiązani są do zachowania się w sposób niezakłócający wypoczynku innym. Spożywanie alkoholu na terenie obiektu jest zabronione.

Osoby niezameldowane mogą przebywać na terenie obiektu wyłącznie za zgodą właściciela .


5. Odpowiedzialność i szkody

Gość ponosi odpowiedzialność za wszelkie uszkodzenia wyposażenia oraz szkody wyrządzone na terenie obiektu.

Za zgubienie lub uszkodzenie karty wejściowej pobierana jest opłata w wysokości 100 zł.


6. Pokoje i czystość

Gość zobowiązany jest do utrzymywania porządku w pokoju oraz aneksach kuchennych.

W pokojach wyposażonych w dywany obowiązuje noszenie zmiennego obuwia ( np. kapcie).

Niedopuszczalne jest suszenie ręczników i ubrań na meblach i kaloryferach.

Uprzejmie prosimy o korzystanie w łazience z białych ręczników wyłącznie do rąk i po kąpieli .

Prosimy nie czyścić butów , podłogi ani usuwać makijażu białym ręcznikiem / ręcznikiem stopką.


7. Kuchnie i użytkowanie sprzętów

Aneksy kuchenne są do dyspozycji Gości i należy je pozostawić w stanie czystości.


Zabrania się używania w pokojach/apartamentach- opiekaczy, grzałek, itp., świec, kadzidełek i innych urządzeń grzewczych niebędących wyposażeniem pokoju.


8. Zwierzęta

Obiekt nie akceptuje zwierząt.


9. Basen letni

Basen czynny jest w sezonie letnim, codziennie od godz. 10:00 do 18:00.

Dzieci do 12 roku życia mogą korzystać z basenu tylko pod opieką rodzica lub opiekuna.


10. Pokój gier

Pokój gier dostępny jest dla Gości w godzinach 10:00–21:30.



11. Brama wjazdowa

Brama wjazdowa na teren posesji zamykana jest o godzinie 22:00.Chęć późniejszego powrotu do obiektu należy zgłosić właścicielowi.



12. Segregacja śmieci

Od 1 stycznia 2020 roku, zgodnie z Ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, Goście zobowiązani są do segregowania odpadów.

Niezastosowanie się do przepisów może skutkować naliczeniem dodatkowych opłat.


13. Pozostałe postanowienia

Przedmioty pozostawione przez Gości mogą zostać odesłane na koszt ich właściciela . Obiekt nie przechowuje pozostawionych rzeczy.


*** W przypadku naruszenia Regulaminu właściciel obiektu ma prawo odmówić dalszego świadczenia usług, a Gość zobowiązany jest do natychmiastowego opuszczenia obiektu i pokrycia ewentualnych szkód.


W przypadku naruszenia Regulaminu obiekt ma prawo zakończyć pobyt Gościa przed czasem – bez zwrotu kosztów pobytu.


Gość rezerwując pobyt, akceptuje niniejszy regulamin i zobowiązuje się do jego przestrzegania.


14. Kaucja / depozyt

Obiekt pobiera kaucję/depozyt zwrotną na poczet ewentualnych szkód:

– 100 zł dla pokoi,

– 300 zł dla apartamentów.


Kaucja jest zwracana przelewem/blikiem na nr telefonu, na konto Gościa po wymeldowaniu oraz sprawdzeniu i posprzątaniu pokoju lub apartamentu.


W przypadku stwierdzenia zniszczeń lub braków w wyposażeniu, kwota kaucji może zostać zatrzymana w całości lub części na pokrycie szkód.


W przypadku naruszenia Regulaminu obiekt ma prawo zakończyć pobyt Gościa przed czasem – bez zwrotu kosztów pobytu.


15. Ochrona danych osobowych

Dane osobowe Gości przetwarzane są wyłącznie w celu realizacji rezerwacji, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.





Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!