2.4
Dodał: Ponad rok temu
Właścicielka po uprzednim zatwierdzeniu przyjazdu potwierdziła cenę pokoju dwuosobowego jako 80 zł za dobę, jednak gdy doszło do dokonania płatności ( nie chciała wcześniej zaliczki) nagle okazało się ze cena to 100 zł. Bardzo niefajne postawienie klienta pod ściana gdy jedzie się kilkaset km. Poza tym przy rozmowie telefonicznej właścicielka zapewniała nas, ze mamy do dyspozycji wspólna kuchnie a na miejscu okazuje się ze do dyspozycji jest mikrofalówka jedynie. Poza tym pokój bardzo ciasny, nie ma nawet jak się obrócić przy dwóch osobach, wszędzie w łazience wilgoć. Oprócz pięknej okolicy nie ma tam nic pozytywnego. Szczerze nie polecam.
Wyjazd: w parze

4 osoby oceniły opinię jako pomocną

Polecam:

  • dla singli

Ocenił standard:

  • pokoje:
    2/10
  • łazienki:
    4/10
  • obsługa:
    2/10
  • lokalizacja:
    2/10
  • jakość do ceny:
    2/10
  • zgodność z ofertą:
    2/10
Odpowiedź właściciela obiektu:
Jestem właścicielem obiektu w Węgorzewie przy ul.Letniej 1i chciałabym się odnieść co do opini p.Karoliny Górskiej. Uważam, że jest to czysta złośliwość ze strony tej pani a opinia jest dla mnie b.krzywdząca.Mogę opisać całe zdarzenie dlaczego tak sie zachowała. Pokój ktory zajmowała ta pani to nieduży pokój 2 osobowy z łazienką zdjęcie 4,5,6,26/31w cenie 100zł/doba za pokój. Dodam, że mam tylko 1 pokoj 2osobowy są to nowe pomieszczenia oddane do użytku w Kwietnu tego roku.Ponadto zapomniała pani dodać, że oprócz mikrofalówki w pokoju jest też czajnik,naczynia lodówka, telewizor,stolik,wieszaki.Wszystko pasowało,podobało się tylko jak doszło do zapłaty zaczęły się problemy.Czepiła się że w rozmowie telef.zapewniałam dostęp do wspólnej kuchni gdzie ja na terenie obiektu nie mam kuchni spólnej,że za pokój 80 zł..Albo ta pani nie zrozumiała naszej rozmowy albo dzwoniła do kogo innego. Zaproponowałam duży pokój 7,5mx4m z aneksem kuchennym za 150zł ale p.Karolina z partnerem wolała zostać w małym,Po dalszych negocjacjach w celu obniżenia ceny powiedziałam ,że w pobliżu jest tyle innych obiektów nawet po sąsiedzku, że nie muszą koniecznie zatrzymywać się u mnie jeżeli warunki nie odpowiadają.Dodam że opłata za pokój była w dni przyjazdu a nie w dniu odjazdu a wcześniej była rezerwacja ale bez zaliczki.P.Karolina została a ja nie do końca czułam się z tym dobrze.Proszę o kontakt i podpowiedzieć co mogę z tym zrobić .Tel.604457824 Anna Jaremko pokoje na letniejPozdrawiam

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!