Ewa
4
Dodał: Ponad rok temu
Ostrzegamy. Nie polecamy. Niestety nie mamy milych wspomnien z naszego pobytu w lipcu 2018 mimo pieknej reklamy. Nie moglismy wjechac do garazu suvem z bagaznikiem na dachu. Wjazd do 2m. Parking na ulicy daleko od budynku. Mielismy duzo bagazy podrozujac z dziecmi 2 i 4 lata. Winda byla zepsuta i wnosilismy wszystkie rzeczy sami na 4 pietro. W apartamencie byly smieci po poprzednich gosciach z niedopalkami papierosow, nie dostalismy recznikow wiec pierwszy wieczor byl bez mycia, sypialnia ze szklanym dachem okazala sie sauna 30 stopni. Schody sliskie, niezabezpieczone tasma antyposlizgowa. Problemy z klimatyzacja i winda byly dyskutowane przez caly pobyt (4 dni) Bez skutku i rekompensaty do dzisiaj. Najpierw mowiono nam ze klimatyzacja na gorze nie dziala a po dwoch dniach ze dziala tylko trzeba uzyc tego samego pilota co na dole. Winda miala byc naprawiona ale ludzie ktorzy przy niej majstrowali rozpylili tylko spaliny w korytarzu jakims urzadzeniem. Przy kazdym kontakcie musielismy na nowo opisywac problem a nasze telefony byly zbywane i nikt nie oddzwanial. Zlozylam oficjalna reklamacje droga meilowa na ktora nikt nie odpowiedzial do dzisiaj. Pomimo obietnicy odpowiedzi w przeciagu 14 dni. My zrobilismy co trzeba jako klienci. Zamowilismy, zaplacilismy NIE MALO, przyjechalismy, szanowalismy. Zglosilismy niedociagniecia co jest naszym prawem. Placimy przeciez za 100%. Niedocigniecia powinny byc zrekompensowane. Niestety Visit Zakopane ma niekompetentne, nieprofesjonalne i nonszalanckie podejscie do klienta. Jestesmy zaskoczeni, zawiedzeni ze tak nas potraktowano. Bo sam w sobie apartament ma potencjal, jest nowoczesny, stylowy. Duzo przestrzeni w srodku i na balkonach. Ladny widok na gory. Blisko centrum a jednoczesnie na bocznej spokojnej uliczce. Natomiast czynnik ludzki w tej firmie to chaos informacyjny i brak odpowiedzialnosci. Wspolpraca z Visit Zakopane to jak wchodzenie na pole minowe. Jak wybuchnie problem to nic nikt nie wie a kase sciagaja z konta od razu za calosc pierwszego dnia gdy sie od nich odbiera klucze. Wazne zeby kasa byla a potem niech sie dzieje co chce, maja ludzi w tylku.
Wyjazd: rodzinny

45 osób oceniło opinię jako pomocną

Ocenił standard:

  • pokoje:
    6/10
  • łazienki:
    6/10
  • obsługa:
    2/10
  • lokalizacja:
    6/10
  • jakość do ceny:
    2/10
  • zgodność z ofertą:
    2/10
Odpowiedź właściciela obiektu:
Pani Ewo, dziękujemy za opinię i uwagi. Jeżeli chodzi o usterkę windy, zgłaszaliśmy to administracji, która walczyła z usterką, niestety my nie mieliśmy na nią wpływu. Bardzo przepraszamy za niedogodności, które Panią spotkały. W przyszłości postaramy się by takie sytuacje nie miały miejsca, dodatkowo, zawsze prosimy o kontakt, jeżeli podczas pobytu Gości, wystąpią jakiekolwiek problemy, po to by jak najszybciej je rozwiązać. Pozdrawiamy, zespół VisitZakopane.

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!