2.66
Dodał:
Pobyt miał być na tydzień ze względu na sytuację losową czyli chorobę opuściliśmy miejsce wcześniej bo do nazwy "willa" daleka droga właścicielka dosyć że nie wystawiła żadnego rachunku nie zwróciła reszty kwoty a byliśmy tylko 3 doby ,a w imieniu prawa nie jest zwracany tylko zadatek którego nie chcieliśmy zwrotu tylko zwrot za reszty dni co nas nie było ,poza tym brudno lodówka w pokoju rozpadających się prysznic wszędzie kurz klei się i nie przyjemny zapach tego miejsca popękane płytki pod zlewozmywakiem i mini kuchnia jeżeli można to nazwać kuchnią do dyspozycji tylko mini garnek i mini patelnia ,w pierwszy dzień przesunęliśmy stół pod okno w kuchni to za minutę był telefon od właścicielki co my tam robimy zero prywatności NIE POLECAMY !!!!
Wyjazd: rodzinny

1 osoba oceniła opinię jako pomocną

Ocenił standard:

  • pokoje:
    2/10
  • łazienki:
    2/10
  • obsługa:
    2/10
  • lokalizacja:
    6/10
  • jakość do ceny:
    2/10
  • zgodność z ofertą:
    2/10
Odpowiedź właściciela obiektu:
Ciekawe... Pan był już u mnie drugi raz i wszystko było ok. W zeszłym roku mieszkał że znajomymi na innej kwaterze i stwierdził, że jednak u mnie lepiej. Niestety w tym roku żona dostała gorączki i Pan zdecydował, że wracają do domu. Dostał zwrot w wysokości 50% za niewykorzystany pobyt. Zostałam w sezonie z pustą kwaterą, ale cóż zdarza się. Pan w domu przemyślał temat i uważa, że koszt tego wydarzenia mam ponieść tylko kwaterodawcy. Więc teraz wszystko jest źle. A to była tylko moja dobra wola, że zwróciłam Panu pieniądze

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!