3
Dodał: Ponad rok temu
Dla spokojnego sumienia sugeruję spisanie drobiazgowego protokołu zdawczo- odbiorczego i robienia zdjęć, ponieważ gdy przyjeżdżamy klucze przez właścicieli oddawane są na słowo honoru, natomiast przy wyjeździe jest kontrola stanu budynku i można się rozczarować,jest słowo przeciwko słowu,poszliśmy na kompromis potrącono nam kaucję za plamę na kanapie ( najlepiej z niej nie korzystać)paragonu już nie otrzymaliśmy dotyczy to również opłaty klimatycznej

4 osoby oceniły opinię jako pomocną

Polecam:

  • dla singli

Ocenił standard:

  • pokoje:
    2/10
  • łazienki:
    2/10
  • obsługa:
    2/10
  • lokalizacja:
    6/10
  • jakość do ceny:
    4/10
  • zgodność z ofertą:
    2/10
Odpowiedź właściciela obiektu:
Chcielibyśmy podkreślić, iż najpierw jest przekazanie domku, goście się na spokojnie rozpakowują i dopiero pod wieczór lub na drugi dzień przychodzą uiścić opłatę za pobyt wpłacić kaucję i opłatę klimatyczną. Nie wierzę, że gdy pobieraliśmy kaucję za domek i uczulaliśmy na kanapy i jakiekolwiek zniszczenia pani Joanna jak i pani Aneta z Olsztyna nie chciałyby mieć poplamionej kanapy, ale gdy fakt się paniom wydarzył to nie potrafiły się przyznać i jedna z pań wyjechała dzień wcześniej nie informując o tym nikogo z obsługi, a druga udawała że nic nie wie, paragon został wystawiony, ale pani się dumą uniosła i nie odebrała, jeśli chodzi o opłaty klimatyczne prowadzimy szczegółową kartę ilości gości oraz rozliczenie z Gminą Władysławowo

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!