Sprawdź ceny


Ostatnie opinie

10 Rewelacyjny
Krystyna
10
Krystyna

Świetna lokalizacja. Molo 2 minuty spacerem. Miły i pomocny właściciel. Czystość na najwyższym poziomie.

+ więcej
Mariola
10
Mariola

czysto - dobry kontakt z właścicielami, problem z internetem rozwiązany w 5minut - klimatyzacja - kawa, cukier, herbata na miejscu - telewizor w każdym...

+ więcej

Opis obiektu

Regulamin obiektu

Udogodnienia

Co nas wyróżnia:

  • klimatyzacja
  • obiekt ekologiczny
  • bezpłatny parking
  • akceptujemy karty płatnicze
  • internet

Parking

  • obiekt oferuje 4 bezpłatne miejsca parkingowe dla gości!

W pokojach

  • klimatyzacja
  • telewizor
  • Telewizja z płatnymi kanałami w cenie rezerwacji.
  • szafa / garderoba
  • czajnik elektryczny
  • internet
  • lodówka
  • aneks kuchenny

Wyposażenie w łazienkach

  • ręczniki
  • suszarka do włosów
  • prysznic
  • suszarka na ubrania

Obiekt ekologiczny

  • energooszczędne oświetlenie i urządzenia
  • systemy i rozwiązania ograniczające zużycie wody
  • sprzęt AGD i RTV klasy A
  • ograniczenie niebiodegradowalnych artykułów jednorazowego użytku

Udogodnienia dla dzieci

  • łóżeczko dla dziecka

Zwierzęta

  • nie

Kuchnia dla gości

  • czajnik elektryczny
  • mikrofala
  • naczynia i sztućce
  • środki czystości
  • przyprawy
  • lodówka

W obiekcie

  • grill
  • ogrzewanie
  • pokoje rodzinne
  • ogród

Ważne informacje

Zameldowanie

od 15:00 do 20:00 (istnieje możliwość zdalnego zameldowania po godzinie 20:00. należy zadzwonić i się umówić.)

Wymeldowanie

do godziny 11:00

Akceptujemy karty płatnicze

visa mastercard

Dostępne rodzaje płatności

gotówka płatność przelewem płatność kartą

Akceptowana waluta

dolar amerykański (usd) funt brytyjski (gbp) złoty (pln) euro (eur)

Dla palaczy

obowiązuje całkowity zakaz palenia w budynku

Przedpłata

Obiekt pobiera zaliczki w wysokości 30% kwoty za pobyt. Zaliczkę należy wpłacić w ciągu 1 dnia od dokonania rezerwacji.

Opłata klimatyczna

w obiekcie oprócz opłaty za nocleg pobierana jest również opłata klimatyczna w wysokości 2.8zł

Rozmawiamy w językach

niemiecki niemiecki
536039468
angielski angielski
536039468

Często zadawane pytania dotyczące obiektu Nowe Apartamenty na Światowida VITO APARTMENTS

Jakie rodzaje płatności są w obiekcie?
W obiekcie dostępne są następujące formy płatności: gotówka, płatność przelewem, płatność kartą.
Czy obiekt ma parking dla gości?
Tak, Nowe Apartamenty na Światowida VITO APARTMENTS posiada bezpłatny parking dla gości na 4 miejsca.
Czy w obiekcie jest internet?
Tak, Nowe Apartamenty na Światowida VITO APARTMENTS udostępnia dla swoich gości internet.
Czy Nowe Apartamenty na Światowida VITO APARTMENTS posiada w pokojach klimatyzację?
Tak, jednym z udogodnień dla klientów Nowe Apartamenty na Światowida VITO APARTMENTS jest klimatyzacja.
Jakie udogodnienia dla rodzin z dziećmi są w obiekcie?
Udogodnienia dla rodzin z dziećmi jakie oferuje Nowe Apartamenty na Światowida VITO APARTMENTS to: łóżeczko dla dziecka.

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!