Regulamin obiektu

Regulamin Rezerwacji Online 

I. Postanowienia ogólne

1. Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, zasady oraz sposób korzystania z aplikacji Rezerwacji Online, przez Klientów obiektu.

2. Przez Obiekt rozumie się w niniejszym regulaminie: Dolina Barw.

3. Przez Klienta rozumie się w niniejszym regulaminie, osobą fizyczną, z którą Obiekt zawiera umowę o świadczenie usług lub sprzedaż produktów lub 

usług.

4. Rezerwacja za pomocą aplikacji Rezerwacji Online przebiega według wskazanych poniżej postanowień.

II. Dokonywanie Rezerwacji

1. Klient otrzymuje możliwość wyboru terminu pobytu jakim jest zainteresowany, liczby dorosłych oraz liczby dzieci, według których ma zamiar dokonać 

rezerwacji pobytu.

2. Klient może wybrać następnie wśród dostępnych we wskazanym terminie wolnych pokoi lub pakietów, które przedstawione są w formie listy Rezerwacji 

Online.

3. Po zapoznaniu się z opisem, wyposażeniem i ceną pokoju, lub opisem, zawartością i ceną pakietu, Klient może wybrać dany pokój/pakiet i przejść 

do kolejnego kroku procesu rezerwacji.

4. W drugim kroku dokonywania rezerwacji - formularzu, Klient wypełnia swoje dane osobowe oraz ewentualne uwagi do rezerwacji.

5. Po uzupełnieniu danych, w kroku trzecim, Klient może dokonać wpłaty zadatku za pomocą płatności elektronicznej - przelew transferowy.

o Transakcje przelewami transferowymi są realizowane za pośrednictwem systemów płatności online.

o Przy wybraniu płatności elektronicznej przelewem transferowym, Klient zostaje przekierowany na stronę umożliwiającą wpłatę zadatku, systemem 

płatności online. Po przyjęciu wpłaty przez system płatności online, Klient otrzymuje na wskazany przy dokonywaniu rezerwacji adres e-mail, automatyczne 

powiadomienie o potwierdzeniu wpłaty zadatku.

IIa. Dokonywanie rezerwacji przy braku wolnych pokoi/pakietów

1. W przypadku, jeżeli w podanym przez Klienta terminie nie ma wolnych pokoi lub dostępny jest wybrany pokój, jednak wyłącznie przy dłuższym pobycie, 

niż podany przez Klienta, wyświetlony zostaje numer telefonu do obsługi obiektu noclegowego, w celu kontaktu telefonicznego i dokonania indywidualnych 

ustaleń.

III. Anulowanie rezerwacji

1. W przypadku anulacji rezerwacji przez Klienta, wpłacony zadatek pozostaje w obiekcie.

2. Obiekt ma prawo do anulowania potwierdzonej rezerwacji, w terminie do 24 godzin, od momentu zaksięgowania wpłaty zadatku. Wówczas, zadatek 

zostaje zwrócony Klientowi.

V. Opłaty

1. Klient zobowiązany jest do wpłaty wskazanego przy dokonywaniu rezerwacji zadatku w wysokości 30%. Może tego dokonać, za pomocą: płatności 

elektronicznej - przelew transferowy,

2. Pozostała część opłaty za cały pobyt dopłacana jest przez Klienta po przyjeździe do obiektu.

3. Klient nie ponosi żadnych kosztów związanych z wykonaniem procesu Rezerwacji Online.

4. Płatności obsługiwane są przez Przelewy24. 

VI. Odpowiedzialności

1. Klient odpowiada za prawidłowe wpisanie prawdziwych danych w formularzu rezerwacyjnym.

2. Obiekt nie bierze odpowiedzialności za błędnie wpisane terminy rezerwacji, czy dane osobowe.

3. Za prawidłową obsługę pieniężną zadatku, w aplikacji Rezerwacji Online odpowiada system płatności online.

4. Obiekt oraz firma udostępniająca aplikację Rezerwacji Online, czyli NFHotel Spółka z o.o., nie ponoszą odpowiedzialności za niedostępność systemu, 

która mogła wyniknąć nie z ich winy lub z powodu wystąpienia innych czynników niezależnych.

VI. Reklamacje

1. Jeżeli Klient stwierdzi przyczyny i fakty, które mogą być przedmiotem reklamacji, zobowiązany jest niezwłocznie zgłosić ewentualną reklamację 

usługodawcy u właściciela obiektu lub innej odpowiedzialnej osoby. 

2. Obiekt zastrzega sobie prawo na udzielenie informacji zwrotnej do 14 dni. 

3. Klient ma prawo zażądać bezpłatnego i terminowego usunięcia wad, a mianowicie wymiany wadliwego lub uzupełnienia drobnego wyposażenia domku.

4. Prawo reklamacji wad zakwaterowania wygasa, jeżeli Klient nie skorzystał z niego do czasu wyjazdu z obiektu.

Dane kontaktowe

DOLINA BARW ŚWIDER, MAŁEK SPÓŁKA CYWILNA, NIP: 7352893331

Siedziba spółki: 420, 34-721 Raba Wyżna

Biuro Obsługi Klienta: Nowy Świat 70d, 34-700 Rabka-Zdrój

Zapytaj o nocleg

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!