Niestety moja opinia jest NEGATYWNA!!! Po męczącej podróży z Krakowa, w dniu przyjazdu (długi weekend majowo-czerwcowy - Apartament Martini Prestige) otrzymałyśmy informację, że nasz pokój nie posiada ciepłej wody i zaproponowano nam połowę mniejszy i zdecydowanie gorzej wyposażony za niewiele niższą cenę. Właściciel najwyraźniej źle dobiera sobie zarówno pracowników jak i ekipy remontowe, które rzekomo cały weekend nie pracują by usunąć usterkę, mimo, że zgodziłyśmy się na pobyt bez wody ciepłej... Jednego właściciel nie wziął pod uwagę - przyjazdu samochodem i większych możliwości w poszukiwaniu apartamentów na takim poziomie jaki chciałyśmy!!! W moim przekonaniu - JEDEN WIELKI KANT - Nigdy nie polecę tego pośrednika!!!
Nikt nie ocenił jeszcze tej opinii
Ocenił standard:
-
lokalizacja:2/10
Odpowiedź właściciela obiektu:Niestety bardzo sporadycznie, ale jednak awarie w apartamentach się zdarzają, staramy się wtedy zapewnić możliwie najbardziej atrakcyjną alternatywę i liczymy na wyrozumiałość naszych gości, finalnie jesteśmy przecież tylko ludźmi...przykre, że wszędzie doszukuje się Pani "KANTU"...pomimo tego pozdrawiamy ciepło! :-) / Zespół IA