3
Dodał: Ponad rok temu
Przyjeżdżając wielokrotnie do Szklarskiej Poręby zawsze wybieraliśmy apartamenty, ale to co nas spotkało w apartamencie Latte obsługiwanym przez Apart-Invest graniczyło z absolutnym rozczarowaniem. Rezerwowaliśmy zgodnie z ofertą apartament, który na zdjęciach (dotyczy salonu) sprawia wrażenie przytulnego, z kwiecistą tapeta na ścianie, drewnianym stolikiem, sofa w kolorze beżowym, a przywitały nas białe ściany, szklana ława, szary narożnik, serweta niechlujnie złożona i rzucona na półkę - to aspekt wizualny. Ponad to kolejne zaskoczenie nie włączony piec c.o.. Byliśmy na miejscu po godz.21.00, w październiku, zimny wieczór.....Myśleliśmy,że na tym koniec naszych rozczarowań tym miejscem. Do momentu, kiedy weszliśmy do sypialni i na łóżku leżała narzuta tak brudna i składająca się z różnego pochodzenia plam. Materac poplamiony krwią, prześcieradło z dziwnymi plamami i pieczątki na pościeli DOM SENIORA SŁONECZNA POLANA. Na deser zmywarka zapełniona brudnymi naczyniami (dysponuję zdjęciami, aby mnie ktoś nie posądził o fantazjowanie). Kontakt z rezydentem owszem był bezproblemowy, tłumaczenia na temat osób sprzątających innej narodowości i obniżona cena za wynajem nie zmienia faktu, że brak jest tu jakiejkolwiek kontroli nad stanem wynajmowanych apartamentów. Niesmak pozostał olbrzymi. Polecam Apart-Invest bardziej profesjonalne traktowanie klientów
Wyjazd: w parze

1 osoba oceniła opinię jako pomocną

Ocenił standard:

  • pokoje:
    2/10
  • łazienki:
    4/10
  • obsługa:
    4/10
  • lokalizacja:
    4/10
  • jakość do ceny:
    2/10
  • zgodność z ofertą:
    2/10
Odpowiedź właściciela obiektu:
Pani Marzeno, raz jeszcze przepraszamy. Może nam Pani wierzyć lub nie jednak taka sytuacja zdarzyła nam się pierwszy raz. Mówię tu oczywiście o tak wielu negatywnych czynnikach, które jednak nie do końca były zależne od nas.

W rozmowie z Pani mężem przepraszaliśmy i robimy to raz jeszcze. Jako operator/zarządca apartamentu, zawsze staramy się spełnić oczekiwania naszych klientów.

Remont przeprowadzony przez właścicieli oraz niedopatrzenie serwisu sprzątającego oczywiście nie zwalnia nas od odpowiedzialności.

Każdego dnia dokładamy wszelkich starań aby zarówno nasze usługi jaki i serwisu sprzątającego były na najwyższym poziomie. Wszystko po to aby klienci, którzy odwiedzają nasze apartamenty, a było ich już ponad 4000, otrzymali ofertę na najwyższym poziomie.

Przesyłamy pozdrowienia i przeprosiny.

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!