Rewelacyjny!

Na podstawie 41 opinii

9.4

Poszczególne oceny

  • pokoje:
    9.4/10
  • łazienki:
    9.4/10
  • obsługa:
    9.3/10
  • lokalizacja:
    9.8/10
  • jakość do ceny:
    9.3/10
  • zgodność z ofertą:
    9.4/10

Polecane

92%
dla rodzin
78%
dla par
69%
dla seniorów
56%
dla osób ze zwierzętami
46%
dla singli
43%
dla niepełnosprawnych
24%
wycieczkom
18%
na szkolenie, konferencję
  • 10
    Wrakowski
    2023-08-16 16:56:54

    Wrócilismy z pobytu w Morskiej Dolinie.To wspaniały ośrodek pełen zieleni ,śliczne w pełni wyposażone domki z wygodnymi łóżkami. Do każdego domku przynależny parking i to bezplatnie. Cudowna atmosfera , przemili wlaściciele Pani Małgosia I...

    + więcej
    Wyjazd: rodzinny
    Polecam:
    • dla rodzin
    • dla seniorów

  • 10
    Tomek
    2023-08-16 07:39:09

    Witam Właśnie wróciliśmy żoną z Morskiej Doliny w Ustroniu Morskim i było bardzo fajnie, domki ok, właściciele bardzo sympatyczni, do plaży 5 minut, wokół dobre jedzenie, jeśli ktoś się zastanawia to polecamy bo warto, szkoda było wracać ale...

    + więcej
    Polecam:
    • dla par
    • dla rodzin
    • dla osób ze zwierzętami

  • 3.7
    Małgorzata
    2023-08-13 16:42:09

    Dzień dobry. Moje wrażenia z pobytu w ośrodku „Dolina Morska” w Ustroniu Morskim. Cena kosmiczna w stosunku do oferowanych warunków. W ośrodku bardzo ciasno. Prawie cały teren zabudowany domkami, parkingiem, chodnikami i basenem. Dużo lepiej...

    + więcej
    Wyjazd: rodzinny

    Odpowiedź właściciela obiektu:
    Witam Szanowna Pani Małgorzata (matka )
    Dzień dobry Pani Magdo (córka wspólnie mieszkająca z matką Małgorzatą i poniżej taką samą opinię)
    Rezerwacji dokonywał Pani mąż i zanim dokonał rezerwacji rozmawiał kilka razy ze mną o warunkach wynajmu domku. Poinformowałam,że...
    Przed wpłatą zaliczki otrzymuje gość potwierdzenie elektroniczne rezerwacji i wszelkie informacje o rodzaju domku, wymiarach, wyposażeniu i zasadach pobytu.
    Nie świadczymy usług hotelarskich ,a wynajem domków dlatego środki higieny osobistej i środki czystości są po stronie klienta. Pościel i koc jest na wyposażeniu domku.
    Każdemu klientowi przekazujemy domek i udzielamy wszelkich informacji o stanie wyposażenia i obsłudze urządzeń. Również po pobycie odbieramy domek i sprawdzamy stan wyposażenia ,aby kolejni gości otrzymali wszystko kompletne i sprawne. A braki uzupełniamy, zaś uszkodzenia naprawiamy. Nie ukrywam, że na przestrzeni sezonu giną noże , łyżeczki ,żarówki led itp.

    Ceniąc bezpieczeństwo , ciszę i spokój z infrastruktury obiektu korzystają osoby zamieszkujące. Okoliczne pensjonaty "Za klifem", "Pod Dmuchawcem" czy "Dolce Vita " również nie wyrażają zgody na odwiedziny gości, a Holiday Park pobiera 49 zł za osobę.
    - Goście Państwa przebywali na terenie naszego ośrodka znacznie dłużej niż 15 minut, a dzieci bawiły się korzystając z placu zabaw i świetlicy .
    - Odnośnie przekazania i odbioru domku-
    Nie stanowiło problemu kiedy kwaterowaliśmy Panią do domku i przekazywaliśmy naczynia kuchenne, a odbiór domku był rzeczą naturalną, i tylko osoby, które mają coś na sumieniu widzą z tym problem.
    Nieprzyjemne są dla nas sytuacje, kiedy nieustannie coś ginie i kolejni Goście otrzymują niekompletne wyposażenie.
    - Odnośnie parkingu to posiadamy dwa parkingi na łączna ilość 60 samochodów, a w tym czasie było 25 samochodów. Nie ma więc problemy z zaparkowaniem i miejscami parkingowymi ,które były bezpłatne dla Pani.
    - Na terenie ośrodka jest monitoring i po sprawdzeniu zapisu z parkingu podczas Pani pobytu nikt a nikt nie dotykał Państwa auta. Ponadto wyjeżdżaliście Państwo do Pobierowa na kolejny wypoczynek i dlaczego nikt tego nie zgłosił .
    - Paragon został wystawiony na cały pobyt, a jeśli nie zgadzało się należało wyjaśnić ,a nie pisać kłamstwa. Otrzymał maż paragon zaliczkowy i końcowy.
    - Do Pani domku były 3 drogi prowadzące w ośrodku, a ponieważ padały ulewne deszcze jazda po trawie na hulajnodze tworzyła koleiny i dziury i poprosiliśmy wnuczka ,aby nie rozjeżdżał.

    Jedyną mila osobą która mówiła "Dzień dobry "i w ukryciu przed Panią rozmawiała z nami był Pani mąż i tylko z tym Panem mieliśmy kontakt. Szkoda, że zabrakło Pani odwagi przyjść i zgłosić uwagi ,a pisać nieprawdziwe rzeczy w swoim imieniu i poniżej w imieniu córki Magdaleny.

    - Kilkadziesiąt osób poniżej wystawiło pozytywne opinie na 5 gwiazdek i kilkaset na innych portalach, a Pani nie odpowiada ten ośrodek i tak może być bo wszystko wszystkim nie musi odpowiadać. Rozumiemy ,że każdy ma inne oczekiwania ,ale wspólna rozmowa jest najlepszą formą dochodzenia do porozumień i pisanie prawdy.
    Na koniec pobytu Pani mąż podziękował i podszedł do mnie (bo jestem na wózku inwalidzkim) i podał rękę na pożegnanie. Miło było poznać i gościć człowieka o tak wysokiej kulturze osobistej.

  • 2.7
    Magda
    2023-08-13 00:14:48

    Cena bardzo wysoka do jakości. Zdjęcia w ofercie super ale bardzo ciasno. Brak podstawowych środków czystości jak papier toaletowy czy worki na śmieci. Mrówki w domku. Zakaz gry w piłkę i ogólnie dużo zakazów wszystkiego. Basen mały. Sprzątanie po...

    + więcej
    Wyjazd: rodzinny

    Odpowiedź właściciela obiektu:
    Dzień dobry Pani Magdo.
    Przed wpłatą zaliczki otrzymuje gość potwierdzenie elektroniczne rezerwacji i wszelkie informacje o rodzaju domku, wymiarach, wyposażeniu i zasadach pobytu.
    Nie świadczymy usług hotelarskich ,a wynajem domków dlatego środki higieny osobistej i środki czystości są po stronie klienta. Pościel i koc jest na wyposażeniu domku.
    Każdemu klientowi przekazujemy domek i udzielamy wszelkich informacji o stanie wyposażenia i obsłudze urządzeń. Również po pobycie odbieramy domek i sprawdzamy stan wyposażenia ,aby kolejni gości otrzymali wszystko kompletne i sprawne.
    A braki uzupełniamy, zaś uszkodzenia naprawiamy. Nie ukrywam, że na przestrzeni sezonu giną noże , łyżeczki ,żarówki led itp.
    Na terenie ośrodka nie posiadamy boiska i jeśli dzieci grają to delikatnymi piłkami gumowymi lub plażowymi, aby maluchom nie zrobić krzywdy.
    To nie zakazy, ale normy zachowań , które są niezbędne w kontaktach międzyludzkich.
    Musimy dbać o wszystkich Gości , ich bezpieczeństwo i wypoczynek.

    Basen solankowy ma wymiary 3,80x 9,80 i przy tak kameralnym ośrodku spełnia zalecane normy ,a nawet jest ponad .Zaledwie 100 m od nas Morze Bałtyckie, a 300m od nas Aquapark.
    Odnośnie płatności klient wpłaca zaliczkę na konto ,a reszta na miejscu Blikiem
    lub gotówką i wystawiamy faktury lub paragon.
    Oczywiście nie ujęte są opłaty miejscowe (klimatyczne ),które odprowadzamy do Gminy i kaucja ,która zwracamy na koniec pobytu.
    Szkoda tylko, że Pani nie przyszła do recepcji ze swoimi uwagami, a zawsze jesteśmy do dyspozycji i staramy się wspólnie rozwiązać problem.
    Przykro, że nie spełniliśmy Pani oczekiwań i z imienia i nazwiska nie miała odwagi napisać, bo tylko Pani i Pani mama chodziły nadąsane ,a tata serdecznie rozmawiał z nami kiedy nie był w Waszym towarzystwie


  • Katarzyna Głodek
    10
    Katarzyna Głodek

    Miejsce godne polecenia. Właściciele przesympatyczni i bezproblemowi, starają się aby każdy był zadowolony. Po wcześniejszym uzgodnieniu mały piesek mile widziany. Czysto i bardzo blisko plaży. Szczerze polecam.

    + więcej
    Wyjazd: rodzinny
    Polecam:
    • dla par
    • dla rodzin
    • dla singli
    • dla osób ze zwierzętami
    • dla niepełnosprawnych
    • dla seniorów

    Odpowiedź właściciela obiektu:
    Bardzo dziękujemy i zapraszamy za rok.
  • 10
    Wioleta i Andrzej

    Super wszystko gospodarze,domki (czyste i wygodne) położenie ( tak blisko plaży że można chodzić na bosaka.Na pewno tu wrócimy 💓

    + więcej
    Wyjazd: rodzinny
    Polecam:
    • dla rodzin

  • Aneta
    10
    Aneta

    Polecam wszystkim,wspaniała atmosfera, blisko plaży, wspaniali właściciele, bardzo pomocni, szkoda wyjeżdżać!!

    + więcej
    Wyjazd: rodzinny

  • 9.6
    Mariola

    DZIĘKUJEMY ZA FANTASTYCZNE PRZYJĘCIE, WSPANIAŁE WARUNKI I SERCE JAKIE PAŃSTWO WŁAŚCICIELE OKAZALI NAM W CZASIE POBYTU NA WAKACJACH W USTRONIU MORSKIM-W MORSKIEJ DOLINIE. UŚMIECH PANI MAŁGOSI NIEZASTĄPIONY, A TROSKA PANA MIECZYSŁAWA O...

    + więcej
    Wyjazd: rodzinny
    Polecam:
    • dla par
    • dla rodzin
    • dla osób ze zwierzętami
    • dla seniorów

    Odpowiedź właściciela obiektu:
    Bardzo dziękujemy i całujemy Was gorąco
  • 5.4
    Celina

    Byliśmy w tym roku w Morskiej Dolinie niestety ku naszemu zdziwieniu właścicielka obiektu powiadomiła nas że za całość pobytu można zapłacić TYLKO gotówką. A co za tym idzie łatwe ukrywanie dochodów z prowadzonej działalności. Kto w dzisiejszych...

    + więcej
    Wyjazd: rodzinny

    Odpowiedź właściciela obiektu:
    Szanowna Pani,
    oszczerstwa pod naszym adresem nieuzasadnione,złośliwe i mają swoje podłoże w zachowaniu poza wszelką kulturą Państwa już w recepcji.
    Rodzina składająca się z matki,syna z żoną i dziecka,tak skandalicznie zachowywała się wobec nas,wyzywając od ciemnych Ukraińców ,a później wzajemnie siebie,że już na samym początku powinniśmy podziękować takim gościom.
    Ponadto podczas wypakowywania bagaży okazało się,ze Państwo próbowani przemycić bez powiadomienia wcześniejszego - zwierzę gryzonia.Ponadto wypuszczali go poza domek do swobodnych spacerów na co zwracaliśmy uwagę ,dbając o bezpieczeństwo biegających dzieci.
    Goście pouczali nas, twierdząc ,że sami prowadzili hotel i wiedzą wszystko najlepiej.
    Z tym ,że my nie prowadzimy hotelu , a najem domków i obowiązują tu inne zasady funkcjonowania.
    Państwo otrzymali fakturę zaliczkową i teraz końcową.
    Zadatek wpłacili na konto, a problem z płatnością polegał na tym,że w Ustroniu nie ma bankomatu Santander i musieliby zapłacić prowizje od wypłaty gotówki.
    I o to cała awantura w recepcji,aż matka wyjęła pieniądze ukryte przed resztą rodziny i o to rozpoczęła się awantura rodzinna w recepcji.
    Ponadto Pani Celina ,która cały czas podkreślała,że jest hotelarzem,a jej syn bez przerwy zawodowo nocuje w hotelach była nastawiona negatywnie do wszystkiego
    i ponadto sztorcowała rodzinę.

    Opłat za sprzątanie, ani serwisowych nie pobieramy .W regulaminie dokładnie jest zapisane:
    Sprzątanie końcowe bezpłatne :Przed wyjazdem uporządkujecie Państwo zajmowany domek, teren wokoło domku i grilla, zdejmiecie pościel na lewą stronę, umyjecie naczynia i sprzęt kuchenny oraz wyniesiecie nieczystości do pojemników na śmieci.
    W innym przypadku Gość zostanie obciążony kosztami sprzątania w wysokości 100 zł.

    Opłaty pobieramy standardowe za wodę obowiązujące w Ustroniu Morskim ,energię również.
    Na pewno będziemy ostrzegać inne ośrodki przed takimi klientami.
    To było bardzo przykre doświadczenie dla całej obsługi.

  • 10
    Edyta

    MIEJSCE GODNE POLECENIA!!! Wszędzie blisko, domki czysciutkie właściciele bardzo o to dbają. Teren ogrodzony i monitorowany. Do morza kilka kroków. Właściciele są bardzo mili i pomocni. Dziekujemy za mile spędzony czas. Serdecznie...

    + więcej
    Wyjazd: rodzinny
    Polecam:
    • dla par
    • dla rodzin
    • dla singli
    • dla seniorów

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!