Nocowanie.pl powraca na telewizyjne ekrany

Nocowanie.pl  powraca na telewizyjne ekrany

Od 1 stycznia 2020 Nocowanie.pl po raz kolejny pojawi się na ekranach telewizji. Spot będzie można zobaczyć w najpopularniejszych kanałach, takich jak TVP oraz TVN.

Zimowa kampania telewizyjna obejmuje krótki storyteling. Widzimy młodą kobietę z pogodnym wyrazem twarzy, przeglądającą coś na tablecie. Widz nie wie jeszcze, co bohaterka ogląda i jaki ma zamiar. 
Następnie pojawiają się zimowe ujęcia z których biją pozytywne emocje, radość, zabawa, rodzinne spędzanie czasu.
Wracamy do naszej bohaterki. Okazuje się, że wszystko to są jej marzenia związane z planowaniem wyjazdu. Bohaterka odwaraca się z uśmiechem do kamery, a na ekranie tableta dostrzegamy portal nocowanie.pl.

W tle słyszymy lektora: Sponsorem programu jest właściciel portalu z noclegami w Polsce - Nocowanie.pl

Spoty emitowane będą w telewizji TVN, między innymi na głównym kanale TVN przy Dzień dobry TVN  oraz kanałach tematycznych TTV, TV Puls i TVN24 (Pogoda), portal obecny będzie również na antenie TVP w programie TVP2 między innymi przy Pytanie na Śniadanie, Koło Fortuny, Familiada czy serialach, a także na TVP1 przy Pogodzie. Kampania rozpoczyna się w styczniu, wzraz z Nowym Rokiem.

Nocowanie.pl to lider wśród polskich portali turystycznych oferujących blisko 50 tysięcy ofert noclegowych w różnego rodzaju kategoriach obiektów (apartamentach, domach, pensjonatach, hotelach czy pokojach i kwaterach prywatnych) na terenie całego kraju. Ze strony korzysta ponad 3 miliony turystów miesięcznie, którzy mogą znaleźć sprawdzony nocleg, atrakcje w pobliżu, czy najciekawsze wydarzenia w okolicy.

Następny artykuł Święta i dni wolne od pracy...

Komentarze (32)

Redakcja Nocowanie.Pl

Dziękujemy za tak liczny odzew i wszelkie uwagi, związane z kampanią telewizyjną Nocowanie.pl. Pragniemy poinformować, że reklama w telewizji w roku 2020 nie skończy się tylko i wyłącznie na sezonie zimowym. Nasze plany zakładają, że będziemy tu aż do lata, w formatach sponsorskich, z różnymi kreacjami, w zależności od sezonu.

kamionek18

Mój obiekt jest blisko morza i mam nadzieję że w następnym spocie reklamowym znajdzie się również nasz region. Reklama w telewizji portalu Nocowanie.pl ma ogromne znaczenie i na pewno przełoży się to na większą ilość turystów korzystających z serwisu.
Jeżeli chodzi o profesjonalizm ludzi obsługujących portal to jest O.K. Podoba mi się że turyści oprócz noclegu mogą zapoznać się z ewentualnymi atrakcjami i najciekawszymi wydarzeniami w okolicy. Ceny wizytówek dla kwaterodawców małych obiektów są zdecydowanie za wysokie. Urszula

Anonim

Zgadzam się z ostatnia publikacja. Promowanie tylko górskich terenow a co z resztą?
Akurat w zimie nie potrzeba az tak promowac pobytow. Należałoby pomysleć o morzy i jeziorach

Morze, Góry, Lasy, Jeziora

Dramat.
Reklama typowo górska (regionu alpejskiego, brak polskich akcentów) brak uniwersalności dla pozostałych regionów ( morze, jeziora, itp)
Portal coraz droższy, nie rozwija się tylko wymyślają jak wydoić kasę licytacje, punkty :( zupełnie się zgadzam z poprzednimi komentarzami.

agnesa20

AGA
Tak muszę się zgodzić z innymi co do prezentu .,,Prezent dostaje się za darmo w ramach wdzięczności,a nie że musisz wykupić najpierw punkty .A co do abonamentu jest co roku wyższy i co mamy w zamian ,co dobre i skuteczne zabierają np punkty za baner. Gdy się płaci za abonament to się raczej coś dostaje w zamian a nie jeszcze zabiera ,nie można korzystać z wszystkich punktów np .stałych , niby są ale ich nie ma .

Klasia

Witam dla mnie nocowanie robi się drogie rozważam rezygnację z serwisu.
Ostatnio mam wrażenie reklamując się u Was , że ciśniecie nas jak cytrynę i tylko to się liczy . Nie jest to sprzyjający klimat dla nas ciężko pracujących -Waszych Klientów . Straciliście Nas - tych co Wam płacą z oczu , mam pewność , że zaczniecie tracić reklamodawców , nie kierując się ich interesem .

aisza2

a dlaczego w spocie tylko zimowe ujęcia , czy tylko góry promujecie ???i na to idą nasze pieniądze?? Polska ma inne zakątki .. ...a jeziora , morze.... brrr

Magda

No cóż... dobrze, że spot jest, ale mojego obiektu na Nocowanie.pl prawdopodobnie nikt nie znajdzie. Mimo opłaconego abonamentu (ok. 1000 zł) jestem gdzieś na szarym końcu stawki. Nie dokupię punktów za 2000 zł bo mam tylko 2 pokoje do wynajęcia. Szkoda, bo w sumie potencjalny gość nie dociera do najtańszych obiektów. Kto wie o tym, że o miejscu w wynikach wyszukiwania decyduje ilość kasy wpłaconej do Nocowanie.pl?
Pozdrawiam
Magda

Robert

Dziękujemy za współpracę i informuję że tracicie kolejne dwa obiekty , a w nawiązaniu do licytacji pozycji gwarantowanej to kpina z określenia LICYTACJA !!!

Dom Gościnny

Witam. Jestem bardzo zadowolona z obsługi, reklamuję się u Was już ponad 10 lat lecz dobrze byłoby zmienić kryteria w opłatach za reklamę. Nie można pobierać opłat od małych obiektów w takich kwotach. Może z Nowym Rokiem ktoś się zainteresuje i przeanalizuje te stawki. Przy dużych obiektach te koszty się sprawdzają lecz małe pensjonaty już są "zjadane". Pozdrawiam.

Tomek

Polska tylko ma góry ;-)

Ewelina G

Abonament w bardzo wysokiej cenie przez to tracicie sporo klientów. Przemyslcie o tym że obiekt ma 4 Pokoje i płaci taki sam abonament jak ten co ma 100 pokoi. Dla nas to dramat

Krzysztof

Czyli reklamować się mogą tylko Ci z gór.

Jurek

Rozważamy zrezygnowanie z abonamentu z powodu bardzo wysokich cen. Jesteśmy małym obiektem (jeden dom do wynajęcia) i abonament jest dla nas zdecydowanie za duży. Jeszcze jedna podwyżka i nas już tutaj nie ma.

Piotr

Jestem tego samego zdania. Tez mamy mały obiekt nad jeziorem gdzie wiadomo, że sezon jest tylko praktycznie 2 miesiące, a abonament strasznie wysoki.

Sławek

Typowo polskie narzekania i uT(y)USKiwania przetestowałem wiele portali i nocowanie ma najlepszą skuteczność dlatego jest droższe
Zadowolony klient

Agrokamratowka

Szkoda, że portal nie uwzględnia przy opłatach wielkości obiektów reklamowych. Dla nas małego obiektu (mamy 3 apartamenty i dwa pokoje ) płacimy tyle samo co obiekt, który ma np. 100 pokoi. Kiedyś (za poprzednich właścicieli) mieliście zniżki dla takich małych obiektów i to było sprawiedliwe. Moje sugestie pozostają bez odpowiedzi. A szkoda, będziemy zmuszeni opuścić Wasz portal a jesteśmy już od 2008 roku.

Pgoscinnefala

Słuszna sugestia ja też tyle muszę płacić a pokoi mam bardzo mało w porównaniu z innymi obiektami. Ustka

Uli

Uważam, że każda reklama jakieś efekty przynosi,

Noclegi Relax

Niestety my właściele obiektów musimy zapłacić ciężkie pieniądze portalowi. A ten wydaje kasę na spoty reklamowe które nie wiele pomogą
Taka chora polityka która ma na celu wyciągnąć od obiektów jak najwięcej pieniędzy.
Często otrzymujemy e-maile z propozycją "Odbierz swój prezent" ochydny chwyt marketingowy bo prezenty to jest coś co otrzymuje się bezinteresownie za darmo A Tu najpierw trzeba dać im kasę żeby coś otrzymać.
Promocja Black Weekend Abonament tańszy o 40% kolejne cygaństwo.
Abonament otrzymujesz taniej ale za to pozbawiony jest dodatkowuch korzyści sesja fotograficzna, tabliczka rekamowa.
Czyli nic nie jest taniej nic nie ma w prezencie od mocowanie.pl
Mam nadzieję że komentarz nie zostanie usunięty.

Angelika

super spot reklamowy

Grazyna

Bardzo droga reklama i z każdym rokiem droższa . Dokupywanie punktów na obiekt to dodatkowe koszty dla utrzymania obiektu. Szkoda ,że tak drogi portal !! Z drugiej strony trzeba przyznać ,że obsługa jest ok.

Krystyna

klip daremny za nasz abonament ;-(

Sląsk

drogo drogo drogo
stala klientka

BHMB

Byłem klientem nocowanie.pl przez prawie 10 lat. Od początku zeszłego roku przestałem opłacać reklamę ze względu na drastyczny wzrost abonamentu i zmianę sposobu pozycjonowania, która najbardziej uderzyła w stałych klientów. Widzę, że dużo osób zrezygnowało z reklamowania się w tym portalu choćby po liczbie obiektów reklamujących się w mojej okolicy. Jak to się mówi chytry dwa razy traci.

JMM

Nic wam nie pomoże ta reklama jeśli nie obniżycie ceny za prezentację. Jesteście bardzo drodzy, nie rozumiecie starej zasady że im wyższa cena, tym mniej płacących.

Maciej

Stockowe ujęcia i brak polskich akcentów

Penwiktoria

Super. :)
Super, każda porządna firma dba o rozpoznawalność marki

Marian

bez sensu, zabieracie tylko czas antenowy, który mógłby być spożytkowany na lepsze treści

Grażzyna Mielak

ale straszna lipa

Zobacz również