Regulamin portalu Nocowanie.pl - aktualizacja z 27 września 2021

Regulamin portalu Nocowanie.pl - aktualizacja z 27 września 2021

Z dniem 27 września 2021 roku zostaje zaktualizowany regulamin, który do tej pory określał zasady korzystania z portalu Nocowanie.pl.

W obowiązującym do tej pory regulaminie, określającym zasady korzystania z portalu Nocowanie.pl, wprowadzone zostały aktualizacje. Dotyczą one paragrafu 4. “Zasady korzystania z ofert”.

Zmianie ulega punkt
  • 4.7.2. "Punkty pozycjonujące", z którego wycofano podpunkt, mówiący o punktach za płatność w terminie przy przedłużaniu abonamentu (10% gratis do wartości netto zakupu).

Nowy regulamin wchodzi w życie w ciągu 14 dni od daty aktualizacji. Korzystanie przez Użytkownika z portalu po tym terminie jest jednoznaczne z akceptacją nowej treści regulaminu.

Z aktualnym regulaminem można zapoznać się tutaj: Regulamin Nocowanie.pl

Następny artykuł Dzień Chłopaka. Gdzie...

Komentarze (12)

Agnieszka Zielińska

13 dni temu
Kiedyś dawno temu przy odpowiedzi na zapytanie o wolne apartamenty ,system sam podpowiadał co mamy do wynajęcia .Od jakiegoś czasu niestety musimy sami sprawdzać kalendarz i wracać do odpowiedzi .
W sezonie zajmuje to zbyt dużo czasu , przynajmniej u mnie pozostaje bez odpowiedzi zwrotnej .Punkty pozycjonujące drogie ,opłacają się tylko dużym obiektom .

Nocowanie.Pl

11 dni temu
Zachęcamy do korzystania z naszej aplikacji do obsługi obiektu noclegowego. Wtedy będziesz otrzymywać powiadomienia o wiadomościach od turystów na Twojego smartfona, co umożliwi szybką odpowiedź.
Odnośnie punktów pozycjonujących, nasi stali Klienci mogą korzystać z indywidualnych rozwiązań oraz oferty z dużymi gratisami punktowymi. Warto śledzić nasze promocje i wybrać te najlepsze, które w danej chwili przyniosą największą korzyść - wypromowanie konkretnych terminów, ofert specjalnych, pozyskanie kolejnych turystów dzięki dodatkowej puli punktów, które dodajemy w ramach gratisu nawet przy niskich kwotach zakupu.
14 dni temu
Szanowni Państwo . N początek plusy . Bardzo dobry kalendarz gdzie można sobie dodać własne adnotacje , bardzo czytelny aczkolwiek dlaczego muszę zaznaczyć obowiązkowo datę i czas na opłacenie zaliczki przez klienta ? . Zakup punktów pozycjonujących i ich cena to jakaś kpina . Dlaczego klienci nie są pozycjonowani według opinii chyba wiem . ... . Każdy chce zarabiać ale oferta zakupu punktów plus abonament to niestety nie są najwyższe loty a dla przedsiębiorcy atrakcja to mizerna patrząc na ilość rezerwacji . Owszem w sezonie letnim ilość zapytań jest duża aczkolwiek daje do myślenia ilość zapytań do ilości rezerwacji .

Nocowanie.Pl

11 dni temu
Dziękujemy za uwagi. Zakup punktów pozycjonujących nie jest wymagany. Można je nabyć wtedy, kiedy są potrzebne. Oprócz tego nasi stali Klienci mogą korzystać z indywidualnych rozwiązań oraz oferty z dużymi gratisami punktowymi. Warto śledzić nasze promocje i wybrać te najlepsze, które w danej chwili przyniosą największą korzyść - wypromowanie konkretnych terminów, ofert specjalnych, pozyskanie kolejnych turystów dzięki dodatkowej puli punktów, które dodajemy w ramach gratisu nawet przy niskich kwotach zakupu.

Kasiahalinkawppl

14 dni temu
Witam. Uważam że w ogóle cena za wejście na portal dla osoby prywatnej jest bardzo wysoka . Czy nie może być tak że ,pobierany jest jakiś procent od faktycznie wynajętej kwatery ? Punkty strasznie szybko znikają a nowe nawet po promocji są drogie, może dla kogoś kto ma np. pensjonat nie jest to takie obciążające , ale dla pojedynczych kwater owszem. Pozdrawiam

Nocowanie.Pl

14 dni temu
Dziękujemy za przekazane uwagi. Wszystkie są dla nas cenne, właśnie dlatego wprowadzamy zmiany które docelowo mają przynieść większy zysk. W zamian za to dla naszych stałych Klientów stale przygotowujemy indywidualne rozwiązania i oferty z dużymi gratisami punktowymi. Warto śledzić nasze promocje i wybrać te najlepsze, które w danej chwili przyniosą największą korzyść - wypromowanie konkretnych terminów, ofert specjalnych, pozyskanie kolejnych turystów dzięki dodatkowej puli punktów, które dodajemy w ramach gratisu nawet przy niskich kwotach zakupu.

JARKAM

15 dni temu
W zapytaniu klienta ponownie zasłoniono numer telefonu ,to zła zmiana pare lat temu była afera związana z tym problemem z ktorej sie wycofaliscie .Znowu forsujecie ten problem co prawda mozna odslonic nr tel klikajac na link .Po co utrudniacie kontakt z klientami ?

Nocowanie.Pl

15 dni temu
Zmiany podyktowane są kwestiami bezpieczeństwa związanymi z ochroną wrażliwych danych. W odpowiedzi na sugestie naszych Klientów treść wiadomości jak również numer Gościa w powiadomieniu mailowym zostały przywrócone. Dodatkowo przy każdej odpowiedzi Państwa numer telefonu jest widoczny dla turysty w stopce wiadomości.

Wilanna

17 dni temu
A mnie interesuje kiedy zostanie zatrzymanie wyswietlanie reklam nie licujacych z takim serwisem co tak "tanio" bierze za obecnosc w serwisie.

Nocowanie.Pl

16 dni temu
Czy możesz podać przykład takiej reklamy?

lokal228758

23 dni temu
chyba błąd - nie "podpunt tylko podpunkt...

Ewaeboppl

23 dni temu
dlaczego nie ma porównania zmian punku regulaminu ? Kolejna gorsza zmiana dla pojedynczych obiektów.

Zobacz również

Biuro Obsługi Klienta

Infolinia:

801 000 781

poniedziałek - piątek, 8:00 - 18:00

Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!

Aplikacja dla właścicieli obiektów

Dowiedz się więcej