Zmiana regulaminu portalu Nocowanie.pl z dnia 30 sierpnia 2021

Zmiana regulaminu portalu Nocowanie.pl z dnia 30 sierpnia 2021

Obecnie obowiązujący regulamin portalu Nocowanie.pl, z dniem 30 sierpnia 2021 r. został zaktualizowany.

Do regulaminu portalu Nocowanie.pl wprowadzone zostały aktualizacje. Zmiany dotyczą przyznawania punktów pozycjonujących dla obiektów za otrzymanie opinii oraz za staż ID.


Z regulaminu zostały usunięte następujące punkty:



  • Art. 3 Zakres przedmiotowy Regulaminu


5. Za każdą opinię Użytkownik otrzymuje punkty pozycjonujące w ilości odpowiadającej połowie otrzymanej oceny według następującego przelicznika w którym średnią opinię zaokrągla się w górę co daje liczbę punktów, na przykład jeżeli średnia opinia to 4,6 lub 4,1 zatem ilość punktów wynosi 5.


  • 4.7.2. Punkty pozycjonujące


3) punkty za opinię dodaną przez turystę na Nocowanie.pl (1-5 pkt w zależności od uzyskanej oceny);

9) punkty przyznawane za staż Oferty danego Lokalu (ID) w serwisie.


  • 4.8 Panel ocen

4.8.1. Informacje ogólne


6. Za każdą ocenę wystawioną Ofercie Użytkownika Użytkownik ten otrzymuje punkty pozycjonujące w ilości odpowiadającej połowie otrzymanej oceny. Punkty przyznawane są od oceny ogólnej Oferty, będącej średnią poszczególnych kryteriów oceny Oferty. Przykładowo jeżeli Oferta oceniona została na 8 Użytkownik otrzymuje 4 punkty pozycjonujące. Jeżeli ocena ogólna stanowi liczbę niepełną, liczbę punktów zaokrągla się w górę, na przykład jeżeli ogólna ocena Oferty to 8,6 lub 9,1 ilość przyznanych punktów wynosi 5.



Nowy regulamin wchodzi w życie w ciągu 14 dni od daty aktualizacji. Korzystanie przez Użytkownika z portalu po ww. terminie jest jednoznaczne z akceptacją nowej treści regulaminu.



Z aktualnym regulaminem można zapoznać się pod tym linkiem: Regulamin Nocowanie.pl


Następny artykuł Nieodkryte szlaki w...

Komentarze (12)

czyzewskiego6

10 dni temu
Jakim prawem ukrywacie nr mojego telefonu, kiedy ja odpowiadam na zapytanie turysty, że rezerwacja tylko telefoniczna i podaję numer telefonu. Turysta otrzymuje treść bez numeru telefonu / numer ukryty/ nie każdy jest dociekliwy i nie wie jak odkryć ten numer. Taka sytuacja dla mnie jest nie do przyjęcia, po to dokonuje u Was opłaty abyście mnie reklamowali i podawali mój numer telefonu. Przez taką sytuację ja nie mam od Was turystów i tak dalej być nie może. Pozdrawiam. Pokoje Gościnne DIANA Sandomierz

Nocowanie.Pl

9 dni temu
Zmiany podyktowane są kwestiami bezpieczeństwa związanymi z ochroną wrażliwych danych. W odpowiedzi na sugestie naszych Klientów, treść wiadomości jak również numer Gościa w powiadomieniu mailowym zostały przywrócone. Dodatkowo przy każdej odpowiedzi Państwa numer telefonu jest widoczny dla turysty w stopce wiadomości.

ulan76

10 dni temu
nocowanie to juz jest lipa, zniszczyli eholiday, pieniądze zamienili na punkty, ze juz nie mozna bylo placic za pozycje gwarantowana tylko real kasa. Mialem 20.000 pkt i wreszcie je wydałem na sile i wiecej nie kupie. W tym roku było sporo zapytań, pustych, ale same janusze i grażyny, szukający ceny za darmo. Powazne oferty to booking.com i z z bookinga telefony. Nocowanie jak by wróciło do gromadzenia punktów bez limitu i opcje płatności punktami za wszystko, to jeszcze troche obiektów by zostało. Stracicie teraz bardzo dużo, już ci bogaci odeszli od was, ja bede nastepny, tylko wpis podstawowy i nic więcej. Wiele razy wam to mówiłem w rozmowach, ale nic, nie szanujecie, tylko okradacie nas poprzez niekorzystne zmiany i to nie zgodnie z prawem konsumenta, ze wszystkie zmiany mają być dostarczone na nośnikach twardych, czyli zadne emaile, jak się nie zgadzam, to powinniście oddać kasę i wyłączyć ogłoszenie.

czarneckaewa124gmailcom

14 dni temu
W tym roku nie miałam z portalu Nocowanie.pl ani jednej oferty. Z innego portalu 12 !!!!! Ostatni rok i dziękuję za współpracę.

Nocowanie.Pl

13 dni temu
Zachęcamy do kontaktu z konsultantem lub Biurem Obsługi Klienta. Będziemy mogli przeanalizować Twoją ofertę i podpowiedzieć, co można zrobić, by zmienić tę sytuację.

Ewaeboppl

14 dni temu
Już dawno zlikwidowaliście to co dobre. Kupując pierwszy raz abonament była "zamrażarka" punktów na cały rok. Mogłam sobie zejść do 0 albo podwyższyć czasowo. Teraz kończy mi się abonament i oferta to porażka. Niby abonament niższy 984 brutto, ale ściema, że promocja 800 + 500 punktów gratis. Za 800 muszę zapłacić (a uważam, powinno być 984 punktów od kwoty brutto) a 500 było od zawsze za staż. Pytam się jaka to promocja. Dodatkowo propozycja "zamrażarki" do 21 października 2021 całości punktów lub do marca 2022 części punktów jest śmieszna, ponieważ teraz potrzebuję się promować a nie zamrażać punkty. Punkty zamraża się przed sezonem gdy już kalendarz jest zajęty. Kwoty 1200 brutto nikt już nie chce płacić, stąd promocja do 800 netto, ponieważ dużo pojedynczych obiektów już zrezygnowało z portalu. A tego prężnego rozwoju portalu nie widać. Żadna z moich sugestii nie została wprowadzona. A aplikacja na iPhone to porażka. Wiadomości się wieszają, błędy z synchronizacją, obsługa kalendarza tragiczna. Ale za to super działa promocja na wykup punktów.

Nocowanie.Pl

14 dni temu
Dziękujemy za przekazane uwagi. Wszystkie są dla nas cenne. Warto śledzić nasze promocje i wybrać te najlepsze, które w danej chwili przyniosą największą korzyść.

Kamiljdevnocowanieit

14 dni temu
no to super

Rafał Knowak

15 dni temu
Polityka zmian ma na celu wyciągnięcie maksymalnych opłat od właścicieli obiektów. Od kilku lat były coroczne kilkudziesięcio procentowe podwyżki za abonament uzasadniane dynamicznym rozwojem portalu i związanymi z tym kosztami. Gdy wysokość abonamentu doszła do wysokości, którą trudno w kolejnym roku znowu podnieść o np. 50% to portal znalazł sposób i weszły zmiany regulaminowe dotyczące punktów tj. punkty mają ważność 90dni potem trzeba dokupić bo zwyczajnie przepadną. Efekt jest taki, że właściciele obiektów i tak muszą płacić dużo więcej niż sam abonament. Celem jest oczywiście "dynamiczny rozwój portalu" i maksymalizacja zysków tego samego. Ciekawy jestem jak długo kwaterodawcy będą akceptować czyli płacić za ten "dynamiczny rozwój".

Nocowanie.Pl

14 dni temu
Punkty pozycjonujące można dokupić w dowolnym momencie, np. wtedy, kiedy właściciel obiektu noclegowego chce podnieść swoją pozycję na liście wyników wyszukiwania, aby zdobyć rezerwacje na konkretny termin. Jeśli nie są potrzebne, można zrezygnować z ich zakupu.

Robert Grzymkowski

16 dni temu
Czyli to co dobre likwidujecie >>?? Na tym polega Wasz rozwój - tylko kosztem Obiektów, nic już od siebie .... Nieładnie.

Nocowanie.Pl

15 dni temu
Wprowadzone zmiany docelowo mają przynieść większy zysk. Dla naszych stałych Klientów stale przygotowujemy indywidualne rozwiązania i oferty z dużymi gratisami punktowymi. Warto śledzić nasze promocje i wybrać te najlepsze, które w danej chwili przyniosą największą korzyść. Zachęcamy do kontaktu z konsultantem lub Biurem Obsługi Klienta, gdzie uzyskasz odpowiedzi na wszystkie pytania.

Zobacz również

Biuro Obsługi Klienta

Infolinia:

801 000 781

poniedziałek - piątek, 8:00 - 18:00

Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!

Aplikacja dla właścicieli obiektów

Dowiedz się więcej