Nocleg w hotelu i apartamentach. Jak zachęcić gości do wyboru Twojej oferty?

Nocleg w hotelu i apartamentach. Jak zachęcić gości do wyboru Twojej oferty?

Jeśli jesteś właścicielem dużego hotelu lub sieci apartamentów w danej miejscowości, to z pewnością zdajesz sobie sprawę z faktu, że na tego typu urlop decyduje się tylko określona grupa turystów. Okazuje się, że nocleg w tego typu obiektach może być równie korzystny i przyjemny, co np. w domkach, czy kwaterach i pokojach. Jeśli zastanawiasz się nad tym, co możesz zrobić, by dotrzeć do szerszego grona klientów, to służymy Ci podpowiedzią.

Z pewnością zdajesz sobie sprawę z faktu, że obiekty noclegowe, szczególnie w popularnych miejscowościach wypoczynkowych, są naprawdę dobrze rozwinięte. Ich różnorodność i dostępność sprawia, że każdy ma określone wymagania i przy wyborze miejsca na nocleg kieruje się naprawdę różnorodnymi kryteriami. Dla jednych niezwykle istotna jest cena, dla innych komfort wypoczynku i udogodnienia, a dla pozostałych osób chociażby lokalizacja.


Nie od dziś wiadomo, że na urlop przyjeżdżają różnorodne grupy osób. Są to rodziny z dziećmi, pary, osoby starsze, czy paczka przyjaciół. Nie da się ukryć, że każda z tych grup kieruje się czymś zupełnie innym przy wyborze wymarzonego miejsca na urlop. Dla grupy znajomych na pewno istotne znaczenie będzie miała cena, rodzina z dziećmi może poszukiwać miejsca, które oferuje dużo przestrzeni i udogodnień dla dzieci, a dla osób starszych istotny wpływ może mieć np. możliwość skorzystania z usług dodatkowych, takich jak chociażby masaże, czy innego typu zabiegi. Co Ty, jako właściciel hotelu lub apartamentów możesz zrobić, by przyciągnąć do siebie turystów z każdej grupy? Sprawdźmy!


Nocleg w hotelu i apartamentach - przygotuj ofertę na każdą kieszeń


Jakie jest pierwsze wyobrażenie osób, które usłyszą o możliwości skorzystania z oferty noclegu w hotelu lub apartamentach? To luksusowa kategoria obiektów, więc z pewnością będzie drogo.


Okazuje się jednak, że jest to nie do końca trafne spostrzeżenie. Nie od dziś wiadomo, że mamy do czynienia z różnorodnymi standardami hoteli i apartamentów, przez co skorzystanie z noclegu w tych miejscach można śmiało postawić na równi z chociażby kwaterami i pokojami, czy pensjonatami. 


Panuje również takie przekonanie, że apartamenty i hotele to kategoria obiektów, która dominuje przede wszystkim w znanych polskich miastach. Okazuje się jednak, że coraz częściej turyści decydują się na skorzystanie z tych obiektów np. nad morzem, w górach, czy na Mazurach.


Nocleg w hotelu, czy w apartamentach może okazać się niezwykle interesujący dla Twoich turystów, jeśli w odpowiedni sposób wypromujesz swoją ofertę. Co w związku z tym warto robić i od czego zacząć?


Jak skutecznie promować oferty hoteli i apartamentów?


Jeśli chcesz odpowiednio wypromować swoją ofertę hotelu, czy apartamentów, musisz wziąć pod uwagę kilka ważnych czynników. Odpowiednie zaprezentowanie oferty pozwoli Ci pozyskać sporą część osób, zainteresowanych noclegiem w popularnej miejscowości w Polsce. Pamiętaj, że turyści lubią podróżować przez cały rok. Pokaż się z możliwie najlepszej strony i zaprezentuj swoją ofertę możliwie najszerszemu gronu odbiorców. Niech turyści wiedzą, że nocleg w hotelu, czy apartamentach, może być równie przyjemny, co w kwaterach i pokojach, czy domkach. Oto nasze podpowiedzi, odnośnie tego, jak skutecznie promować ofertę tego typu obietków.


  • Zadbaj o skuteczną reklamę w portalu Nocowanie.pl


To podstawa, od której musisz rozpocząć. Tak się składa, że noclegi w hotelach i apartamentach są najczęściej poszukiwane przez osoby podróżujące służbowo oraz ludzi młodych lub pary. Najprościej i najszybciej znajdują interesujące ich miejsca w Internecie - są to zarówno portale noclegowe, jak i media społecznościowe. Widoczność w portalu Nocowanie.pl umożliwi Ci dotarcie do szerokiego grona odbiorców. Pamiętaj, że posiadamy kategorię “Hotele” i “Apartamenty”, w której możesz zamieścić swoją ofertę. Jesteśmy liderem wśród polskich portali turystycznych, a w sezonie wakacyjnym nasz portal odwiedza wiele milionów turystów miesięcznie. 


By Twoja oferta była jak najlepiej widoczna, do Twojej dyspozycji oddajemy wiele funkcjonalnych narzędzi, które pomogą Ci odpowiednio wypromować ofertę hotelu i Twoich apartamentów. To zarówno widoczność w portalu w poszczególnej miejscowości i regionie, ale również możliwość skorzystania z usług dodatkowych w postaci bannerów, wizytówek, czy tabliczek. Pamiętaj również o tym, że w każdej chwili możesz również założyć stronę www na subdomenie Nocowanie.pl.



fot. StartupStockPhotos / pixabay.com, CC0 

Na dobrą ofertę składa się naprawdę wiele istotnych elementów, które utworzą przejrzystą i przyciągającą uwagę całość. Wszelkie zawarte informacje, pozwolą dotrzeć do sporego grona odbiorców. Oferta hoteli i apartamentów powinna zawierać wszelkie najważniejsze informacje, związane z udogodnieniami, standardem wyposażenia, jak i odległością od popularnych atrakcji w miejscowości.


To, na co na pewno zwracają uwagę turyści, to przede wszystkim zdjęcia. Warto zawrzeć na nich każdy pomieszczenie i szczegół, by później nie było niespodzianek. Ważne jest również, by była podana informacja o ilości osób, które mogą zamieszkać w hotelowych pokojach i w apartamencie. Jeśli jesteś w stanie zorganizować dostawkę, poinformuj o tym swoich potencjalnych gości. Sprecyzuj również do kogo kierujesz swoją ofertę - podkreśl, czy mile widziane będą rodziny z dziećmi oraz to, czy akceptujesz zwierzęta domowe.


Fajnie będzie, jeśli w treści ofert znajdzie się krótka informacja o atrakcjach, które jesteś w stanie zaproponować lub zorganizować. Wiele osób bowiem interesuje się miejscem, w którym wypoczywa i ma potrzebę bliższego poznania go.


Z pewnością zainteresuje Cię treść tego artykułu: Jak zachęcić turystów do podróżowania w 2022 roku?


  • Przetłumacz ofertę na języki obce


Polska to kraj wyjątkowy pod każdym względem - wie to absolutnie każdy, kto lubi podróżować po naszym kraju. Z pewnością zdajesz sobie sprawę z faktu, że zainteresowanie Polską jest naprawdę duże wśród gości z zagranicy


Swoją szansę na pozyskanie gości zwiększysz, tłumacząc ofertę swojego obiektu na języki obce. Tak się składa, że to właśnie na hotele i apartamenty najczęściej decydują się osoby z innych państw. 


Warto rozważyć opcję przetłumaczenia oferty na uniwersalny język angielski lub w razie potrzeby - również na inne języki. Wszystko jest tak naprawdę uzależnione od tego, z których państw goście przyjeżdżają do miasta, w którym znajduje się Twój hotel lub apartament. Pamiętaj, że w ramach opłaconego abonamentu w portalu Nocowanie.pl, możesz skorzystać z możliwości przetłumaczenia swojej oferty na język angielski i niemiecki.


Przeczytaj koniecznie: Jak zachęcić zagranicznych turystów do skorzystania z oferty noclegów w Polsce?


  • Uzupełnij oferty specjalne i odpowiadaj na zapytania “Szukam noclegu”


Nocleg w hotelu, czy apartamencie wcale nie musi być drogi. Odpowiednia cena i oferta dopasowana do potrzeb Twoich gości, na pewno przyciągnie ich uwagę. Z pomocą przychodzą Ci tu narzędzie portalu Nocowanie.pl.


Warto uzupełnić Oferty specjalne. Zaproponuj nocleg na wakacje, weekend majowy, na weekend, czy w ramach podróży służbowej. Szybkie wyszukanie noclegu będzie możliwe właśnie dzięki ofertom specjalnym.


Pamiętaj również o odpowiadaniu na zapytania “Szukam noclegu”. Turyści w ten sposób bardzo często szukają noclegu na ostatnią chwilę lub na weekend. Jeśli posiadasz wolny termin, to przedstaw im swoją ofertę - być może wybiorą właśnie Twój hotel lub apartament.


Zobacz: Oferty specjalne Nocowanie.pl. Sprawdź, co dzięki nim zyskasz!


  • Pamiętaj o dodatkowych formach reklamy


Doskonałym uzupełnieniem widoczności oferty hotelu i apartamentów w wirtualnym świecie, będzie własna strona www i obecność w mediach społecznościowych. Dlaczego? Internet daje nieograniczone możliwości, jeśli chodzi o wyszukanie noclegu w hotelach i apartamentach



fot. yourschantz / pixabay.com, CC0


Stworzenie własnej strony internetowej i założenia fanpage’a obiektu pozwoli pozyskać większą liczbę turystów. Pamiętaj również o kampaniach promujących - tzw. Google Ads, które pozwalają dotrzeć do turystów, którzy rzeczywiście w danej chwili poszukują konkretnej usługi.


Sprawdź: Jak skutecznie promować oferty noclegów w mediach społecznościowych?


Konkurencja w Twojej miejscowości na pewno jest spora. Pamiętaj jednak, że hotele i apartamenty to bardzo popularna kategoria noclegów. Odpowiednie wypromowanie oferty pozwoli Ci zwiększyć szansę na ekspresowe zapełnienie kalendarza rezerwacji!



Następny artykuł Piąty odcinek podcastu...

Komentarze

Zobacz również

Biuro Obsługi Klienta

Infolinia:

801 000 781

poniedziałek - piątek, 8:00 - 18:00

Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!

Aplikacja dla właścicieli obiektów

Dowiedz się więcej