Bardzo dobry!

Na podstawie 6 opinii

8.9

Poszczególne oceny

  • pokoje:
    10/10
  • łazienki:
    8.7/10
  • obsługa:
    8.4/10
  • lokalizacja:
    8.7/10
  • jakość do ceny:
    8.7/10
  • zgodność z ofertą:
    8.7/10

Polecane

67%
dla rodzin
50%
dla seniorów
33%
dla par
33%
dla osób ze zwierzętami
17%
dla singli
17%
dla niepełnosprawnych
17%
wycieczkom
  • Rafał
    10
    Rafał

    Bardzo miła właścicielka pokoje zgodne z opisem blisko do morza,blisko punkty gastronomiczne, spokojna okolica. Ogólnie pobyt uważamy za udany,na pewno jeszcze skorzystamy z oferty.Polecam.

    + więcej
    Polecam:
    • dla rodzin

  • 9.2
    Krzysztof

    pobyt w Bryzie będziemy wspominać mile,okolica spokojna, gospodarze bardzo mili. polecam:)

    + więcej

  • 10
    Katarzyna Nowak

    W pokojach gościnnych Bryza przyjemnie spędziliśmy 4 dni wycieczki szkolnej. Pokoje, czyste, wygodne i zgodne z ofertą. Bardzo dobre połączenie z Trójmiastem umożliwia zwiedzanie, a jednocześnie zapewnia spokój po powrocie na miejsce . Właściciele...

    + więcej
    Polecam:
    • dla rodzin
    • dla seniorów
    • wycieczkom

  • Dorotka
    10
    Dorotka

    Do Bryzy trafiliśmy z polecenia przyjaciół. Jesteśmy bardzo zadowoleni, pokoje schludne i czyste, bardzo dobra lokalizacja. Pani, która nas gościła wyjątkowo miła, sympatyczna i życzliwa. Poleciła nam wiele ciekawych miejsc do zwiedzenia. Myślę że...

    + więcej
    Polecam:
    • dla par
    • dla rodzin
    • dla singli
    • dla osób ze zwierzętami
    • dla niepełnosprawnych
    • dla seniorów

  • 9.6
    Beata Turkowicz

    Do Bryzy trafiłam z polecenia znajomych i jestem zadowolona. Pokój czyściutki, okolica piękna, miła obsługa, cóż więcej trzeba:) Polecam pobyt w tym obiekcie

    + więcej
    Polecam:
    • dla par
    • dla rodzin
    • dla osób ze zwierzętami
    • dla seniorów

  • rafal rodak
    4.4
    rafal rodak

    kobieta oszukuje i podnosi cene przy odjezdzie cienki kocyk tylko do przykrycia majowka 2014 nie udana zimno brak ogrzewania

    + więcej

    Odpowiedź właściciela obiektu:
    Państwo skrócili czas pobytu do jednej doby bez podania przyczyny, w konsekwencji skasowałam 10zł więcej więc chyba nie ma w tym oszustwa... Przy wyjeździe zapewniali że nie mają zastrzeżeń dlatego przykro że ujawnili je dopiero w ten sposób. O awarii ogrzewania dowiedziałam się więc po opuszczeniu przez nich pokoju a wystarczyło zgłosić obiekcje będąc na miejscu i z pewnością udałoby się temu zaradzić. Dlatego mili goście... zawsze zgłaszajcie wszelkie zastrzeżenia do właścicieli!! zamiast posądzać ich o złą wolę. Czasami to jedyna szansa aby mogli się o nich dowiedzieć i je usunąć.

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!