Regulamin obiektu

Regulamin obiektu:

  1. Gość zobowiązany jest uiścić miejscową opłatę klimatyczną i dopełnić formalności meldunkowej u właściciela w dniu przyjazdu (za okazaniem dowodu osobistego).
  2. Doba hotelowa kończy się o godzinie 10:00, natomiast rozpoczyna się o 15:00.
  3. W dniu wyjazdu gość zdaje pokój z wyposażeniem w stanie jakim go zastał. Za wszelkie uszkodzenia lub zniszczenia goście ponoszą pełną odpowiedzialność finansową.
  4. Obiekt akceptuje niektóre zwierzęta domowe- jest to kwestia indywidualna rozpatrywana w trakcie rezerwacji pobytu.
  5. Za wszelkie szkody wyrządzone przez zwierzęta obciążony jest jego właściciel/opiekun.
  6. Zwierzęta przebywające na terenie Villi La Ola muszą posiadać aktualną książeczkę szczepień i badań. W przypadku psów poruszanie się na terenie obiektu jest możliwe tylko i wyłącznie na smyczy.
  7. Dzieci muszą być pod opieką rodziców na terenie całego obiektu, również na ogrodzie i placu zabaw.
  8. Rodzice ponoszą pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone przez dzieci.
  9. Na terenie Villi (pokoje, apartament, hole, domek letniskowy) obowiązuje zakaz palenia wyrobów tytoniowych.
  10. Zabrania się korzystania z prywatnych kuchenek elektrycznych i gazowych na terenie całego obiektu.
  11. Właściciel zastrzega sobie prawo do wejścia do pokoju podczas nieobecności gości w obliczu zaistnienia nieoczekiwanych, nagłych okoliczności np. w celu usunięcia awarii lub podczas pożaru.
  12. Ogólnodostępne aneksy kuchenne są do dyspozycji. Prosimy jednak nie przetrzymywać w pokojach wyniesionych naczyń.
  13. Zabrania się smażenia ryb na terenie całego obiektu.
  14. Koce, narzuty oraz pościel nie mogą być wynoszone poza pokoje.
  15. Gość otrzymuje do swojej dyspozycji klucz do pokoju i zobowiązany jest zwrócić go w dniu wyjazdu. Zgubienie klucza powoduje obowiązek uiszczenia należnej opłaty w wysokości 50 zł.
  16. Osobom pod wpływem alkoholu lub środków odurzających, zachowujących się agresywnie właściciel ma prawo wymówić pokój w trybie natychmiastowym bez zwrotu dokonanych wcześniej opłat.
  17. W obiekcie zabrania się organizowania imprez w tym wieczorów kawalerskich oraz panieńskich.
  18. Cisza nocna obowiązuje w godz. 22:00 - 6:00.
  19. Przybory do szycia, deski do prasowania, żelazko oraz artykuły gospodarcze znajdują się w szafie na parterze (obok kuchni).
  20. W razie jakichkolwiek wątpliwości służymy pomocą (tel. 539 808 383).


ŻYCZYMY MIŁEGO WYPOCZYNKU!


* W momencie zameldowania i wypełnienia karty meldunkowej automatycznie oświadczają Państwo zapoznanie się z treścią regulaminu oraz akceptację jego zapisów.


Regulamin przyjęcia rezerwacji:

  1. Zgłoszenia rezerwacji dokonuje się przez pocztę elektroniczną na adres e-mail: kontakt@laolaleba.pl
  2. Rezerwacja miejsca noclegowego następuje poprzez wpłacenie zadatku równowartości 30% kwoty należnej za pobyt w Villi La Ola zwanej dalej „opłatą rezerwacyjną”.
  3. Villa La Ola po otrzymaniu zgłoszenia i wpłynięciu na konto opłaty rezerwacyjnej w terminie do 3 dni dokonuje potwierdzenia rezerwacji w formie poczty elektronicznej bądź wiadomości sms na adres/telefon wskazany przez Gościa.
  4. Pozostałą kwotę należności za pobyt, Gość zobowiązany jest uiścić nie później niż w dniu rozpoczęcia pobytu, a za usługi dodatkowe najpóźniej w dniu jego zakończenia.
  5. Villa La Ola zobowiązuje się spełnić świadczenie określone w ofercie i zawartej umowie.
  6. Cena pokoju nie zawiera opłaty klimatycznej, którą należy uiścić gotówką w dniu przyjazdu.
  7. W nagłych przypadkach losowych takich jak śmierć bliskiej osoby czy przyczyn zdrowotnych (po przedstawieniu dokumentu lekarskiego) jest możliwość zmiany terminu pobytu- jeśli będą jeszcze dostępne. Jednakże każda sprawa będzie rozpatrywana indywidualnie.
  8. Jeśli Gość zrezygnuje z pobytu w dniu przyjazdu bądź w trakcie jego trwania nie ma możliwości zwrotu kosztów pobytu.
  9. Najpóźniej na 7 dni przed planowanym przyjazdem jest możliwość zmiany nazwiska na które jest dokonana rezerwacja, jednak musi to być za zgodą właściciela obiektu i uwzględnione w rezerwacji. Nie ma możliwości "odsprzedania terminu" na własną rękę bez zgody właściciela.
  10. Jeśli zostanie zarezerwowany i opłacony zadatkiem pobyt w określonym terminie i liczbą dób (w przesłanej ofercie) nie ma możliwości skrócenia pobytu i zwrotu części pieniędzy za pobyt natomiast jest możliwość przedłużenia pobytu (jeśli są jeszcze wolne miejsca).
  11. Po dokonaniu rezerwacji i wpłaceniu 30% zadatku nie ma możliwości jej zwrotu w przypadku rezygnacji z pobytu.

Zapytaj o nocleg

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!