Regulamin obiektu

REGULAMIN


Nie jesteśmy hotelem.

Nie mamy recepcji a naszych gości przyjmujemy osobiście.


REZERWACJA


- rezerwacja pobytu odbywa się pisemnie poprzez wypełnienie przez Gości formularza na stronie www.piotrkowska114.pl lub zapytania w www.nocowanie.pl i po pisemnym potwierdzeniu tej rezerwacji przez Wynajmującego

- nie pobieramy zaliczek. W przypadku rezygnacji przez Gości z zarezerwowanego apartamentu konieczne jest jak najszybsze pisemne powiadomienie Wynajmującego (e-mail lub sms) o tym fakcie, nie później jednak niż na trzy dni przed spodziewanym terminem rozpoczęcia pobytu.

- w naszych apartamentach nie ma doby hotelowej - akceptujemy przyjazdy i wyjazdy Gości w godzinach 8.00 – 22.00

- w dniu przyjazdu Wynajmujący przekażą Gościom klucze do apartamentu oraz odnotuje dane Gości na podstawie okazanych dowodów tożsamości.

- Goście mają prawo do sprawdzenia stanu mieszkania i zgodności jego wyposażenia z ofertą

- nie udostępniamy parkinu a ulica Piotrkowska jest zamknięta dla ruchu osób nieupoważnionych. W okolicy znajduje się dużo ogólnie dostępnych miejsc parkingowych a także płatne parkingi strzeżone - chętnie podpowiemy, gdzie można pozostawić samochód.


PŁATNOŚCI


- płatność za krótkoterminowe pobyty (do jednego miesiąca włącznie) następuje w dniu przyjazdu, w chwili przekazania kluczy. Wystawienie faktury VAT za pobyt jest możliwe po wcześniejszym podaniu danych firmy lub osoby (nazwa/nazwisko, adres, numer NIP).

- przy pobytach długoterminowych (powyżej 1 miesiąca) sporządzana jest umowa najmu i ona reguluje wszelkie zasady pobytu oraz rozliczeń pomiędzy Gośćmi a Wynajmującym


POBYT


- Apartamenty wynajmujemy dla określonej liczby osób

- Apartamenty przeznaczone są dla osób niepalących

- Wynajmujący nie wyraża zgody na urządzanie w apartamentach spotkań towarzyskich ani żadnego innego rodzaju imprez.

- w apartamencie mogą przebywać jedynie Goście zgłoszeni Wynajmującemu w chwili rozpoczęcia pobytu.

- zarówno w apartamencie jak i całym obiekcie obowiązuje cisza nocna w godzinach 22.00 – 06.00

- akceptujemy małe zwierzęta domowe po wcześniejszym uzgodnieniu tego w trakcie rezerwacji

- Goście proszeni są o korzystanie z apartamentów i dbanie o nie jak „Dobry Gospodarz”

- Goście są odpowiedzialni materialnie za wszelkie szkody w lokalu i jego wyposażeniu powstałe z ich winy, osób w nim przebywających lub ich prawa reprezentujących.


WYJAZD


- godzina opuszczenia apartamentu przez Gości powinna być wcześniej uzgodniona tak, aby Wynajmujący stawił się w celu sprawdzenia stanu mieszkania i odebrania kluczy.


Zapytaj o nocleg

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!