Barbara
7.4
Dodał: Ponad rok temu
Jakby tu zacząć, niby dobrze, ale ... jednak jest jakieś ale. Po pierwsze jak przyjechaliśmy w domku było zimno (był grudzień), Pani właścicielka skręciła ogrzewanie, gdyż przyjechaliśmy 2 godziny później z uwagi na utrudnienia w podróży, o czym poinformowaliśmy telefonicznie, po drugie takie małe, ale jednak upierdliwe rzeczy typu podarte rolety w oknie, nieprzymocowany kran, brak porządnych chciałoby się powiedzieć, ale zwyczajnie schodów do domku (nakładziona kostka przykryta deską na której można było się poślizgnąć, bo najpierw padało a potem przymroziło).

1 osoba oceniła opinię jako pomocną

Ocenił standard:

  • pokoje:
    8/10
  • łazienki:
    8/10
  • obsługa:
    6/10
  • lokalizacja:
    8/10
  • jakość do ceny:
    8/10
  • zgodność z ofertą:
    6/10
Odpowiedź właściciela obiektu:
Nie zgadzam się z Pani opinią odnośnie ogrzewania. Nigdy nie robimy czegoś takiego, że przykręcamy ogrzewanie bo goście przyjeżdżają później. Jeśli kilka dni wcześniej nikogo w domku nie ma, to logiczne, że potem potrzeba chwili, żeby domek się nagrzal. W trakcie Państwa pobytu mimo iż się widzieliśmy, nie powiedzieliscie Państwo ani słowa, że coś jest nie tak, a przecież przy zameldowaniu informowaliśmy Państwa, że jeśli coś będzie nie w porządku, to proszę dać znać.
Poluzowany kran, czego nie zauważyliśmy, można było naprawić w 5 minut, roletke mogliśmy wymienić w kolejne 5 minut a deseczki z ażurów również można było usunąć. Roletki zawsze mamy w zapasie, gdyż 95% gości przyjeżdża do nas z pieskami, które owe roletki traktują często jak zabawkę. Deseczki na azurach to pomysł naszych gości, żeby pieski miały wygodniej pod łapkami.

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!