Janusz
5.34
Dodał:
Witam wszystkich niestety ale nasz pobyt nie wspominamy dobrze.W drodze do Ustki otrzymaliśmy wiadomość o zmianie apartamentu,w łazience grzyb w fugach brak prysznica tylko deszczownica w salonie w rogówce reszki jedzenia w siedzisku na kolejny dzień była niespodzianka brak prądu przez 8 godzin nie można było przygotować posiłków ani wyjść zamki na kody brak kluczy które dotarły po kilku godzinach zero kontaktu z właścicielem,wyglądało to tak jak by mu nie zależało .Miała być pobrana reszta opłaty po przyjeździe nikt się nie pojawił zero informacji,Po powrocie po kilku dniach przyszła wiadomość o reszcie opłaty więc ja odp.że oczywiście tyko nie tak było w ofercie a oprócz tego ponieśliśmy dodatkowe koszty przez długi brak prądu właściciel pozwolił nam obniżyć opłatę o 50 zł.Ja rozumiem że nie zawsze można spotkać się z klientem ale wystarczy jeden telefon i wygląda inaczej.Ja na pewno nie skorzystam z tej oferty więcej a inni zrobią jak uważają to jest nasz opinia i nie każdy mósi się z nią zgadzać,pozdrawiam
Wyjazd: w parze

Nikt nie ocenił jeszcze tej opinii

Ocenił standard:

  • pokoje:
    6/10
  • łazienki:
    4/10
  • obsługa:
    4/10
  • lokalizacja:
    8/10
  • jakość do ceny:
    4/10
  • zgodność z ofertą:
    6/10

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!