Regulamin obiektu

SZANOWNI GOŚCIE, DZIĘKUJEMY ZA WYBÓR NASZYCH DOMKÓW J

REGULAMIN DOMKÓW „NA FALI”

1. Ośrodek świadczy usługi krótkotrwałego zakwaterowania bez dodatkowych usług wymaganych w obiektach hotelowych.

2. Doba rozpoczyna się o godz. 15:00 w dniu przyjazdu, a kończy o godz. 10:00 ostatniego dnia pobytu.

3. Uregulowanie całkowitego kosztu pobytu (gotówką) winno nastąpić najpóźniej w dniu przyjazdu. Cena pobytu nie uwzględnia opłaty miejscowej pobieranej przy czynnościach meldunkowych, a przekazywanej na konto Gminy.


4. W dniu przyjazdu spisywany jest licznik energii elektrycznej każdego domku w obecności gości. Rozliczenie energii nastąpi w dniu wyjazdu w kwocie 1 zł/kWh. Dla Gości wynajmujących domek powyżej 7 dni opłata za domek zawiera opłatę za energię elektryczną w kwocie 50 zł (tj. 50 kWh)- pozostałe wykorzystanie zostanie rozliczone w dniu wyjazdu.

5. Ilość gości przebywających w domkach nie może przekraczać ilości gości mających opłacony pobyt. Jeżeli personel stwierdzi, że w domku przebywają osoby, które nie mają opłaconego pobytu, koszt za ich pobyt ponosi osoba zameldowana. W przypadku stwierdzenia przebywania dodatkowych, nocujących osób w domku, które nie zostały zgłoszone – właściciel ośrodka ma prawo zakończyć umowę dalszego najmu – bez zwrotu pieniędzy za dalszy pobyt.

6. Wykonanie usługi polega na przekazaniu czystego i wysprzątanego domku gotowego do użytkowania i następuje poprzez przekazanie kluczy oraz informacji o wyposażeniu i stanie technicznym pomieszczeń w obecności personelu Ośrodka.

7. Oddanie domku przez klienta w dniu wyjazdu następuje na zasadach takich jak podczas przekazywania domku do użytkowania tzn. sprawnego technicznie - gotowego do dalszego najmu.

8. Każda zmiana terminu przyjazdu lub wyjazdu (późniejszy przyjazd lub wcześniejsza rezygnacja z pobytu - nie wynikająca z przyczyn zawinionych ze strony Ośrodka) nie upoważnia do zmniejszenia kosztów pobytu i zwrotu jakichkolwiek środków pieniężnych.

9. Pozostanie na terenie Ośrodka po godzinie 10:00 ostatniego dnia pobytu powoduje konieczność opłacenia kolejnej doby, a także nie gwarantuje możliwości przedłużenia pobytu.

10. Goście korzystający z usług Ośrodka zobowiązują się przestrzegać postanowień niniejszego regulaminu, przepisów BHP i przeciwpożarowych oraz stosować się w sytuacjach wyjątkowych do próśb pracowników Ośrodka.

11. Wszelkie usterki zauważone w trakcie użytkowania domku prosimy zgłaszać na bieżąco właścicielom. Usterki będą na bieżąco usuwane. Jeśli goście zauważą usterki lub zepsute urządzenia zaraz po wprowadzeniu się do domku, prosimy zgłosić je nie później niż 4 godziny od przejęcia domku i kluczy.

12. Uwagi wniesione po zakończeniu świadczenia lub w dniu wyjazdu nie będą rozpatrywane.

13. Za uszkodzenia lub zagubienie przedmiotów oddanych do użytkowania, wczasowicze ponoszą pełną odpowiedzialność materialną. Stan tych urządzeń i przedmiotów będzie sprawdzany w dniu wyjazdu, przy zdawaniu domku właścicielom.

14. Opłata za zgubiony klucz 30 zł/sztuka.

15. Ośrodek nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione w domkach przedmioty wartościowe i środki pieniężne, dlatego należy zachować należytą staranność związaną z zamykaniem okien i drzwi w momencie opuszczania domku.

16. Cisza nocna w godzinach od 22.00 do 7.00 rano.

17. Osoby zakłócające spokój i porządek w sposób rażący, z pomocą Policji mogą być z Ośrodka usunięte bez prawa do jakiegokolwiek zwrotu poniesionych wcześniej opłat i wszelkich odszkodowań.

18. Utrzymanie czystości w domku i na przynależnym tarasie należy do użytkowników domku.

19. Nie odpowiadamy za niedogodności spowodowane z przyczyn od nas niezależnych, np. awarie. Jednocześnie informujemy, że w przypadku awarii lub usterki wynajmujący ma prawo bez zgody najemcy wejść do domku celem jej usunięcia.

20. Na terenie ośrodka mogą przebywać tylko osoby w nim zameldowane. Nie wyrażamy zgody na przebywanie osób nie zamieszkałych w ośrodku.

21. Zezwolenie na pobyt w Ośrodku zwierząt domowych możliwy jest jedynie po uprzednim zgłoszeniu tego faktu i otrzymaniu zgody podczas rezerwacji. Prosimy uważać na krzewy i drzewka na ternie ośrodka przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych zwierząt. Właściciele zobowiązani są do posiadania aktualnej książeczki szczepień, sprzątania nieczystości oraz wyprowadzania zwierząt na spacery poza teren Ośrodka. Właściciele zwierząt ponoszą za nie pełną odpowiedzialność odszkodowawczą oraz materialną.                 Nie przyjmujemy kotów.

22. Parkowanie pojazdów odbywa się wyłącznie na wyznaczonych miejscach parkingowych. Parking jest bezpłatny dla gości Ośrodka- gwarantowane 1 miejsce parkingowe dla każdego domku.

23. Właściciel Ośrodka nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione na terenie Ośrodka pojazdy ani znajdujące się w nich mienie.

24. W przypadku rezygnacji z usługi kwota wpłacona na poczet rezerwacji nie podlega zwrotowi.

25. Ośrodek zastrzega sobie prawo rezygnacji z rezerwacji pobytu bez podania przyczyny z przyczyn uzasadnionych i niezależnych od ośrodka do 4 tygodni przed planowanym przyjazdem. W przypadku rezygnacji z pobytu w trakcie jego realizacji, ośrodek nie dokonuje zwrotu opłat za poniesione świadczenia.

26. W domkach obowiązuje bezwzględny zakaz palenia tytoniu, świec i smażenia ryb. W przypadku stwierdzenia nie dostosowania się do powyższego – gość ponosi koszty dezynfekcji domku (500zł).

27. Zezwala się na rozpalenie grilla wyłącznie w miejscu do tego przeznaczonym. Osoba rozpalająca grilla zobowiązana jest również do zagaszenia go i nadzorowania podczas palenia.

28. Wszelkie odpady z domków należy umieszczać jedynie w kontenerach znajdujących się w wyznaczonym miejscu na terenie Ośrodka.

29. Odkurzacz znajduje się do wypożyczenia w każdej chwili u właścicieli ośrodka.

30. Istnieje możliwość wypożyczenia żelazka, deski do prasowania, łóżeczka turystycznego dla dziecka, krzesełka do karmienia- po wcześniejszym ustaleniu- bezpłatnie.

32. Pokrętło bojlera znajdującego się w łazience, powinno być ustawione na środek skali (personel odpowiednio je ustawi). Prosimy nie przestawiać go na pozycję krańcową ze względu na ryzyko poparzenia zbyt gorącą wodą.

33. Na terenie ośrodka znajduje się prywatny plac zabaw właścicieli ośrodka. Dzieci gości mogą z niego korzystać wyłącznie pod opieką swoich rodziców lub innych osób dorosłych, które z nimi przyjechały. Rodzice zobowiązują się do bezpośredniego nadzoru zabawy swoich dzieci i dopilnowania aby korzystały z urządzeń do zabawy zgodnie z ich przeznaczeniem. Rodzice są bezwzględnie odpowiedzialni za bezpieczeństwo swoich dzieci.

34. W domkach znajdują się urządzenia elektryczne ( płyta indukcyjna, telewizor, bojler, itp.) oraz schody wewnętrzne prowadzące na piętro. W związku z tym rodzice są bezwzględnie odpowiedzialni za nadzór nad dziećmi i dopilnowanie, aby dzieci nie odniosły żadnych obrażeń.

 

Zapytaj o nocleg

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!