Odpowiadaj turystom gdziekolwiek jesteś z aplikacją mobilną Nocowanie.pl

Odpowiadaj turystom gdziekolwiek jesteś z aplikacją mobilną Nocowanie.pl

Boom na urządzenia mobilne trwa już dobre kilka lat i wydaje się, że powoli przeradza się w stały trend. Internautów łączących się z siecią za pomocą smartfonu jest coraz więcej.

Jak podaje Gemius/PBI w styczniu 2019, za pośrednictwem komputerów osobistych i laptopów, połączyło się z siecią 23,3 mln internautów. Jednocześnie 24,1 mln wykorzystywało do tego celu urządzenia mobilne, przy czym 23,6 mln internautów posługiwało się smartfonami, a 4 mln przeglądało zasoby sieci przy pomocy tabletów.


Na firmach wymusza to powstanie rozwiązań przystosowanych do ograniczonej funkcjonalności i niewielkich wyświetlaczy tych urządzeń. Nowe twory takie jak: aplikacja mobilna oraz strona responsywna są „must have” dla firm działających w branży internetowej.


Strona Nocowanie.pl jest przyjazna dla urządzeń mobilnych. Jako jeden z pierwszych polskich ecommerców portal wdrożył technologię AMP (Accelerated Mobile Pages, ang. Przyspieszone Strony Mobilne), która pozwoliła na przyspieszenie ładowania się strony w przeglądarce urządzeń mobilnych, nawet przy korzystaniu z internetu o mniejszej szybkości. Turystom łatwiej i przyjemniej korzysta się z portalu, dzięki czemu obiekty dostają więcej zapytań.


Od 2019 dla właścicieli obiektów noclegowych dostępna jest do pobrania bezpłatna Aplikacja mobilna Nocowanie.pl, pozwalająca na zarządzanie swoim obiektem z urządzeń mobilnych. Klienci mają dostęp do wiadomości od turystów zawsze, kiedy tego potrzebują.


Aplikacja dostępna jest na wszystkie urządzenia mobilne z systemem operacyjnym Android do pobrania w sklepie Google Play oraz iOS do pobrania w  AppStore.

 


Instrukcja korzystania z aplikacji Nocowanie.pl tutaj.


Najczęściej zadawane pytania

 

 

 

 

W pierwszym kwartale od wprowadzenia aplikacji mobilnej obiekty odpowiedziały na ponad 50 tys. wiadomości, wysyłając blisko tysiąc próśb o przedpłatę online. Z aplikacji mobilnej korzysta już blisko 5 tysięcy użytkowników (właścicieli obiektów noclegowych). Są to na przykład:

 

  • Willa w dużym mieście turystycznym położona w atrakcyjnej części oferuje gościom pokoje i apartamenty z łazienkami i aneksem kuchennym. Dobrze wyposażony ogród jest dodatkowym atutem obiektu. Przekłada się to na dużą liczbę zapytań o nocleg od turystów, w ciągu pierwszych trzech miesięcy tego roku obiekt otrzymał ponad tysiąc zapytań. Właściciele aktywnie używają aplikacji mobilnej do kontaktu z gośćmi, za jej pośrednictwem wysłali blisko 250 wiadomości. Turyści szybko otrzymują informację zwrotną na temat dostępności oraz szczegółową ofertę, co przekłada się na wzrost liczby rezerwacji.

 

  • Nowoczesne apartamenty blisko plaży oferują gustownie urządzone pokoje o wysokim standardzie i doskonale wyposażoną kuchnię. Właściciele aktywnie korzystają z aplikacji mobilnej od lutego 2019, od tego czasu odpowiedzieli za jej pomocą na ponad 200 wiadomości. Co istotne nie pozostawiają turystów bez odpowiedzi, odpisują nawet na zapytania o terminy już niedostępne, a dzięki aplikacji robią to z każdego miejsca w ciągu maksymalnie godziny od zapytania.

 

  • Dom położony w spokojnej, górskiej miejscowości, oferujący wyżywienie przygotowane w dużej mierze z produktów z własnego gospodarstwa rolnego. Turyści chętnie pytają o nocleg w obiekcie, w pierwszym kwartale 2019 roku wysłali ponad 600 wiadomości. Właściciele od stycznia korzystają z aplikacji mobilnej, w tym czasie odpowiedzieli na ponad 200 wiadomości. Korzystają również aktywnie z płatności online, obsługując rezerwacje z bezpiecznymi transakcjami od nocowanie.pl na kwotę ok. 4 tys. zł.

 

  • Pensjonat w górach oferujący przestronne i nowocześnie urządzone pokoje z łazienkami, zapewnia kameralną atmosferę  i  wysoki poziom świadczonych usług. Obiekt korzysta z pozycji gwarantowanej na wynikach wyszukiwania. W pierwszy kwartale otrzymał blisko tysiąc zapytań od turystów, a za pomocą aplikacji odpowiedział na jedną piątą z nich, obsługując rezerwacje o wartości 2000 zł.

 

 

 

Co jeszcze mogą zrobić obiekty, aby zwiększyć liczbę rezerwacji?
Turyści cenią szybkie odpowiedzi, ale jeszcze bardziej jasną informację o wolnych terminach. Uzupełniając kalendarz dostępności, potencjalny klient od razu widzi czy dany termin jest wolny. Nie traci czasu na wysyłanie zapytań, kiedy w danym dniu nie ma wolnych miejsc noclegowych.

 

 

 

Zapytaliśmy właścicieli i managerów obiektów noclegowych jak korzystanie z aplikacji mobilnej wpłynęło na ich pracę. Poniżej odpowiedzi:

 

  • Korzystanie z aplikacji jest łatwe i intuicyjne, wystarczy ściągnąć aplikację i sprawdzać powiadomienia, które przychodzą na telefon. Nie musimy logować się do systemu, żeby odpowiedzieć gościom, a widok aplikacji jest dużo bardziej przyjazny dla użytkowników niż wersja panelu administracyjnego na urządzenia mobile.
  • Oszczędzamy mnóstwo czasu, jesteśmy na bieżąco informowani o nowych zapytaniach, w ciągu kilku minut możemy odpowiedzieć na wiadomość, dzięki czemu turyści chętnie rezerwują u nas noclegi. Dodatkowo korzystamy z przedpłat online w dostępnych również w aplikacji, dzięki czemu nie musimy przypominać się gościom o płatności, wszystko dzieje się automatycznie. To ogromna wygoda i usprawnienie całego procesu rezerwacji.

 

Następny artykuł Mrągowo zaprasza na...

Komentarze (1)

Dawid

miesiąc temu
Po kliknięciu na linka, aplikacja android, dostajemy URL nie został znaleziony na serwerze.

Zobacz również

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!