Jak skutecznie promować ofertę apartamentów w znanych polskich miastach?

Jak skutecznie promować ofertę apartamentów w znanych polskich miastach?

Podczas sezonu letniego, zainteresowanie wyjazdami wśród Polaków jest coraz większe - widać to w rezerwacjach dokonywanych w popularnych miejscowościach wypoczynkowych i znanych polskich miastach, do których bardzo chętnie wybierają się pary, czy grupy znajomych. Nie da się ukryć, że oferta apartamentów, obok hostelu, jest najpopularniejszą kategorią obiektów, jeśli chodzi o noclegi w znanych polskich miastach. Jak skutecznie wypromować ofertę apartamentów? Odpowiedź na to i inne pytania w poniższym artykule.

Weekendowe wyjazdy do znanych polskich miast, cieszą się dużym zainteresowaniem turystów, niezależnie od pory roku. Dzieje się tak z wielu powodów - przede wszystkim jest to chęć odkrycia nowych miejsc, poznania zabytków, wydarzenia kulturalne, oderwanie się od codzienności, czy też spotkanie z bliskimi nam osobami, które mieszkają w zupełnie innym regionie. Nie da się ukryć, że w przypadku polskich miast, z największą ilością rezerwacji mamy do czynienia w sezonie wiosenno-letnim, kiedy to dzieje się najwięcej, a i pogoda zachęca do wyjazdów, nawet tych weekendowych. 

 

Jeśli zastanawiasz się nad tym, jak możesz skutecznie promować ofertę apartamentów w znanych polskich miastach, to służymy podpowiedzią i pomocą.


Dlaczego warto promować ofertę apartamentów w znanych polskich miastach?


Odpowiedź na to pytanie jest niezwykle prosta. Jeśli mamy do czynienia z jednym z największych i najpopularniejszych polskich miast, to musisz się liczyć, że konkurencja będzie spora, a i turystów chętnych, by odwiedzić to miejsce, jest naprawdę sporo. Z pewnością Ty, jako właściciel obiektu noclegowego, bardzo często starasz się sprostać wszelkim wymaganiom i oczekiwaniom swoich gości. Warto pamiętać o tym, że apartamenty są jedną z najpopularniejszych kategorii noclegów, obok hoteli i hosteli, jeśli chodzi o wypoczynek w popularnych polskich miastach. Im więcej turystów dowie się o Twojej ofercie, tym lepiej dla Ciebie.


Czas pandemii, dość trudny dla turystów, jak i właścicieli obiektów noclegowych, sprawił, że chętnie poszukiwane są noclegi w ustronnych miejscach. Oferta apartamentów ma w takim przypadku swoje atuty, szczególnie jeśli na wynajem oferujesz jeden apartament lub jedno mieszkanie swoim gościom. Wypoczywają tu w sposób bezpieczny, z dala od tłumu innych turystów. Czy apartamenty w związku z tym, można zaliczyć do kategorii noclegów bezpiecznych i ustronnych? Na pewno tak.


Jeśli Twój apartament znajduje się w jednym z najchętniej odwiedzanych polskich miast, to na pewno zauważasz, że konkurencja jest dość spora. Każdy z turystów chce mieszkać jak najbliżej centrum i najważniejszych atrakcji. Dla innych dojazd, czy korzystanie ze środków publicznych nie stanowi z kolei problemu. Analizując jednak preferencje dotyczące wyboru apartamentów wśród turystów, należy podkreślić, że największe znaczenie odgrywa w tym przypadku lokalizacja, cena i komfort wypoczynku.


Każdy apartament i każda oferta noclegu w znanym polskim mieście, ma w sobie coś wyjątkowego, co może zainteresować daną grupę turystów. Czasami może to być naprawdę drobny szczegół. Ważne jest to, by Twoja oferta była przede wszystkim elastyczna i dostosowana do potrzeb gości, gdyż turyści wybierają się na weekendowy wyjazd o dowolnej porze, przez cały rok. Zwróć w związku z tym dużą uwagę na udogodnienia i standard, który mogą znaleźć Twoim goście w oferowanych przez Ciebie apartamentach. Dla jednych mogą to być dostępne udogodnienia, dla innych wyposażenie, czy lokalizacja, a dla dużej części osób cena. W przypadku sezonu wysokiego każdy z tych czynników może okazać się decydujący. Warto w związku z tym pomyśleć o odpowiednim wypromowaniu ofert apartamentów, jeśli tylko takie posiadasz.


Sprawdź również: W co warto wyposażyć apartament na wynajem?


Jak skutecznie promować ofertę apartamentów w znanych polskich miastach?


Każdy tęskni za wyjazdami i możliwością podróżowania, które dobrze zna sprzed czasu pandemii. Jeśli chcesz odpowiednio wypromować swoją ofertę apartamentów, musisz wziąć pod uwagę kilka ważnych czynników. Odpowiednie zaprezentowanie oferty pozwoli Ci pozyskać sporą część osób, zainteresowanych noclegiem w popularnej miejscowości w Polsce. Weź pod uwagę fakt, że pomimo zamkniętych restauracji, czy odwołania imprez kulturalnych, turyści chętnie podróżują po znanych polskich miastach. Jest to widoczne wśród rezerwacji dokonywanych przez turystów - spora część osób rozpoczęła poszukiwanie noclegów na najbliższy okres, a również na wakacje.


  • Odpowiednio zaprezentuj ofertę apartamentów w Internecie


To punkt obowiązkowy, jeśli chodzi o wypromowanie apartamentów. Tak się składa, że noclegi w apartamentach są najczęściej poszukiwane przez ludzi młodych lub pary. Najprościej i najszybciej znajdują interesujące ich miejsca w Internecie - są to zarówno portale noclegowe, jak i media społecznościowe. Widoczność w portalu Nocowanie.pl umożliwi Ci dotarcie do szerokiego grona odbiorców. Pamiętaj, że posiadamy kategorię “Apartamenty”, w której możesz zamieścić swoją ofertę. Jesteśmy liderem wśród polskich portali turystycznych, a w sezonie wakacyjnym nasz portal odwiedza nawet 4 mln turystów miesięcznie. By Twoja oferta była jak najlepiej widoczna, do Twojej dyspozycji oddajemy wiele funkcjonalnych narzędzi, które pomogą Ci odpowiednio wypromować ofertę Twoich apartamentów. To nie tylko widoczność w portalu w poszczególnej miejscowości i regionie, ale również możliwość skorzystania z usług dodatkowych w postaci bannerów, wizytówek, czy tabliczek. Pamiętaj również o tym, że w każdej chwili możesz również założyć stronę www na subdomenie Nocowanie.pl.


Odpowiednia prezentacja oferty wiąże się również z odpowiednim jej przygotowaniem. Wszelkie zawarte informacje, pozwolą dotrzeć do sporego grona odbiorców. Oferta apartamentów powinna zawierać wszelkie najważniejsze informacje, związane z udogodnieniami, standardem wyposażenia, jak i odległością od popularnych atrakcji w miejscowości.



To, na co na pewno zwracają uwagę turyści, to przede wszystkim zdjęcia. Warto zawrzeć na nich każdy pomieszczenie i szczegół, by później nie było niespodzianek. Ważne jest również, by była podana informacja o ilości osób, które mogą zamieszkać w apartamencie. Jeśli jesteś w stanie zorganizować dostawkę, poinformuj o tym swoich potencjalnych gości. Sprecyzuj również do kogo kierujesz swoją ofertę - podkreśl, czy mile widziane będą rodziny z dziećmi oraz to, czy akceptujesz zwierzęta domowe.


Fajnie będzie, jeśli w treści ofert znajdzie się krótka informacja o atrakcjach, które jesteś w stanie zaproponować lub zorganizować. Wiele osób bowiem interesuje się miejscem, w którym wypoczywa i ma potrzebę bliższego poznania go.


Przeczytaj: Jak przygotować ofertę na sezon wiosenno-letni?


  • Przetłumacz ofertę na język obcy


Polska jest popularnym kierunkiem podróży również wśród turystów z zagranicy. Jeśli zamierzasz skierować ofertę swoich apartamentów do jak najszerszego grona, to warto rozważyć opcję przetłumaczenia oferty na uniwersalny język angielski lub w razie potrzeby - również na inne języki. Wszystko jest tak naprawdę uzależnione od tego, z których państw goście przyjeżdżają do miasta, w którym znajduje się Twój apartament. Pamiętaj, że w ramach opłaconego abonamentu w portalu Nocowanie.pl, możesz skorzystać z możliwości przetłumaczenia swojej oferty na język angielski i niemiecki.


  • Oferty specjalne i odpowiadanie na zapytania “Szukam noclegu”


By Twoja oferta dotarła do jak najszerszego grona odbiorców, warto zaprezentować swój apartament w dostępnych ofertach specjalnych. Zaproponuj nocleg na wakacje, weekend majowy, na weekend, czy w ramach podróży służbowej. Szybkie wyszukanie noclegu będzie możliwe właśnie dzięki ofertom specjalnym.


Pamiętaj również o odpowiadaniu na zapytania “Szukam noclegu”. Turyści w ten sposób bardzo często szukają noclegu na ostatnią chwilę lub na weekend. Jeśli posiadasz wolny termin, to przedstaw im swoją ofertę - być może wybiorą właśnie Ciebie.


  • Strona www i media społecznościowe


Doskonałym uzupełnieniem widoczności oferty w internecie i jej wypromowaniem, będzie własna strona www i obecność w mediach społecznościowych. Dlaczego? Internet daje nieograniczone możliwości, jeśli chodzi o wyszukanie noclegu w apartamentach. Stworzenie własnej strony internetowej i założenia fanpage’a obiektu pozwoli pozyskać większą liczbę turystów. Pamiętaj również o kampaniach promujących - tzw. Google Ads, które pozwalają dotrzeć do turystów, którzy rzeczywiście w danej chwili poszukują konkretnej usługi.


Zobacz również: 10 rzeczy, które wpływają na skuteczność reklamy w portalu


Warto też zastanowić się, czego oczekują turyści, którzy wynajmują apartamrnty, by w miarę możliwości spełnić ich wymagania. Ważne jest też odpowiednie wyposażenie i komfort wypoczynku oraz aranżacja przestrzeni, która będzie udostępniona Twoim gościom.


Doskonałą formą promocji Twojej oferty będą również standardowe formy reklamy, takie jak chociażby bannery, billboardy, ulotki, czy reklama w lokalnej prasie. Pozwoli Ci to dotrzeć do jeszcze większej grupy odbiorców. Jest to szczególnie istotne z tego względu, że niektórzy decydują się na wyjazd “w ciemno”, bez wcześniejszej rezerwacji. Być może trafią właśnie do Ciebie.


Mamy nadzieję, że dzięki naszym wskazówkom, oferta Twoich apartamentów przyciągnie dużą liczbę turystów, którzy będą mogli cieszyć się wypoczynkiem i poznawaniem atrakcji i zabytków w popularnym polskim mieście.



Następny artykuł Raj dla miłośników górskich...

Komentarze

Zobacz również

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!