Kanguromania.pl dociera do Stolicy!

Kanguromania.pl dociera do Stolicy!

Pierwsza Ogólnopolska Kampania promująca noszenie dzieci w chustach Kanguromania.pl, po sukcesie edycji łódzkiej i wrocławskiej, tym razem dociera do Warszawy. Akcja bedzie miała miejsce 30 stycznia 2010 r. w Bajkolandii Centrum Rozwoju Dziecka, Galeria Żoliborz (1piętro) przy ul. Broniewskiego 28. 

Przebieg akcji w Warszawie


Warsztaty przeznaczone dla całych rodzin, z udziałem lekarzy, prowadzone przez wykwalifikowanych specjalistów szkoły chustonoszenia Die Trageschule. Podczas warsztatów rodzice oraz wszyscy zainteresowani tematyką właściwej pielęgnacji dzieci, będą mieli możliwość zapoznania się z teoretycznymi zagadnieniami związanymi z chustami. Kampania przewiduje także zajęcia praktyczne, podczas których uczestnicy poznają rodzaje chust i wiązań i nauczą się korzystać z chust. Dla uczestników przewidziano poczęstunek oraz niespodzianki. Zapisy przez stronę www.kanguromania.pl . Więcej szczegółowych informacji na stronie kampanii.


Przebieg akcji w Polsce


Na potrzeby kampanii powstała specjalna strona  www.kanguromania.pl 
wszyscy zainteresowani odnajdą tam materiały dydaktyczne, porady ekspertów oraz szczegółowy harmonogram kampanii, czyli co się będzie działo w poszczególnych miastach.


Warsztaty edukacyjne dla rodziców


  * Warsztaty poświęcone noszeniu dzieci w chustach, prowadzone przez lekarzy, szkoleniowców, fizjoterapeutów oraz trenerów chustonoszenia, odbywające się w największych miastach Polski (nauka noszenia wraz z warsztatem edukacyjny)
24-25.10.2009 r. Łódź - pilotażowe 
28-29.11.2009 – Wrocław 
30-31.01.2010 – Warszawa 
2.2010 - Poznań 
3.2010 – Gdańsk 
4.2010 – Kraków 
5.2010 - Katowice


Ogólne informacje o kampanii


Kanguromania to pierwsza w Polsce społeczna kampania, która ma na celu propagowanie wiedzy o korzyściach chustonoszenia głównie wśród rodziców, ale także wśród wszystkich środowisk, które zawodowo związane są z troską o zdrowie fizyczne i emocjonalne najmłodszych, czyli lekarzy, pielęgniarek, położnych, szkół rodzenia, poradni laktacyjnych, a nawet organizacji pozarządowych czy dziennikarzy mediów branżowych. Kampania to przekazywanie specjalistycznej, fachowej merytorycznej wiedzy dotyczącej noszenia dzieci w chustach, ale także cykl warsztatów, podczas których rodzice nauczą się jak dobierać chustę do wieku dziecka oraz jego indywidualnych potrzeb. Ważną częścią zajęć będą także zajęcia praktyczne ze sposobów wiązania chust tak, aby służyły one zdrowiu i komfortowi dziecka.


Poza warsztatami dla rodziców w ramach kampanii przygotowano szereg wydarzeń towarzyszących. Więcej informacji na stronie kampanii: www.kanguromania.pl 

O chustonoszeniu
Noszenie dziecka w chustach wciąż w Polsce jest mało popularne. Wprawdzie istnieje wiele miejsc, w których można zaopatrzyć się we wszelkiego rodzaju chusty, jednak ich używanie nadal spotyka się z podejrzliwością. Matki noszące swoje dzieci w chustach często napotykają dziwne spojrzenia przechodniów, podnoszone są także pytania o aspekty zdrowotne chustonoszenia. Kanguromania rozwiewa wszelkie wątpliwości, odpowiada rzeczowo i merytorycznie na pytania rodziców.
Badania dowodzą, iż dzieci noszone w chustach mniej płaczą, są spokojniejsze, lepiej się rozwijają. Chustonoszenie w radykalny sposób zmienia jakość reakcji dziecko – opiekun. Chusty polecane są także dla wcześniaków, dla których noszenie w chustach jest swego rodzaju przedłużeniem zbyt wcześnie skończonego życia płodowego.
Chusty to także wybawienie dla zaganianych rodziców, którzy teraz, nosząc dziecko w chuście, mogą sprawniej uporać się innymi obowiązkami, jak sprzątanie czy gotowanie.




Szczegółowych informacji na temat warsztatów we Wrocławiu udziela:

Michał Szary
Marketing Manager
michal.szary@healthevent.pl 
+ 48 507 187 427
Kampanie koordynuje: Agencja Eventowa HealthEvent 
www.healthevent.pl

 

Grupa Nocowanie.pl sprawuje patronat medialny nad Kanguromanią.

Następny artykuł Walentynki 2010

Komentarze

Zobacz również

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!