3.4/10
Dodał:
dodaj opinię
W tym roku byłem gościem Columbusa. Niestety właściciele wprowadzają klientów w błąd. Wybraliśmy to miejsce z uwagi, że w ofercie pojawił się basen (w opisie i na zdjęciach). Tymczasem po przyjeździe okazało się, że go nie ma. Przyznam, że by się przydał z uwagi na to, że podczas naszego pobytu morze było zimne. Ponadto po przyjeździe dostaliśmy informację aby nie gotować obiadów w kuchni. Trochę to nas zdziwiło mając na uwadze, że trochę zabraliśmy prowiantu.

Właściciele nie informują również, że parking przed budynkiem jest dość mały i nie pomieści aut wszystkich gości. Niestety trzeba postawić samochód na ulicy. Przy kilkudniowym pobycie auto jest całe zakurzone (ulica Śmiała jest drogą gruntową).

1 osoba oceniła opinię jako pomocną

Komu polecił ten obiekt:

  • dla singli
  • dla seniorów

Ocenił standard:

  • pokoje:
    4/10
  • łazienki:
    4/10
  • obsługa:
    2/10
  • lokalizacja:
    6/10
  • jakość do ceny:
    4/10