Regulamin obiektu

DOBA HOTELOWA

1.      Pomieszczenia mieszkalne w Górskiej Chatce i Villa Łągi wynajmowane jest na doby.

2.      Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 15:00 a kończy o godzinie 11:00 dnia następnego

3.      Prośbę o przedłużenie doby hotelowej Gość powinien zgłosić gospodarzom, najpóźniej do godziny 09:00 rano w dniu kończącego się pobytu. Obiekt może nie uwzględnić życzenia przedłużenia pobytu w przypadku wykorzystania wszystkich miejsc noclegowych lub w przypadku Gościa nie przestrzegającego obowiązującego regulaminu.

4.      Nieopuszczenie pokoju do godziny 11.00 w dniu wyjazdu traktowane jest jako przedłużenie pobytu. Tym samym naliczana jest opłata za kolejną dobę noclegową.

5.      Obiekt zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia pobytu Gościa w przypadku nie dokonania wcześniej pełnej płatności za dotychczasowy pobyt.

6.      Przedłużenie doby hotelowej wiąże się z dodatkową opłatą.

REZERWACJA I MELDUNEK

1.      Rezerwacji można dokonać poprzez Internet, telefonicznie lub osobiście w Villa ŁAGI.

2.      Po dokonaniu rezerwacji Gość otrzymuje drogą mailową lub sms-ową dane do wstępnej rezerwacji, która zawiera informacje niezbędne do dokonania wpłaty zadatku w wysokości 30 % wartości pobytu. W przypadku rezerwacji na 1 dobę kwota zadatku wynosi 100% wartości pobytu.

3.      Jeśli zadatek nie wpłynie na konto bankowe obiektu w terminie wyznaczonym w umowie wstępnej rezerwacji lub wpłynie później, Villa zastrzega sobie prawo do sprzedaży pokoju innej osobie i anulowania rezerwacji. Kwota równorzędna zadatkowi zostanie zwrócona na konto Gościa w terminie 7 dni od daty anulowania przez obiekt rezerwacji.

4.      W przypadku anulowania przez Gościa gwarantowanej rezerwacji, zadatek podlega zwrotowi w przypadku rezygnacji na min. 30 dni przed planowanym przyjazdem. Termin ten nie dotyczy Bożego Narodzenia, Sylwestra, Wielkanocy i Majówki, zadatki za pobyty w tych terminach nie podlegają zwrotowi.

5.      W przypadku dokonania rezerwacji w czasie za krótkim na dokonanie czynności bankowych związanych z wpłatą zadatku, przed datą planowanego przyjazdu korespondencja mailowa lub sms-owa od Gościa będzie traktowana jako zamówienie i podlegać będzie obowiązującym warunkom anulacji rezerwacji.

6.      Gość nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę za pobyt.

7.      Osoby niezarejestrowane w Villa ŁĄGI mogą gościnnie, na zaproszenie Gościa hotelowego, ale jedynie za zgodą Właściciela przebywać w pokoju hotelowym od 7:00 do 20:00.

8.      Obiekt może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin, wyrządzając szkodę w mieniu Obiektu lub Gości, albo szkodę na osobie Gościa, Właściciela lub innych osób przebywających na terenie Obiektu, albo tez w inny sposób zakłócił spokojny pobyt Gości lub funkcjonowania Villa Łągi.

9. Pełne rozliczenie kosztów pobytu następuje w dniu przyjazdu podczas zameldowania.

10. Jeśli planowy pobyt skróci się w trakcie z przyczyn niezależnych od nas, kwota za pobyt nie zostanie zwrócona

11.  W przypadku nieprzybycia Gościa do Obiektu w terminie zawartym w umowie gwarantowanej rezerwacji, Villa ŁAGI nie zwraca kwoty wpłaconego zadatku.

ODPOWIEDZIALNOŚĆ

1.      Dzieci poniżej 12 roku życia powinny znajdować się na terenie Obiektu pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody wyrządzone przez dzieci.

2.      Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych Obiektu, powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go Gości.

3.      Obiekt zastrzega sobie prawo do wystąpienia do Gościa o finansowe odszkodowanie.

4.      Z chwilą wystąpienia jakichkolwiek usterek lub uszkodzeń w pokoju, Gość jest zobowiązany poinformować o tym Właściciela

5.      W przypadku naruszenia postanowień regulaminu, Obiekt może odmówić świadczenia dalszych usług Gościowi, który je narusza. Gość jest zobowiązany do niezwłocznego zastosowania się do żądań Obiektu, uregulowania należności za pobyt i ewentualne zniszczenia oraz do opuszczenia terenu Obiektu.

6.      Ze względów bezpieczeństwa, Gość opuszczający pokój powinien każdorazowo zamknąć okna, zakręcić krany, wyłączyć telewizor, zgasić światło oraz zamknąć drzwi na klucz.

7.      Villi ŁAGI przysługuje ustawowe prawo zastawu na rzeczach wniesionych przez Gościa do Obiektu, w przypadku opóźnienia lub nieuregulowania należności za świadczone usługi.

8.      Gość powinien zawiadomić Właściciela o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.

9.      Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie i utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa

10.  Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za mienie pozostawione w pokojach.

11.  Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za przedmioty pozostawione w pojeździe.

 CISZA NOCNA

1.      W Villa ŁAGI obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godziny 22:00 do godziny 07:00 dnia następnego.

2.      Zachowanie Gości nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości. Villa Łągi może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tą zasadę.

POSTANOWIENIA DODAKOWE

1.      Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabrania się w pokoju stosowania otwartego ognia

2.      W Obiekcie obowiązuje całkowity zakaz palenia wyrobów tytoniowych. W razie naruszenia zakazu Gość zostanie obciążony kosztami odświeżenia pokoju.

3.      W Obiekcie obowiązuje całkowity zakaz posiadania i zażywania zakazanych prawem środków odurzających. W razie stwierdzenia łamania tego zakazu, fakt ten zostanie zgłoszony na Policję a Gość będzie musiał niezwłocznie opuścić Obiekt bez prawa do zwrotu kosztów wynikających ze skrócenia pobytu.

4.      Zabrania się nadmiernego hałasowania na terenie Obiektu, powodowania nieprzyjemnych zapachów, ani wykonywania innych czynności, które przeszkadzają, szkodzą czy irytują pozostałych Gości Villa ŁĄGI.

5.      Przedmioty osobiste, pozostawione przez nieuwagę w pokoju przez wyjeżdżającego Gościa, zostaną odesłane na koszt gościa na wskazany adres.


W dniu przyjazdu pobierana jest kaucja w wysokości 400 pln dla Gości przybywających do Górskiej Chatki




Zapytaj o nocleg

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!