Regulamin obiektu

REGULAMIN REZERWACJI I POBYTU W SEZONIE 2024 W VILLA LA PERLA

84-120 Chłapowo, Jarowa 5

tel: 6OI,5O9,I95 i 5OI,O74,997

 

Niniejszy Regulamin określa warunki, na których można dokonać rezerwacji i najmu miejsc noclegowych w Pokojach Gościnnych Villa la Perla. Dokonanie rezerwacji jest jednoznaczne z zaakceptowaniem postanowień Regulaminu.

I. UMOWA NAJMU

1. Dokonanie rezerwacji stanowi jednocześnie zawarcie umowy najmu pokoju/apartamentu w Villa la Perla między

Franciszek Lipiński "LA PERLA", NIP 1130402588, REGON 710472525, ul. Jarowa 5, 84-120 Władysławowo-Chłapowo,

lub

"LA PERLA" Bożenna Lipińska, NIP 1130019694, REGON 015449613, ul. Jarowa 5, 84-120 Władysławowo-Chłapowo

a Klientem na warunkach określonych w regulaminie i cenniku.

2. Umowa zawarta między Villa La Perla, a Klientem obejmuje tylko i wyłącznie wynajem miejsc noclegowych. Umowa nie obejmuje dojazdu, wyżywienia oraz organizacji czasu pobytu.

3. Ceny i długość pobytów w sezonie 2024:

-minimalna długość pobytów rezerwowanych z wyprzedzeniem w Villa la Perla w regularnej cenie:

  • w sezonie "wysokim", czyli od 1.07 do 26.07 i od 18.08 do 31.08 to 6 dób
  • w sezonie "najwyższym", czyli między 27,07 a 17.08 to 7 dób

-w całym sezonie wakacyjnym (jeśli pozwala na to nasz kalendarz rezerwacyjny) możliwe są rezerwacje z wyprzedzeniem 5, 4, 3 i 2-dobowe, ale wówczas cena za dobę będzie wyższa od cennikowej odpowiednio o: 10%, 20%, 35% i 50%

-od 1.06 do 30.06 oraz od 1 do 30.09 istnieje możliwość rezerwacji w regularnej cenie pobytów 5-dobowych, ale tylko w apartamentach.

-dolnym limitem rezerwacyjnym w regularnej cenie dla pokojów dwuosobowych oraz 2deLUXE i 3deLUXE od 1.06 do 30.06 i od 1 do 30.09 jest 6 dób. W przypadku rezerwacji pobytów krószych, cena za dobę wzrasta odpowiednio:

  • - przy 5 dobach - o 20%
  • - przy 4 dobach - o 50%
  • - przy 3 dobach - o 75%

4. Do apartamentów 4-osobowych jest możliwość wstawienia (za dopłatą) wyłącznie jednej dostawki. Koszt dodatkowej osoby w apartamencie to zawsze 60 zł (także w przypadku dzieci 0-18 lat)

5. Warunkiem potwierdzenia rezerwacji jest wpłata 30%-50% zadatku (przy krótszych pobytach minimalna kwota zadatku musi być przynajmniej równowartością kosztów jednej doby, a w najwyższym sezonie i przy rezerwacjach LAST MINUTE = 50% całości) w terminie 24 godzin od telefonicznego bądź e-mailowego dokonania rezerwacji. Brak tej formalności spowoduje anulację rezerwacji. Zadatek płatny jest przelewem na konto wskazane w esemesie rezerwacyjnym.

NIE PRZYJMUJEMY ZADATKÓW ZA POŚREDNICTWEM PANELU KLIENTA NA NOCOWANIE.PL!

6. Całkowita rezygnacja z pobytu dokonana przez e-mail w terminie:

- Do 4 miesięcy przed zarezerwowanym terminem – uprawnia do zwrotu przez Villa la Perla 100% wpłaconego zadatku, płatnego przelewem

- Do 3 miesięcy przez zarezerwowanym terminem – uprawnia do ubiegania się o zwrot przez Villa la Perla 70% wpłaconego zadatku

- Do 2 miesięcy przed zarezerwowanym terminem – uprawnia do ubiegania się o zwrot przez Villa la Perla 30% wpłaconego zadatku

- Do 1 miesiąca przed zarezerwowanym terminem – uprawnia do ubiegania się o zwrot przez Villa la Perla 20% wpłaconego zadatku

- Poniżej 1 miesiąca przed zarezerwowanym terminem – nie uprawnia do ubiegania się o zwrot jakiejkolwiek części wpłaconego zadatku.

7. Nie bierzemy odpowiedzialności za rezygnacje z pobytu z powodu ewentualnych działań zbrojnych zarówno na terenie państw ościennych jak i naszego kraju - wówczas obowiązują ustawowe zasady dotyczące zadatków.

II. PŁATNOŚCI

1. Firmy Franciszek Lipiński "La Perla" i "La Perla" Bożenna Lipińska nie są płatnikiem VAT i nie wystawiają faktur vat za swoje usługi noclegowe. Na żądanie mogą wystawić wyłącznie fakturę z VAT-em zerowym (dawna nazwa: rachunek uproszczony).

2. Ceny pokojów i apartamentów nie zawierają:

a) Opłaty klimatycznej (inne nazwy: podatek miejski, klimatyczne) - wysokość opłaty klimatycznej jest ustalana przez Urząd Miasta Władysławowo na dany rok i publikowana na stronie: http://www.psur.pl/klimatyczna.aspx?m=Chłapowo . W roku 2024 obowiązuje stawka 3,00 zł za każdą osobę (także dzieci w wieku 0-18 lat) za dobę.

b) Kosztów sprzątania końcowego - koszt sprzątania końcowego po każdym wynajmie/pobycie (bez względu na jego długość) to:

---> 60 zł za apartament 4-osobowy

---> 40 zł za pokój 2-osobowy lub 3deLUXE

c) Depozytu, czyli zabezpieczającej kaucji zwrotnej (szczegóły w punkcie II-4).

3. Pozostałą część opłaty za pobyt (kwotę pomniejszoną o wpłacany przy rezerwacji zadatek) wraz z kosztami sprzątania końcowego, opłatą miejscową i depozytem należy uregulować w dniu przyjazdu.

4. Dla osób/grup do 21 roku życia obowiązuje depozyt gotówkowy w wysokości 500 zł za pokój 2-osobowy i 800 zł za apartament 4-osobowy, jako zabezpieczenie wobec ewentualnych zniszczeń podczas pobytu. Depozyt jest pobierany w dniu przyjazdu do Villa la Perla, a zwracany w pełnej kwocie po wyjeździe na podane przez klienta konto. W sytuacji, gdy Klient lub inne towarzyszące mu osoby wyrządzą szkody w pokoju/apartamencie lub na terenie obiektu, depozyt zostaje zatrzymany w częsci lub całości.

5. Za wyrządzone szkody i i ich skutki, takie jak konieczność wymiany wyposażenia oraz dodatkowe prace obsługi, Klient jest zobowiązany do zapłaty odszkodowania w pełni pokrywającego wartość poniesionych strat, najpóźniej w dniu wyjazdu gotówką na ręce przedstawiciela Villa la Perla lub Villa la Perla może skorzystać z wcześniej pobranej kwoty depozytu gotówkowego.

6. Podany termin pobytu jest wiążący dla obu stron, w przypadku skrócenia pobytu przez Klienta Villa La Perla nie zwraca wpłaconych środków. Bezpłatna anulacja nie jest możliwa.

7. Rezerwacja opłacona/potwierdzona, czyli rozpoczęta nie ulega skróceniu. W dniu przyjazdu Klient zobowiązany jest zapłacić za całość rezerwacji.

III. WARUNKI NAJMU

1. Doba najmu pokoju/apartamentu rozpoczyna się o godz. 16.00 w dniu przyjazdu, a kończy się o godzinie 10.00 w dniu wyjazdu. Zamiar późniejszego lub wcześniejszego przyjazdu jak również wyjazdu musi zostać zgłoszony i ustalony z właścicielami/osobami zarządzającymi przed przyjazdem/wyjazdem z odpowiednim wyprzedzeniem.

2. W przypadku braku informacji o opóźnionym przyjeździe, Villa la Perla oczekuje przyjazdu klienta najpóźniej do godziny 24:00. Niepojawienie się klienta do tego czasu jest równoznaczne z rezygnacją z usługi.

3. Komplet kluczy, w skład którego wchodzi klucz do pokoju/apartamentu, klucz do drzwi głównych Villa la Perla, klucz do furtki oraz klucz do bramy parkingowej, zostaje wydany po okazaniu dowodu osobistego/paszportu i uregulowaniu należności. Po potrzymaniu kluczy należy wypełnić kartę meldunkową oraz zapoznać się z regulaminem.

4. W momencie przekazania przez Villa la Perla kluczy Klientowi, staje się on gospodarzem tego pokoju/apartamentu i zobowiązuje się do zachowania czystości w użytkowanych pomieszczeniach. Spożywanie w pokojach/apartamentach posiłków pozostawiających trwały, trudny do usunięcia aromat (w szczególności wędzonych ryb) jest zabronione! Zachęcamy do korzystania z naszej altany lub stołu na terenie rekreacyjnym.

5. W przypadku korzystania z kuchni klienci są zobowiązani do zachowania czystości i sprzątania po sobie/zmycia naczyń.

6. W przypadku przekroczenia deklarowanej w rezerwacji lub w karcie meldunkowej liczby osób korzystających z pokoju/apartamentu w Villa la Perla, właściciele obiektu zastrzegają sobie prawo do naliczenia dodatkowych opłat za pobyt dodatkowych osób według obowiązującego cennika lub do natychmiastowego zerwania umowy z wszystkimi konsekwencjami bez konieczności zwrotu wniesionej wcześniej opłaty.

7. Nocowanie osób wcześniej niedeklarowanych w karcie meldunkowej jest możliwe, ale tylko pod bezwzględnym warunkiem uzgodnienia tego z właścicielami/osobami zarządzającymi Villa la Perla i wniesienia dodatkowej opłaty.

8. W obiekcie Villa la Perla obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów, także elektronicznych. Za naruszenie tego zakazu grozi kara pieniężna w wysokości 1000 zł, doliczana do rachunku Klienta. Można palić wyłącznie na zewnątrz budynku (także na balkonach) z zachowaniem zasad ochrony przeciwpożarowej i używając popielniczek.

9. Możliwe jest zamówienie dodatkowego sprzątania w trakcie pobytu gości za dodatkową opłatą (40 zł za pokój 2-osobowy, 60 zł za apartament), wymiana pościeli (18 zł za komplet na 1 osobę) i ręczników ( 8 zł standardowy zestaw do pokoju)

IV. CISZA NOCNA I ZAKŁÓCANIE WYPOCZYNKU

1. Na terenie Pokojów Gościnnych Villa la Perla obowiązuje cisza nocna w godzinach 22:00-7:00. 

2. Jeśli wskutek zakłócenia ciszy nocnej Villa la Perla lub osoba upoważniona zostanie zmuszona do uzasadnionego wezwania policji, Villa la Perla ma prawo do natychmiastowego rozwiązania umowy bez konieczności zwrotu wniesionej wcześniej opłaty za pobyt.

3. Klienci Villa la Perla nie mogą zakłócać wypoczynku innym wczasowiczom. Villa la Perla zastrzega sobie prawo do wypowiedzenia Klientom pobytu w pokoju/apartamencie i nie jest zobowiązany do zwrotu pieniędzy za niewykorzystany okres pobytu w przypadku, gdy Klienci w sposób znaczący naruszają spokój lub dobra sąsiadów, nie przestrzegają regulaminu Villa la Perla oraz powszechnie stosowanych norm współżycia.

4. Villa la Perla może odmówić przyjęcia Klienta, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin Villa la Perla lub wyrządził szkodę w mieniu obiektu bądź innych gości obiektu, pracowników lub innych osób przebywających na terenie obiektu lub w inny sposób zakłócił spokojny pobyt gości lub funkcjonowania obiektu.

V. PARKING

1. Na jeden pokój/apartament przypada jedno bezpłatne miejsce parkingowe na parkingu znajdującym się na terenie Villa la Perla. Każde kolejne miejsce postojowe w ramach jednego pokoju/apartamentu, możliwe jest po uzgodnieniu dostępności i uiszczeniu opłaty 30 zł/dobę.

2. Parking jest parkingiem niestrzeżonym, a Villa la Perla nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenia pojazdów lub mienia w nich pozostawionego.

VI. WYPOSAŻENIE

1. W przypadku zgubienia kluczy do pokoju/apartamentu Klient zobowiązany jest do uiszczenia opłaty w wysokości 150 zł.

2. W pokojach/apartamentach obowiązuje zakaz przemieszczania mebli (łóżek, szafek i szaf) bez zgody właścicieli Villa la Perla lub osoby upoważnionej. Zabrania się wynoszenia mebli z wewnątrz na zewnątrz pokoju/apartamentu oraz budynku. Za naruszenie tego zakazu grozi kara pieniężna w wysokości 500 zł, doliczana do rachunku Klienta.

3. W obiekcie Villa la Perla obowiązuje zakaz używania własnych kuchenek i piecyków elektrycznych. Za naruszenie tego zakazu także grozi kara pieniężna w wysokości 1000 zł, doliczana do rachunku Klienta. Posiłki mogą być podgrzewane wyłącznie w kuchenkach mikrofalowych, należących do Villa la Perla (korytarze na piętrach, apartament RUBIN oraz pokój KORAL) oraz w kuchni dla gości, mieszczącej się na parterze budynku.

4. Kuchnia dla gości (parter) służy do przyrządzania szybkich, nieskomplikowanych posiłków (śniadania, podwieczorki, kolacje). Nie służy jednak do przygotowywana dań obiadowych. Ze względu na komfort wypoczynku wszystkich gości, obowiązuje zakaz gotowana/smażenia mięs oraz ryb i innych bardzo aromatycznych potraw. Zachęcamy do korzystania z licznych jadłodajni i restauracji, zlokalizowanych w pobliżu Villa la Perla.

5. Ze względu na konieczność przestrzegania zasad ochrony przeciwpożarowej, nie wolno

pozostawiać otwartego ognia, nie wolno użytkować elektrycznych urządzeń grzewczych lub innych mogących powodować zagrożenie pożarowe. Prosimy o zorientowanie się, w którym miejscu w pobliżu znajdują się gaśnice ppoż. i jak się je użytkuje (klatka schodowa)

6. Za doznane urazy, szkody i zniszczenie majątku, kradzież bagaży w czasie całego rekreacyjnego pobytu, Villa la Perla nie ponosi odpowiedzialności. Villa la Perla nie ponosi także odpowiedzialności za mienie wartościowe pozostawione w pokojach/apartamentach oraz innych pomieszczeniach obiektu. Prosimy o zachowanie należytej staranności związanej z zamykaniem okien i drzwi w momencie opuszczania pokoju/apartamentu.

VII. DZIECI

1. Za bezpieczeństwo i za wszelkie skutki działań dzieci, jak również za bezpieczeństwo dzieci przebywających na terenie Villa la Perla, w szczególności na placu zabaw i w pokoju zabaw, odpowiedzialność ponoszą Rodzice lub Opiekunowie Prawni dzieci. Villa la Perla zwraca się z prośbą do Rodziców/Opiekunów o wzmożoną opiekę nad dziećmi.

2. Z placu zabaw mogą korzystać dzieci wyłącznie pod opieką osoby dorosłej i na jej odpowiedzialność.

VIII. SYTUACJE WYJĄTKOWE

1. W przypadku wystąpienia niemożliwych do przewidzenia okoliczności, których skutków nie można natychmiast zlikwidować zwyczajowymi środkami, Villa la Perla zastrzega sobie prawo do zaproponowania Klientowi obiektu zastępczego. Villa la Perla ma prawo, w przypadku wystąpienia zjawisk mających charakter siły wyższej, odstąpić od umowy. Dotyczy to również przypadków, w których bezpieczeństwo osobiste Klienta lub jego majątku, z powodów niezależnych od Villa la Perla, nie będzie mogło być zagwarantowane. Kwoty wpłacone przez Klienta podlegają natychmiastowemu zwrotowi, z potrąceniem kwot należnych za usługi już wyświadczone.

IX. AWARIE

1. Zabrania się samodzielnych napraw i/lub modernizacji sprzętu będącego na wyposażeniu Villa la Perla.

2. Wszelkie usterki sprzętu oraz wyposażenia wynikłe z użytkowania prosimy zgłaszać niezwłocznie przedstawicielowi Villa la Perla, w celu dokonania naprawy/wymiany. Rekompensata finansowa za naprawę/wymianę usterki wynikającej z winy Klienta musi być uregulowana przez Klienta najpóźniej w dniu wyjazdu.

3. Villa la Perla zobowiązuje się do usunięcia wszelkich usterek powstałych w pokoju/apartamentu bez zbędnej zwłoki, maksymalnie w ciągu 72 godzin od jej zgłoszenia, chyba, że charakter usterki decyduje o dłuższym czasie jej naprawy.

4. Awarie powstałe z przyczyn niezależnych od Villa la Perla (dostawa mediów, w tym TV oraz Internetu, awarie sprzętów znajdujących się w apartamencie) nie stanowią podstawy do rezygnacji z rezerwacji lub zmiany ceny za zarezerwowany pokój/apartament – Klient zobowiązany jest do uiszczenia opłaty za całość rezerwacji.

X. ZWIERZĘTA

1. Ze względu na dostosowanie obiektu Villa la Perla dla alergików, w obiekcie i na jego terenie nie mogą przebywać zwierzęta.

XI. DANE OSOBOWE (polityka prywatności)

1. Dane osobowe (adres e-mail i numer telefonu) przekazywane przez Klientów będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji rezerwacji oraz do ewentualnego wysyłania informacji o akcjach promocyjnych Villa la Perla. Dane te nie zostaną przekazane ani odsprzedane żadnym podmiotom trzecim. Klient ma prawo do rezygnacji z uczestnictwa w kampaniach promocyjnych i w tym celu musi wyraźnie podczas dokonywania meldunku zastrzec w sposób pisemny na karcie meldunkowej informacje o nie wyrażeniu zgody na kampanie promocyjno-marketingowe.

2. Informacja RODO

a.     Administratorem Danych Osobowych jest:

Franciszek Lipiński La Perla, ul. Jarowa 5, 84-120 Władysławowo- Chłapowo, NIP 1130402588, tel. 601509195, 501074997, laperla@onet.pl

i

"LA PERLA" Bożenna Lipińska, ul. Jarowa 5, 84-120 Władysławowo-Chłapowo, NIP 1130019694, tel. 601509195, 501074997

b.     Celem przetwarzania jest:

- Zapewnienie bezpieczeństwa osobom przebywającym na terenie obiektu w trakcie pobytu

- Wywiązanie się z obowiązku opłaty miejscowej zgodnie z Uchwałą Rady Miejskiej we Władysławowie

c.     Dane przetwarzane są na podstawie artykułu 6, ustęp 1, litera a, b, c, d oraz f Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i rady(UE) 2016/679 z 27.04.2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz.UE L 119, s.1) – zwane RODO

d.     Dane przetwarzane będą przez okres 12 miesięcy.

e.     Osoba, której dane dotyczą, ma prawo do:

- dostępu do swoich danych, które przetwarza administrator

- sprostowania danych przetwarzanych przez administratora

- żądania usunięcia danych, jeżeli przepisy szczególne nie mówią inaczej

- zgłoszenia sprzeciwu wobec przetwarzaniu danych

f.     Odbiorcami danych osobowych są:

- Urząd Miejski we Władysławowie w celu uiszczania opłaty miejscowej

- Bank, w którym konto posiada administrator, w celu zaksięgowania wpłat, dokonywanych na konto.

g.     Dane nie będą przekazywane do państw trzecich poza UE lub organizacji międzynarodowych.

XII. ROZSTRZYGANIE SPORÓW

1. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy o usługach turystycznych.

 XIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Osoby niepełnoletnie mogą zostać zameldowane w Villa la Perla tylko wraz z osobą dorosłą, a ich pobyt w Villa la Perla jest możliwy tylko pod opieką dorosłych.

2. Klient nie może podnajmować pokoju/apartamentu osobom trzecim.

3. Osoby niezameldowane w obiekcie Villa la Perla nie mogą korzystać z wyposażenia Villa la Perla, placu zabaw, grilla, rowerów, parkingu. Za naruszenie tego zakazu grozi kara pieniężna w wysokości 100 zł / dobę / osobę, doliczana do rachunku Gościa, którego odwiedzają osoby niezameldowane.

4. Recepcja w Villa la Perla jest czynna „na żądanie” - na telefon (601 509 195, 501 074 997 lub 601 178 112).

5. Klienci korzystający z usług noclegowych Villa la Perla akceptują i zobowiązują się do przestrzegania postanowień niniejszego regulaminu, przepisów BHP i przepisów przeciwpożarowych oraz w sytuacjach wyjątkowych stosować się do próśb właścicieli/osób zarządzających Villa la Perla.

Zapytaj o nocleg

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!